پیشنهاد جمعه سیاه Hulu، قرارداد پخش تلویزیونی سال است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

فروش جمعه سیاه 2022 در حال انجام است. این روز به خودی خود تا 25 نوامبر فرا نمی رسد، اما تا به حال شاهد تخفیف های زیادی بوده ایم، و وبلاگ زنده جمعه سیاه ما بهترین مکان برای اطلاع از بزرگترین و جدیدترین معاملات با کاهش آنهاست.

در حالی که اکثر خرده فروشان قیمت تعداد بی‌شماری از محصولات را کاهش می‌دهند، بهترین سرویس‌های پخش جهانی تمایل دارند از ارائه معاملات جمعه سیاه به مشتریان بالقوه خودداری کنند.

خب، در بیشتر قسمت ها. همیشه یک استریمر بزرگ وجود دارد که کاهش قیمت سالانه قابل توجهی دریافت می کند: Hulu، و این مورد دوباره در سال 2022 است. در حال حاضر، مشتریان می توانند اشتراک 12 ماهه Hulu مبتنی بر تبلیغات را فقط با 1.99 دلار در ماه خریداری کنند. () – معامله ای که نشان دهنده صرفه جویی 75 درصدی در قیمت معمولی 7.99 دلاری آن است. این پیشنهاد فقط تا دوشنبه، 28 نوامبر در دسترس است، بنابراین همین الان اقدام کنید وگرنه فرصت را از دست خواهید داد.

امسال، Hulu در فروش بلک فرایدی با رقابت با سایر پخش‌کننده‌ها مواجه است و HBO Max با تخفیف 80 درصدی خود در جمعه سیاه، پیشتاز این فروش است. در حالی که این به نظر فوق‌العاده فریبنده به نظر می‌رسد، پیشنهاد جمعه سیاه Hulu است که من آن را می‌خرم – و در اینجا دلیل آن است.

جرمی آلن وایت در فیلم خرس

The Bear فقط یک نمایش فوق العاده Hulu نیست – یکی از بهترین سریال های سال 2022 است. (اعتبار تصویر: Hulu)

برای شروع، کاتالوگ پشتی Hulu به طرز شگفت انگیزی فوق العاده است. تعدادی نمایش عالی برای بررسی وجود دارد که طیف گسترده‌ای از ژانرها را پوشش می‌دهند، بنابراین طرفداران از هر نوع چیزی ارزش پخش را پیدا می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برای کاهش سرعت دانلود در استیم در ویندوز 11

بسیاری از فیلم‌های عالی هولو نیز برای کشف وجود دارد. از Palm Springs و Run گرفته تا Prey و Fresh، Hulu طیف وسیعی از ژانرها را اجرا می کند تا بسته ای عالی از بهترین فیلم های Hulu را ارائه دهد.

به دور از محتوای اصلی خود، اشتراک Hulu مزایای دیگری نیز ارائه می دهد. جمع کردن پول نقد به شما این امکان را می دهد که HBO Max، پلت فرم استریم برادران وارنر دیسکاوری را به مدت یک هفته به صورت رایگان امتحان کنید.

با ثبت نام در اشتراک Hulu، می‌توانید افزونه‌ای را برای استفاده از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه HBO Max انتخاب کنید. حتی با قرارداد بلک فرایدی خود HBO Max، افزودنی Hulu ارزش قابل توجهی برای پول دارد زیرا تنها راهی است که می‌توانید HBO Max را بدون هیچ هزینه‌ای امتحان کنید و به خانه اژدها و بتمن برسید. خیلی هم کهنه نیست، نه؟

مارتین شورت، استیو مارتین و سلنا گومز در فیلم Only Murders در فصل 2 ساختمان دور یک در نگاه می کنند

Only Murders in the Building یک سریال مضحک سرگرم کننده Hulu است. (اعتبار تصویر: Hulu)

علاوه بر این، Hulu یکی از گزینه‌های پخش جریانی ارزان‌تر در اطراف است – و این قبل از فاش شدن پیشنهاد جمعه سیاه آن است.

به طور معمول، Hulu دومین استریمر کم هزینه است و اشتراک مبتنی بر تبلیغات آن فقط 7.99 دلار در ماه هزینه دارد. این بدان معناست که Hulu تنها توسط TV Plus (4.99 دلار در ماه) در هنگام خرید اشتراک در ایالات متحده برتر است. سایر گزینه‌ها، مانند (9.99 دلار در ماه)، HBO Max (9.99 دلار) و Prime Video (8.99 دلار) ممکن است کتابخانه‌های بزرگ‌تری داشته باشند. اما، وقتی صحبت از صرفه جویی در هزینه اشتراک استریم به میان می آید، Hulu حتی زمانی که فروش جمعه سیاه برگزار نمی شود، دقیقاً همان جاست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Beckman Coulter Life Sciences 270 معرف سازگار با IVDR را تولید کرده است

مسلماً پیشنهاد جمعه سیاه Hulu برای سال 2022 به خوبی نسخه قبلی خود نیست. سال گذشته، اشتراک 12 ماهه Hulu را می‌توان با کمتر از 12 دلار خریداری کرد – 0.99 دلار هر ماه. با این وجود، ثبت نام در قرارداد ماهیانه 1.99 دلاری امسال ارزش پولی فوق‌العاده‌ای دارد و مشتریان بالقوه در صورت انجام این کار، 72 دلار برای خود پس‌انداز می‌کنند.

در سالی که بحران هزینه‌های زندگی شاهد افزایش قیمت‌های روزمره بوده است – و مردم متعاقباً اشتراک سرویس پخش خود را لغو می‌کنند – این معامله جمعه سیاه Hulu ارزش بررسی دارد. مطمئنا، پیشنهاد خود HBO Max به همان اندازه وسوسه انگیز است، اما این قرارداد 1.99 دلاری در ماه پس از سه ماه تمام می شود، در حالی که Hulu برای کل سال ادامه دارد. برای کسانی که به دنبال صرفه جویی هرچه بیشتر از طریق اشتراک استریم هستند، Hulu برنده است – و این بیش از هر چیز دلیلی است که من در جمعه سیاه یکی را انتخاب خواهم کرد.

برای محتوای بیشتر Hulu، همه طرح ها و قیمت های Hulu را که در دسترس شما هستند بررسی کنید. از طرف دیگر، اگر به دنبال صفحه نمایش جدیدی برای تماشای محتوای مورد علاقه خود هستید، به این معاملات درخشان جمعه سیاه نگاه کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AbYQVt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *