پرسش و پاسخ: نایلون جدید با درجه پزشکی Ascend و Foster Corporation

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از Ascend Performance Materials و تجارت توزیع Foster Corporation مواد جدید مبتنی بر نایلون Hi-Dura MED (PA) را برای بازار تجهیزات پزشکی اعلام کردند، عنوان خواهر Med-Tech Innovation News، Medical Plastics News می‌خواست در مورد مواد نوآورانه بیشتر بداند.

1. اینها چه سودی برای بازار پزشکی خواهند داشت؟

محصولات نایلون 6،6 در بازار پزشکی کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند. این محصولات دارای یک ماتریس خواص فیزیکی عالی و چقرمگی فوق العاده هستند که برای کاربردهای مورد استفاده در بیمارستان هایی که به این ویژگی ها نیاز دارند، نوید خوبی خواهد داشت. مواد پلی آمید Ascends کاربردهایی مانند تجهیزات و محفظه های پزشکی، ابزارهای جراحی، مبلمان پزشکی، بریس ها، تحرک پزشکی و موارد مشابه را با خواص برتر با قیمتی مبتنی بر ارزش ارائه می دهد. علاوه بر این، محصولات Hi-Dura MED با تست زیستی Ascends (ISO 10993) “آرامش ذهنی برنامه” را برای شرکت های تجهیزات پزشکی که به دنبال استفاده از این مواد در برنامه های خود هستند، فراهم می کند.

2. چه تفاوتی با سایر محصولات موجود در بازار دارند؟

Ascend زمان و تلاش زیادی را برای توسعه خط تولید Hi-Dura MED صرف کرده است. این اولین خط تولید نایلون 6،6 است که به طور خاص برای بازار پزشکی توسعه یافته است و آنها قصد دارند این خط تولید را بر اساس نیاز مشتریان پزشکی گسترش دهند. مواد زیادی وجود دارند که برای قرار گرفتن در بخش‌های کاربردی رقابت می‌کنند که Hi-Dura MED روی آنها تمرکز کرده است، اما هیچ‌کدام تعادل خاصیت/ارزش Hi-Dura MED را ندارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برای مشاهده تاریخچه ماشین حساب در آیفون

3. قصد دارید در سال 2023 چه محصولات دیگری را معرفی کنید؟

Foster Distribution اکنون دارای 20 شریک با محصولات بی شماری است که بازار پزشکی به آنها علاقه مند خواهد شد. این بخش‌های پورتفولیو امکانات گسترده‌ای را برای توزیع فاستر و مشتریان ما ارائه می‌کنند. ما به دنبال رشد نمونه کارها در این بخش ها خواهیم بود و هر طور که صلاح بدانیم اضافه می کنیم. ما در حال حاضر روی افزودن فناوری‌های قابل کاشت دائمی‌تر و همچنین افزودن چسب‌ها به مجموعه خود تمرکز می‌کنیم، زیرا بسیاری از مشتریان ما از چسب‌ها در کاربردهای پزشکی خود استفاده می‌کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IJZJaR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *