چرخ فلک اینستاگرام را برنامه ریزی کنید [Complete guide]

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز به شما نشان خواهیم داد نحوه برنامه ریزی چرخ فلک ها و ارسال خودکار آنها در با متریکول. همه چیز را در اینجا به شما خواهیم گفت.

چرخ فلک اینستاگرام نوعی انتشار است که به شما امکان می دهد حداکثر 10 عنصر را در یک پست قرار دهید: یک گالری تصاویر، یک گالری ویدیو یا ترکیبی از هر دو نوع محتوا.

این گزینه به شما اجازه می دهد تا خلاقیت خود را آزاد کنید. فضای بیشتری برای محتوای خود دارید و این باعث می شود خواننده زمان بیشتری را برای پست شما صرف کند.

💡 چرخ فلک یک قالب عالی است برای توضیح نحوه عملکرد یک ابزار، راهنمایی کنید به دنبال کنندگان خود، oفرمت های ویدئویی و تصویری را با هم ترکیب کنید.

برنامه ریزی چرخ فلک ها با متریکول به شما کمک می کند زمان کار خود را به طور موثرتری مدیریت کنید. می‌توانید در حالی که برنامه به آن‌ها رسیدگی می‌کند، روی کارهای دیگر تمرکز کنید انتشار چرخ فلک های شما برای شما.

در این مقاله نحوه انجام این کار را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

✅ این چرخ و فلک ویژگی زمان‌بندی برای همه برنامه‌های Metricool در دسترس است.

مرحله 1: وارد شوید

وارد Metricool شوید و با یا حساب خود وارد شوید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مرسدس بنز وارد مسابقه ChatGPT می شود و تویوتا هم بازی می کند

اگر هنوز یک حساب Metricool ایجاد نکرده اید، می توانید با دنبال کردن این مراحل این کار را انجام دهید:

مرحله 2: چرخ فلک های خود را برنامه ریزی کنید

روی شیر برنامه ریزی ضربه بزنید و روی بهترین ساعات برای اینستاگرام کلیک کنید تا ببینید چه زمانی بهتر است در این پلتفرم با توجه به جامعه خود منتشر کنید.

گزینه دیگر این است که محتوای خود را از آن برنامه ریزی کنید کانوا. بله، ابزار طراحی آنلاین.

با ادغام از Canva و Metricool شما فقط باید محتوای خود را در Canva طراحی کنید، روی Share کلیک کنید و خود ابزار شما را مستقیماً به زمان‌بندی Metricool می‌برد.

از آنجا شما فقط باید ویرایش پست برنامه ریزی شده خود را با برچسب ها، مکان یا هر چیزی که نیاز دارید به پایان برسانید. انجام شده!

مرحله 3: تاریخ و زمان انتشار را انتخاب کنید

می‌توانید مستقیماً با کلیک کردن روی تقویم یا کلیک کردن روی «ایجاد پست جدید» یک پست جدید ایجاد کنید. بسته به روشی که انتخاب می کنید، باید زمان و تاریخی که می خواهید پست خود منتشر شود را ویرایش کنید.

در پنجره بازشوی جدید، یک داشبورد کامل برای برنامه ریزی پست های خود خواهید داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع تاخیر اعلان های جیمیل در اندروید

کپی، هشتگ ها، ذکر حساب های دیگر را اضافه کنید و فایل های رسانه ای را که می خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید اضافه کنید: حداکثر 10 تصویر که می توانید در ویرایشگر داخلی Metricool، ویدیوهای کوتاه یا ترکیبی از هر دو، ویدیوهای کوتاه یا ترکیبی از هر دو تغییر دهید..

درون چرخ و فلک، می توانید در هر یک از تصاویر یا ویدیوهایی که اضافه کرده اید، کاربران یا محصولات را تگ کنید.

فقط روی سه نقطه افقی هر محتوا کلیک کنید و روی ‘ کلیک کنیدبرچسب کاربر را اضافه کنید‘ یا ‘برچسب محصول را اضافه کنید‘.

شما همچنین می توانید بررسی کنید که چگونه شما چرخ فلک برنامه ریزی شده پس از ارسال با کلیک بر روی “مشاهده پیش نمایش” نمایش داده می شود. می توانید پیش نمایشی از محتوا و نحوه ظاهر آن را در فید با محتوای دیگر مشاهده کنید.

برنامه چرخ فلک اینستاگرام

به این ترتیب، می‌توانید به سرعت نوع قالبی را که برنامه‌ریزی کرده‌اید شناسایی کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید، زیرا Metricool شما را مستقیماً به بخش داستان‌ها/قرارها یا فید می‌برد تا یک چرخ فلک یا ویدیو منتشر کنید.

هنگامی که چرخ فلک خود را برنامه ریزی کردید، فقط باید منتظر تاریخ انتخابی خود باشید و اجازه دهید Metricool به طور خودکار محتوای شما را منتشر می کند.

این به شما کمک می کند زمان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و خود را وقف کارهای مهم دیگری کنید که نیاز به توجه شما دارند.

اگر در مورد نحوه برنامه ریزی چرخ فلک اینستاگرام با متریکول سوالی دارید، نظرات شما را خواهیم خواند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XbjJZZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *