پرسش و پاسخ: چگونه دستگاه تاول سفت و سخت جدید Shawpak می تواند به شرکت های تجهیزات پزشکی کمک کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از راه اندازی دستگاه تاول سفت و سخت جدید Shawpak، مدیر فروش و بازاریابی لوسی مارکگراف به Med-Tech Innovation بیشتر در مورد توسعه جدید این شرکت می گوید.

این شرکت می‌گوید که این دستگاه می‌تواند بسته‌های تاول‌های سفت و سخت را تا حداکثر اندازه 600 در 280 میلی‌متر ایجاد کند که پهنای تار آن 620 میلی‌متر و طول شاخص 300 میلی‌متر است. یک تاول واحد را می توان در حداکثر اندازه یا هر ترکیبی از تاول ها تولید کرد تا عرض 600 میلی متر را تشکیل دهد. مواد باریک تر را می توان تا حداقل عرض 250 میلی متر بر روی دستگاه قرار داد. تاول را تشکیل می دهد، مشخصات بیرونی را به صورت خودکار برش می دهد، آنها را به طور خودکار آماده برای استفاده در تولید می کند و شامل یک دفع زباله جداگانه می شود.

این دستگاه به مشتریان دستگاه‌های پزشکی انعطاف‌پذیری می‌دهد، به‌جای تکیه بر زنجیره‌های تأمین، هنگام بسته‌بندی بر اساس تقاضا از رول استوک. ابزار را می توان به سرعت تغییر داد تا کنترل کامل را به دست آورد و به مشتریان اجازه می دهد تا سینی ها را زودتر از موعد بسازند، و از نیاز به ذخیره موجودی مازاد موجودی برای ماه ها جلوگیری می کند که فضا را اشغال کند و پول نقد را ببندد. این دستگاه می‌تواند به یکپارچه‌سازی زنجیره تامین شرکت کمک کند و به آن‌ها اجازه دهد تا سریال‌سازی و بازرسی را در حین ساخت بسته‌ها کنترل کنند و امکان کنترل کیفیت بهتر را فراهم کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف انبوه ایمیل ها در Apple Mail

لوسی مارکگراف بیشتر به ما گفت:

دستگاه جدید اجازه می دهد تا سینی ها بر اساس تقاضا تولید شوند، چه تعداد می تواند تولید کند؟ آیا می توانید بینشی در مورد ظرفیت آن به ما بدهید؟

ظرفیت دستگاه تا 700 سینی در ساعت بستگی به اندازه سینی دارد

این دستگاه چه مزایای دیگری برای شرکت های تجهیزات پزشکی دارد؟

و همچنین همه چیزهایی که قبلاً ذکر شد، Shawpak ماشین آلات بسته بندی را فقط برای صنعت پزشکی تولید می کند، به این معنی که ما نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم. ما تمام ابزارآلات را در داخل کشور از طریق فرآیندهای ISO 9001 خود طراحی و تولید می کنیم، ما دانش لازم را برای درک الزامات و حفظ کیفیت در ماشین های خود داریم.

به درک مبارزات مشتری اشاره شده است، ماشین به چه مشکلاتی می پردازد؟ هر دو مربوط به زنجیره تامین و غیره؟

عرضه سینی های سفت و سخت تقاضای زیادی دارد و زمان های تخمینی تحویل طولانی است، این به مشتریان کمک می کند تا بسته بندی خود را در خانه آورده و کنترل خود را پس بگیرند. انعطاف‌پذیری دستگاه نیز بسیار سودمند است، بنابراین مشتریان می‌توانند سینی‌های مختلف را با ابزارهای مختلف تولید کنند. مشکلات دیگری که آنها ممکن است ببینند، فضای تلف شده پر از موجودی سهام است، این نیز پول نقد زیادی را به همراه دارد. با تولید سینی های خود، نیازی به ذخیره موجودی مازاد موجودی برای ماه ها نخواهید داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدف مشارکت Clinithink و AstraZeneca شناسایی مراحل اولیه سرطان ریه است

چگونه ماشین تاول سفت و سخت مکمل بقیه نمونه کارها Shawpak است؟

مانند همه ماشین‌هایمان، ما چیزها را فشرده و انعطاف‌پذیر نگه می‌داریم، ماشین تاول‌های سفت و سخت Shawpak بسیار انعطاف‌پذیر و جمع‌وجور است و راه‌حلی برای سینی‌های سفت و سخت می‌دهد. درست مانند ماشین کیسه‌ای Shawpak، این به زنجیره‌های تامین برای مشتریان ما کمک می‌کند، زیرا آنها می‌توانند بسته‌بندی خود را به داخل خانه بیاورند و کنترل را در دست بگیرند!

آیا می توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه را در هر نمایشگاه تجاری در 6 تا 12 ماه آینده ببینیم؟

ما قصد داریم این را به Interpack 2023، نمایشگاه بالقوه Med-Tech Innovation Expo و COMPAMED 2023 ببریم.

آیا تحولات هیجان انگیز دیگری در خط لوله وجود دارد که بتوانید در مورد آن به ما بگویید؟

ما روی یک پروژه بسته بندی ترموفرم جدید کار می کنیم، این دستگاه Shawpak Shuttle نامیده می شود و در مراحل اولیه توسعه است. این یک دستگاه پردازش گرما شکل منحصر به فرد دیگر را به صنعت تجهیزات پزشکی خواهد آورد.

از Shawpak در نمایشگاه نوآوری Med-Tech 2023 در 7-8 ژوئن 2023 در NEC، بیرمنگام بیشتر بیاموزید. برای اطلاعات بیشتر به med-techexpo.com مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WVIxws
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *