چگونه به‌روزرسانی‌های مداوم برنامه را در iPhone یا iPad خود لغو کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

آیا تا به حال در جریان به روز رسانی برنامه بوده اید و بلافاصله از شروع به روز رسانی پشیمان شده اید؟ این می تواند به دلایل مختلفی باشد. شاید یک به روز رسانی یک ویژگی محبوب را حذف کند یا بخشی از برنامه مورد نظر را خراب کند.

دلیل شما هر چه باشد، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بروزرسانی برنامه را در یا لغو کنید. پس از انجام این کار، می توانید در نسخه نصب شده فعلی آن برنامه بمانید.

به روز رسانی برنامه در آیفون

چگونه یک به‌روزرسانی مداوم برنامه را لغو کنیم

1. از صفحه اصلی

وقتی یک برنامه در حال به‌روزرسانی است، نوار پیشرفت دایره‌ای روی نماد آن برنامه نشان می‌دهد. اگر روی آن ضربه بزنید، به‌روزرسانی متوقف می‌شود. بنابراین، برای لغو یک به‌روزرسانی در حال انجام، روی نماد برنامه ضربه بزنید تا آن را متوقف کنید. سپس روی همان نماد برنامه ضربه بزنید و نگه دارید و انتخاب کنید لغو دانلود.

البته، شما همچنین می توانید بدون توقف دانلود، ضربه بزنید و نگه دارید، اما مکث تنها با یک ضربه فاصله دارد و به شما زمان کافی برای ضربه زدن و نگه داشتن برای مشاهده گزینه لغو می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از اپلیکیشن مجله در آیفون

دانلود برنامه در حال انجام را از صفحه اصلی آیفون لغو کنید

یادداشت:

  • حتی پس از لغو به‌روزرسانی، یک نقطه کوچک می‌بینید که نشان می‌دهد برنامه اخیراً به‌روزرسانی شده است. با این حال، مطمئن باشید که برنامه شما با موفقیت به‌روزرسانی نشده است و شما همچنان در نسخه قدیمی‌تر هستید.
  • هنگامی که به روز رسانی شروع می شود نصب کردن، هیچ راهی برای لغو آن وجود ندارد.

2. از اپ استور

در صفحه به‌روزرسانی‌های اپ استور، روی دایره کوچک پیشرفت ضربه بزنید تا دانلود و نصب به‌روزرسانی متوقف شود.

این نکته همچنین برای متوقف کردن سریع به‌روزرسانی‌های چند برنامه در صورتی که شما آن را انتخاب کرده باشید، کار می‌کند همه را بروز رسانی کن گزینه.

به روز رسانی برنامه در حال انجام را از فروشگاه App iPhone لغو کنید

3. داده تلفن همراه یا Wi-Fi را غیرفعال کنید

علاوه بر گزینه‌های بالا، می‌توانید با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای مدل‌های با Face ID یا کشیدن انگشت از پایین صفحه به بالا در مدل‌های آیفون با دکمه هوم، مرکز کنترل آیفون را به سرعت باز کنید. از اینجا، Wi-Fi و داده های تلفن همراه را با ضربه زدن روی نمادهای آنها خاموش کنید.

هنگامی که اتصال اینترنت را در آیفون خود متوقف کردید، به روز رسانی در حال انجام را متوقف می کند. اکنون زمان زیادی دارید تا روی نماد برنامه ضربه بزنید و نگه دارید و دانلود را لغو کنید (روش اول در بالا).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع تاخیر یوتیوب در کروم، فایرفاکس و سایر مرورگرها

توجه داشته باشید: اگر از Wi-Fi استفاده می‌کنید و آن را خاموش می‌کنید، آیفون شما بلافاصله به استفاده از داده‌های سلولی بازمی‌گردد و به‌روزرسانی را ادامه می‌دهد. بنابراین، مطمئن شوید که آن را نیز غیرفعال کنید. یا می‌توانید نماد هواپیما را بزنید، که هم Wi-Fi و هم شبکه تلفن همراه را خاموش می‌کند.

Wi-Fi و Cellular data را در iPhone از Control Center خاموش کنید

4. آیفون خود را خاموش کنید

در نهایت، می توانید آیفون خود را خاموش کنید، که به روز رسانی برنامه را متوقف می کند. اما لطفاً توجه داشته باشید که اندازه به‌روزرسانی اکثر برنامه‌ها بسیار کوچک است و زمانی که دکمه‌های فیزیکی را برای خاموش کردن آیفون خود فشار می‌دهید، ممکن است به‌روزرسانی به پایان رسیده باشد. بنابراین، توصیه می کنم از نکات بالا استفاده کنید زیرا سریعتر و موثرتر هستند.

توقف آپدیت اپلیکیشن iOS

به این ترتیب می توانید از به روز رسانی برنامه در اواسط راه جلوگیری کنید. اگرچه استفاده از آن احتمالاً کم و بین‌الملل خواهد بود، خوب است بدانید که آیا به آن نیاز دارید.

به خاطر داشته باشید که با برخی به روز رسانی های برنامه، باید در قرعه کشی بسیار سریع عمل کنید. سایر برنامه ها، بسته به ماهیت به روز رسانی و اندازه دانلود، زمان زیادی را در اختیار شما قرار می دهند تا تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید.

بعدی را بررسی کنید:

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fMU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *