هنوز به دنبال خرید سونی WH-1000XM4 هستید؟ در اینجا بهترین آنها در سایبر دوشنبه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر در این دوشنبه سایبری مشتاق مجموعه‌ای از حذف‌کننده‌های نویز بی‌سیم فوق‌العاده سونی WH-1000XM4 هستید، تنها نیستید – این یکی از محصولات این فصل است که بیشترین جستجو را برای آن‌ها داشته‌اند. و ما برای آن اینجا هستیم.

باید به شما بگوییم که دیروز به طور خلاصه (اوه، به طور خلاصه!) آنها در آمازون به 193 دلار کاهش یافتند… اما آن لحظه زودگذر و سرخوشی در یک چشم به هم زدن گذشت.

با این حال، هنوز هم می توان آنها را با قیمت 228 دلار پیدا کرد () به رنگ آبی، در آمازون، و همچنین از طریق چند خرده فروش آنلاین دیگر، از جمله سیاه و نقره ای در Crutchfield () (معامله ای که امروز به پایان می رسد) و در همه رنگ ها (مشکی، آبی و نقره ای) با قیمت پایین 228 دلاری در Best Buy ().

در بریتانیا، بهترین معامله 219 پوند در آمازون است (از 350 پوند) () – اگرچه دوباره، باید به شما بگوییم که آنها در گذشته به 201.99 پوند کاهش یافته اند (سپتامبر سال گذشته، دقیقاً) و امسال ندیده ایم… هرچند بعید است – به لطف تورم.

ایالات متحده: بهترین معامله سونی WH-1000XM4

: بهترین معامله سونی WH-1000XM4

به اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا Sony WH-1000XM4 گزینه مناسبی برای خریداران Cyber ​​Monday است نیاز دارید؟ بررسی عمیق ما جایی برای رفتن است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین سرخ کن هوای هوشمند با Wi-Fi برای آشپزخانه شما

محبوبیت آن‌ها علی‌رغم راه‌اندازی WH-1000XM5 جدید (و با ظاهری کاملاً متفاوت) پابرجاست – که اتفاقاً برای جمعه سیاه به پایین‌ترین قیمت خود کاهش یافت و هنوز زنده است.

چرا آنها هنوز هم بیشترین جفت را دارند؟ خوب، در حالی که ما رویکرد نوآورانه سونی و قوطی های XM5 جدیدتر را تحسین می کنیم انجام دادن همچنین صدای عالی دارند، برای سفر راحت تر تا نمی شوند. و اجازه دهید با آن روبرو شویم، خراب نبود… بنابراین نیازی به تعمیر آن نبود. حتی می‌توانید یادداشت عاشقانه نویسنده TechRadar را برای XM4s بخوانید، حتی در مقایسه با AirPods Max. چیزهای متقاعد کننده

ببینید، من به اندازه نفر بعدی عاشق خرید هدفون زیر 50 دلاری هستم، اما همچنین عاشق کیفیت صدای استثنایی و توانایی چسباندن روی یک جفت قوطی عالی با پشتیبانی LDAC سونی هستم، و این هدفون زیبا به شما این امکان را می دهد.

اکنون می‌توانید همه معاملات را به صورت زنده، در هر کجا که هستید، در زیر مشاهده کنید. اگر دوباره ببینم که آنها سقوط می کنند، مثل یک شات برمی گردم تا در مورد آن به شما بگویم – قول می دهم.

معاملات بیشتر دوشنبه سایبری ایالات متحده

معاملات تلویزیونی

معاملات جریانی

معاملات

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  عنوان روز دوم Johnson & Johnson MedTech & Barts Health NHS

معاملات خانه

معاملات سلامت و زیبایی

معاملات مد

معاملات

معاملات تلفنی

معاملات بیشتر دوشنبه سایبری بریتانیا

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://98zoom.ir/%d9%87%d9%86%d9%88%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-wh-1000xm4-%d9%87%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%af%d8%9f-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *