هوشیار باشید – کلاهبرداری های تبلیغاتی میان دوره ای

زمان مطالعه: 4 دقیقه

انتخابات میان دوره ای سه شنبه 8هفتم به سرعت در حال نزدیک شدن هستند و نامزدها شبانه روز در تلاش هستند تا حمایت خود را افزایش دهند و کمک های مالی را از طرفداران خود جمع آوری کنند. این چیز زیبایی است، دموکراسی در کار است – چیزی که چندان زیبا نیست این است که کلاهبرداران نیز وارد عمل شوند.

اخیراً موارد متعددی از کلاهبرداری‌های تبلیغات انتخاباتی را دنبال می‌کردیم که در آن کلاهبرداران از پوشش مکاتبات رسمی کمپین انتخاباتی برای سرقت پول و اطلاعات شخصی استفاده می‌کردند. در اینجا چیزی است که ما پیدا کرده ایم:

هشدار کلاهبرداری انتخابات میان دوره ای_صفحه کمک مالی جعلی حزب جمهوری خواه (GOP)_20221106
صفحه اهدای جعلی حزب جمهوری خواه (GOP).
هشدار کلاهبرداری انتخابات میان دوره ای_صفحه کمک مالی جعلی حزب دموکرات_20221106
صفحه اهدای جعلی حزب دموکرات

مکاتبات عمدتاً از طریق و پیام های متنی SMS انجام می شود. کلاهبرداری شامل این است که قربانی احتمالی روی پیوند یا دکمه تعبیه شده کلیک می کند تا کمک مالی کند یا “بیشتر بیاموزد”. هنگامی که آنها این کار را انجام دهند، قربانی به یکی از این صفحات جعلی منتقل می شود – در این مرحله ممکن است قربانی سرقت پول یا داده شود. ما فقط زیر را شناسایی کرده ایم 600000 نشانی‌های اینترنتی مرتبط با کلاهبرداری تنها در ماه گذشته – با بیشترین فعالیت در تگزاس، کالیفرنیا، اورگان، فلوریدا و آریزونا.

نمونه الگوهای پیامک:

  • دنیس، این دیگر اختلاف عقاید سیاسی نیست، بلکه در مورد نجات آمریکا و احیای عظمت ماست یا دیگر کشوری که ما به رسمیت می شناسیم نداریم. شهروند آمریکایی بودن پس از باخت در سال 2022 به معنای آن چیزی نیست که قبلاً بود. اکثریت دموکرات هرگز نیازهای شما را در اولویت قرار نمی دهد، آنها هرگز اقتصادی را ایجاد نمی کنند که بتوانیم به آن افتخار کنیم و خانواده های ما هرگز دوباره امن نخواهند بود. ما به تازگی یک جلسه مهم استراتژی نقشه سناتوری را ترک کردیم و متوجه شدیم که اطلاعات دقیقی برای پیروزی در این انتخابات نداریم. ما به شما نیاز داریم که فوراً خود را به روز کنید. لطفاً تا نیمه شب امشب پرسشنامه رسمی فقط برای شهروندان تأیید شده 2022 را تکمیل کنید. >> Stop2End
  • گروه‌های ذی‌نفع چپ دور و نزدیکانشان در تلاش هستند تا دموکرات‌ها را در این چرخه انتخاباتی سرمایه‌گذاری کنند و این کار نتیجه می‌دهد. جمهوری‌خواهان آن‌طور که باید عمل نمی‌کنند و زمان ما رو به اتمام است. ما روی حامیان مردمی خود مانند شما حساب می کنیم، دوست که پا به عرصه بگذارند و جمهوری خواهان را به پیروزی سوق دهند. اکنون به قیمت 25 دلار بفروشید. > stop=end
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Vonage Protection Suite به نظر می رسد امنیت ارتباطات را افزایش دهد

آدرس‌های اینترنتی مخربی که باید مراقب آنها باشید:

  • nrsc[.]برنامه
  • ارسال پیام کوتاه[.]io
  • gored22[.]com
  • برگزیدگان[.]ما
  • ما – اینجا[.]com
  • 22 تکرار[.]com
هشدار کلاهبرداری انتخابات میان‌دوره‌ای_صفحه اهدای تقلبی مارکو روبیو (GOP)_20221106
صفحه اهدای تقلبی مارکو روبیو (GOP).
هشدار کلاهبرداری انتخابات میان دوره ای_یکی دیگر از صفحه اهدای جعلی حزب دموکرات_20221106
یکی دیگر از صفحات جعلی کمک مالی حزب دمکرات

دست یاری از Trend Micro Check

  • همیشه URL ها و آدرس های ایمیل را دوباره چک کنید.
  • در صورت شک، به وب‌سایت‌های رسمی و شماره تلفن‌های HQ مراجعه کنید.
  • روش های پرداخت عجیب (مانند فقط پی پال) یک پرچم قرمز است.
  • هرگز از پیوندها یا دکمه های منابع ناشناس استفاده کنید! از Trend Micro Check برای شناسایی آسان کلاهبرداری‌ها استفاده کنید: Trend Micro Check یک برنامه افزودنی مرورگر و برنامه تلفن همراه همه‌جانبه برای شناسایی کلاهبرداری‌ها، حملات فیشینگ، بدافزارها و لینک‌های خطرناک است. رایگان!

پس از اینکه افزونه Trend Micro Check را پین کردید، سایت های خطرناک را به طور خودکار مسدود می کند! (در سافاری، گوگل کروم و مایکروسافت اج موجود است).

TMC_CTA_Extension_2022

همچنین می توانید برنامه Trend Micro Check را برای شناسایی و فیلتر کردن کلاهبرداری و هرزنامه به صورت خودکار 24 ساعته دانلود کنید. (برای و iOS موجود است).

TMC_CTA_Mobile_2022

برای اطلاعات بیشتر در مورد Trend Micro Check این صفحه را بررسی کنید.

آیا چیزی مشابه موارد فوق دریافت کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید! و مثل همیشه، اگر این مقاله را خواندنی جالب و/یا مفید یافتید، لطفاً انجام دهید اشتراک گذاری آن را با دوستان و خانواده برای کمک به حفظ امنیت و محافظت از جامعه آنلاین. همچنین، لطفاً روی آن کلیک کنید پسندیدن دکمه زیر رای دادن مبارک!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بررسی کنیم که اندروید 13 برای گوشی سامسونگ گلکسی شما موجود است یا خیر
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sme
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *