هشدارهای جدی نمایندگی رسمی ساعت هوشمند لمفو LEMFO به خریداران

زمان مطالعه: 6 دقیقه

چکیده : تکنولوژی منحصر به فرد ساعت های هوشمند سیم کارت خور فقط و کاملاً در اختیار کمپانی لمفو می باشدکه با بررسی شروع فعالیت و تاریخچه آن می توان به آن پی برد. که پس از خرید و مقایسه با دیگر ساعت های هوشمند مشتریان دقیقاً متوجه اختلاف کیفیت های آنها می شوند.

 

کمپانی لمفو  تنها نمایندگی انحصاری رسمی خود در ایران را با هدف جلوگیری از فروش متفرقه و دسترسی آسان خریداران، در شهر تهران ایجاد نموده است. آدرس اینترنتی ما www.lemfo.co می باشد که آدرس و شماره تماس های ما در آن ثبت شده و قابل دسترسی می باشد.  توصیه ما به خریداران ساعت های هوشمند سیم کارت خور لمفو LEMFO آن است که به هشدارهای جدی زیر کاملاً توجه نمایند تا دچار خسارت مادی و معنوی نشوند.

رجیستری و انتقال مالکیت در شبکه همتا ساعت هوشمند لمفو LEMFO

طبق قوانین جدید شرکت ارتباطات همه ساعت های سیم کارت خور مشمول قانون طرح رجیستری می شوند. اگر چنانچه ساعت هوشمند شما رجیستر نباشد به محض وارد کردن سیم کارت برای شما اخطار قطع ارتباط بروی خط سیم کارتتان پیامک می شود. شما فرصت خواهید داشت ظرف مدت یک ماه حداکثر نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمائید.

در غیر اینصورت کاملاً استفاده از سیم کارت ساعت هوشمند شما کاملاً به صورت غیر فعال دائم می شود. خیلی مهم است این موضوع که قبل از خرید، خریداران به این موضوع مهم توجه نمایندکه حتما ساعت هوشمند لمفو LEMFO خود را فقط از شعب  تنها نمایندگی رسمی انحصاری  LEMFO خریداری نمایند.

کلیه ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO رجیستر شده با قابلیت انتقال مالکیت در شبکه همتا را دارند. پس ادعاهای واهی توسط فروشندگان متفرقه و غیر رسمی، با اعلام این که، این ساعت هوشمند رجیستر می باشد و قابلیت انتقال مالکیت را ندارد و در آینده قطع ارتباط نمی شود، شما را سخت گرفتار می کند.

فروش آنلاین ساعت هوشمند LEMFO لمفو در فروشگاه های اینترنتی داخلی

متاسفانه فروشگاه های اینترنتی معتبر و معروف بهترین محل برای فروش محصولات بی کیفیت و متفرقه توسط فروشندگان گردیده است. شما خریداران به واسطه اعتبار این فروشگاه ها  نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام میکنید.

متاسفانه خیلی از فروشندگان متفرقه ساعت هوشمند لمفو LEMFO از ناآگاهی خریداران سوء استفاده نموده و محصولات LEMFO را بدون رجیستری را در فروشگاه های معتبر اینترنتی آنلاین به فروش می رسانند. نداشتن رجیستری وتوضیح ندادن در مورد قابلیت استفاده از سیم کارت این مدل از ساعت های هوشمند از ترفند جدید آنها می باشد.

پس از خرید از این فروشگاه های آنلاین و استفاده از آنها تازه مشتریان متوجه مشگل آن می شوند. سیم کارت آنها کاملاً غیر فعال می باشد. پس از آن خریدارتصمیم به عودت محصول خریداری شده میگیرد. یکی از شروط بازگشت کالا در این فروشگاه های اینترنتی آن است که باید حتماً اطلاعاتی که فروشنده برای محصول  خود قید کرده  با توضیحات و اعتراضی  که خریداران اعلام می نمایند حتما  مغایرت داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  YouTube Premium با پشتیبانی SharePlay، ویدیوی با کیفیت بالاتر و موارد دیگر، هدیه‌های بیشتری اضافه می‌کند

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل Dm30

خوب کاملاً طبیعی است که فروشنده هیچ توضیحی در مورد قابلیت سیم کارت و رجیستری آن نداده است.  بازگشت کالا به هیچ عنوان از طرف خریدار از طریق این فروشگاه ها دیگر میسر نمی باشد. تازه مشتری متوجه آن خواهد شد که ساعت هوشمندی خریداری کرده است که فقط از طریق بلوتوث آن فقط قابل استفاده می باشد. خریدار به هیچ عنوان از کارایی همه ساعت هوشمند سیم کارت خور نمی تواند استفاده نماید.

اعلان و نمایش قیمت های نازل و با اختلاف خیلی زیاد همواره حس طمع مشتریان را در فروشگاه های اینترنتی تحریک می نماید. برنامه های لایسنس  و دیتای ساعت های هوشمند سیم کارت خور  LEMFO فقط در اختیار تنها نمایندگی ساعت لمفو LEMFO در ایران می باشد. فعال نمودن همه برنامه های محصولات لمفو فقط در نمایندگی ما صورت می پذیرد.

فروش آنلاین دلاری لمفو LEMFO از طریق واسطه سایت های خارجی

امروزه شاهد تبلیغات گسترده آن هستیم که خیلی از فروشگاه های اینترنتی داخلی واسطه فروشگاه های اینترنتی بین المللی شده اند. این وب سایت ها با اضافه کردن مبلغی به عنوان کارمزد ساعت هوشمند مورد نظر شما را از سایت های مانند Alibaba , eBay , Amazon  خریداری می نمایند.

معمولا مبنای قیمت گذاری این وب سایت ها بر اساس قیمت دلار می باشد. مدت زمان تحویل ساعت هوشمند این فروشگاه ها در داخل کشور معمولا حدود 45 روز تا دو ماه می باشد. این فروشگاه های واسطه اصطلاحاً از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو براتون از سراسر دنیا خریداری می کنند.

واقعیت این است که خیلی از افراد خاطره خرید خوبی تا حالا حتی از فروشگاه های اینترنتی داخل کشور خودمان تا حالا به علت عدم پشتیبانی و نظارت کافی بر فروشندگانشان نداشته ایم. خیلی از مشتریان به علت اعتماد بیش از اندازه به این فروشگاه ها که به گوش همه ما خورده است دچار ضررو زیان مادی زیاذی شده اند.

با این که این فروشگاه های اینترنتی در کشور خود ما قرار داشته و ملزم به اجرای قوانین جاریه تجارت الکترونیکی هستند خیلی از خریداران در موقع بروز ایراد به مشکلات عدیده حقوقی برخورد می نمایند. قوانین که این فروشگاه ها معمولاً به نفع خود تنظیم می نمایند باعث آن می شود که خریداران موفق به اثبات ادعای خود نشده و دچار ضررهای سنگین مالی و معنوی می شوند.

خطر خاموش شدن دائمی ساعت های هوشمند سیم کارت خور لمفو LEMFO

پنل های فروشگاهی بهترین محل برای فروش محصولات بی کیفیت و متفرقه می باشند. به علت عدم نظارت کافی فروشگاه های اینترنتی و ناآگاهی مشتریان، سود جویان با ترفند های خاص دنبال تشویق خریداران برای خرید محصولاتشان هستند.

یکی از آنها قیمت نازل و پایین محصولاتشان می باشد که در نظر اول توجه هر شخصی را به خود جلب می نماید. ترفند هایی که در قبل هم توضیح دادیم آن است که از قابلیت سیم کارت ساعت هوشمند لمفو LEMFO هیچ توضیحی ارائه نمی دهند. زمانی که شما نسبت به خرید این محصولات اقدام میکنید متوجه خواهید شد که به هیچ عنوان قابلیت سیم کارت آن برای شما قابل استفاده نمی باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع افزایش یا کاهش سطح صدا در آیفون

در اقدامی جدید تعدادی از فروشندگان متفرقه و غیر رسمی در صدد رجیستر و فعال نمودن سیم کارت آنهابرآمده اند. این فروشندگان اطلاعات غلط و نادرستی در برنامه سیستم عامل از طریق کابل دیتای آن وارد می نمایند. به مشتری اعلام می نمایند که ساعت سیم کارت خور لمفو LEMFO کاملاً رجیستر می باشد.

پس از مدت زمانی که اگر مشتری برای پاک کردن اطلاعات ساعت هوشمند نیاز به ریست کردن ساعت داشته باشد دیگر ساعت هوشمند آنها به صورت دائم خاموش و غیر فعال میگردد.

اسامی مدل های فیک ساعت هوشمند LEMFO لمفو در بازار فروش

سود جویان و کپی کاران همه جای دنیا در صدد هستند که کپی و یا طرح کالاهای سازنده دیگر کمپانی ها را تولید نمایند. زمانی که یک کمپانی سازنده اقدام به تولید محصول با کیفیت بالا می نماید و تقاضای فروش آن بالا می رود تازه مشکلات آن کمپانی شروع می شود.

در این مواقع باید کمپانی های سازنده به اطلاع رسانی مناسب به خریداران آنها را از این موضوع پراهمیت آگاه نمایند. این موضوع در مورد محصولات کمپانی لمفو هم کاملاً صدق می نماید. کپی کارانی که در این امر تخصص و مهارت دارند چنان محصولاتی را تولید می نمایند که تشخیص غیر اورجینال بودن آنها برای همگان میسر نمی باشد.

lem16 fake

تکنولوژی منحصر به فرد ساعت های هوشمند سیم کارت خور فقط و کاملاً در اختیار کمپانی لمفو می باشدکه با بررسی شروع فعالیت و تاریخچه آن می توان به آن پی برد. که پس از خرید و مقایسه با دیگر ساعت های هوشمند مشتریان دقیقاً متوجه اختلاف کیفیت های آنها می شوند.

اسامی طرح ساعت های هوشمند لمفو LEMFO موجود در بازار به نامهای ODMOEMDOMIWEARASLOCATE/ و … می باشند.

نقد و بررسی ساعت هوشمند مدل lemfo lemt

عدم پشتیبانی محصولات متفرقه ساعت هوشمند لمفو  LEMFO

خیلی از اشخاص روزانه با ما تماس میگیرند که دنبال خدمات پس از فروش و یا راه اندازی ساعت هوشمند سیم کارت خور LEMFO هستند. آیا واقعا شما میخواین ساعت هوشمند خودتان را برای مدت کوتاهی استفاده نمائید؟

اینجا دیگر حق انتخاب با شماست. ما برای جلوگیری از فروش ساعت های هوشمند LEMFO توسط فروشندگان متفرقه و غیر اورجینال مجبور هستیم که هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه ندهیم.

فعال نبودن اینترنت دیتای ساعت هوشمند لمفو سیم کارت خور LEMFO

ساعت های هوشمند سیم کارت خور LEMFO قابلیت استفاده از اینترنت ، هات اسپات و دیتا را دارند. جهت جلوگیری از سو استفاده فروشندگان متفرقه فقط فعال سازی اینترنت دیتای آنها به خصوص مدل های LEM14LEM15,LEM16 فقط توسط تنها نمایندگی رسمی ساعت هوشمند LEMFO در ایران صورت می پذیرد.

پس تعجب نکنید اگر شما ساعت هوشمند دوربین دار لمفو  LEMFO را از فروشندگان غیر رسمی خریداری نموده اید و API آن غیر فعال می باشد. ساعت هوشمند سیم کارت خور LEMFO شما خراب نمی باشد و فقط آن قسمت مربوطه غیر فعال می باشد.

معرفی شعب رسمی ساعت هوشمند لمفو LEMFO در ایران

فروش محصولات کمپانی لمفو LEMFO در ایران فقط از طریق شعبات رسمی نمایندگی LEMFO و دفتر فروش مرکزی آن در تهران امکان پذیر می باشد. شعبات زیر در حال حاضر در شهر تهران آماده فروش محصولات و ارایه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند.

  1. بازرگانی صدرا به آدرس اینترنتی www.watchfone.co
  2. فروشگاه ساعت هوشمند اسمارت واچ ایران به آدرس اینترنتی www.smartwatchiran.com
  3. فروشگاه ساعت هوشمند گلدن اسمارت واچ به آدرس اینترنتی www.goldensmartwatch.co
  4. فروشگاه ساعت هوشمند اسمارت شاپ به آدرس اینترنتی www.smartshopp.ir

شما می توانید جهت هر گونه کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت تنها نمایندگی رسمی انحصاری لمفو در ایران از وب سایت www.lemfo.co بازدید نمائید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tOA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *