هیچ فناوری جدیدی در دستور بودجه MedTech با برچسب “ناامید کننده” وجود ندارد

زمان مطالعه: دقیقه

مدیر عامل Health Tech Alliance تصمیم مبنی بر عدم گنجاندن هیچ فناوری جدیدی در 23/24 MedTech Funding Mandate را ناامیدکننده توصیف کرده است.

در عوض، NHS از سیستم‌ها خواسته است که «اولویت پذیرش مناسب فناوری‌های 2021/22 و 2022/23 را در جایی که این اتفاق نیفتاده است»، و افزود که این فناوری‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه و بهبود نتایج و تجربیات بیماران می‌شوند.

این تصمیم می‌گوید که این تصمیم در حالی که این بخش از اثرات کووید-19 بهبود می‌یابد و به تعبیه سیستم‌های مراقبت یکپارچه و روابط راه‌اندازی جدید که زیربنای کار سیستم است، ادامه می‌دهد، بار سنگینی بر آن وارد نخواهد کرد.

نیکلاس لنسمن، بنیانگذار و مدیر عامل Health Tech Alliance، گفت: “تصمیم برای عدم افزودن هیچ فناوری پزشکی اضافی به دستور بودجه 23/24 MedTech بسیار ناامید کننده است. در حالی که مهم است که فناوری های 22/23 به درستی در سراسر جهان اجرا شوند. ساختار جدید ICS، این تصمیم راه را بر روی نوآوری‌های جدید که به طور موثر در سراسر NHS پشتیبانی می‌شوند بسته می‌شود. این امر نیاز به بهبود نوآوری در سیستم بهداشتی را تضعیف می‌کند و این به نتایج بیمار آسیب می‌رساند.”

می توانید تصمیم کامل NHS را در اینجا بخوانید.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برای کاهش سرعت دانلود در استیم در ویندوز 11

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yGasfa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *