چگونه خود را از جستجوی افراد واقعی حذف کنید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

نوار جستجوی True People Search
با راهنمای آسان ما، خود را از جستجوی افراد واقعی حذف کنید!

ما بر روی نحوه حذف خود از جستجوی افراد واقعی تمرکز خواهیم کرد. ما همچنین یک الگوی عمومی را به اشتراک خواهیم گذاشت که چگونه می‌توانید از سایر سایت‌های کارگزار داده انصراف دهید و برای داشتن حریم خصوصی داده‌های خارجی خود دست به کار شوید.

اگر می‌خواهید مستقیماً به دستورالعمل‌های حذف خود از جستجوی افراد واقعی بروید، لطفاً پایین مقاله را ببینید. با این حال، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید به طور کامل.

چرا؟

افزایش تصاعدی نشت داده ها

از سال 2004، به طور متوسط ​​یک آمریکایی در 7 مورد نقض اطلاعات بوده است.

برای خواندن دوباره آن وقت بگذارید.

اگر همه چیز برابر باشد، احتمالاً هفت بار اطلاعات شما نقض شده است. طبق گفته SurfShark، 8.7 میلیارد نقطه داده آمریکایی (به عنوان مثال، نام، رمز عبور، نام کاربری، IP و سایر داده های حساس) از سال 04 فروخته یا افشا شده است.

به اختصار، حذف خود از سایت جستجوی یک نفر به احتمال زیاد برای شما مفید نخواهد بود اگر داده های شما در جای دیگری افشا شده است (که می توانید در اینجا به صورت رایگان آن را پیدا کنید).

چرا جستجوی داده های خارجی ضروری است

اول، باید درک کنید که جستجوی واقعی افراد فقط نوک کوه یخ جستجوی افراد و کارگزار داده است. آیا می دانستید که هکرها و کارگزاران داده به راحتی می توانند اطلاعات شخصی شما از جمله اطلاعات تماس شما را پیدا کنند؟

علاوه بر جستجوی این داده ها از نمایه های رسانه های اجتماعی شما، موتورهای جستجو (*سرفه* گوگل! *سرفه*) این افراد را به طور بی رویه به جایی که می توانند شما را پیدا کنند هدایت می کند:

– آدرس ایمیل

– شماره تلفن ها

– آدرس خانه

– اطلاعات کارفرما

– حتی شماره تامین اجتماعی، سوابق جنایی (در صورت وجود)، سوابق دولتی، گزارش اعتباری و سایر داده های حساس.

دوم، هدف ما در 98zoom، علاوه بر مسلح کردن شما به دانش چگونگی حذف این نقض حریم خصوصی از زندگی خود، افزایش آگاهی در مورد حریم خصوصی است. ما سعی می کنیم این تعهد را با ارائه بیشتر نشان دهیم خدمات رایگان حفظ حریم خصوصی داده های خارجی نسبت به سایر شرکت های حفظ حریم خصوصی داده ها.

این شامل:

  • اسکن رایگان حریم خصوصی داده های خارجی
  • نظارت رایگان 24/7 کارگزار داده
  • داشبورد رایگان حریم خصوصی داده، با امتیاز ریسک حریم خصوصی شما و جزئیات مربوط به هر گونه اطلاعات شخصی در معرض دید کامل شده است.

a را انجام دهید اسکن 100% رایگان با رفتن به اینجا

بخش بزرگی از تلاش‌های ما برای حفظ حریم خصوصی داده‌های خارجی، آموزش خوانندگان در مورد خطرات کارگزاران داده و فرزندان ناتنی زشت آنها است. جستجوی افراد در سایت ها

حداقل، True People Search در مورد جاه طلبی های خود صادق است. طبق صفحه “درباره ما” این شرکت، ماموریت آن این است: “قدرتمندترین سرویس جستجوی افراد در جهان را ایجاد کنید و آن را به صورت رایگان ارائه دهید.”

به طور قابل پیش بینی، این آرزوها منجر به جمع آوری اطلاعات شخصی خصوصی و سوء استفاده بعدی از آن شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپلیکیشن خبری مصنوع، واکنش‌های ایموجی و پرچم‌گذاری مقالات را به‌عنوان طعمه کلیک معرفی می‌کند

به طور خلاصه، TPS یک کارگزار پیشرو داده تحت ر “People Finders” است. کار افراد یاب این است که دقیقاً این کار را انجام دهند: شما را پیدا کنند—سپس آنچه را که پیدا می کنند بفروشند.

TPS با استفاده از نرم‌افزاری که به‌صورت رایگان در دسترس است، از روشی برای استخراج داده‌ها به نام web scraping برای «خزیدن» میلیون‌ها صفحه وب سابقه عمومی برای جمع‌آوری ابرداده‌های تماس استفاده می‌کند. سپس این داده‌ها تمیز، بسته‌بندی می‌شوند و به عنوان یک محصول دیجیتال به هر یک از کسب‌وکارهای بی‌شماری که تشنه سرنخ هستند فروخته می‌شوند.

روز قبل خودم را در گوگل جستجو کردم که هر ماه برای مدیریت برند شخصی‌ام انجام می‌دهم و در کمال تعجب سنم، آدرس فعلی‌ام، همه آدرس‌های گذشته‌ام، نام اعضای خانواده‌ام، ایمیل‌ها و شماره تلفنم را دیدم. به صورت عمومی در TruePeopleSearch فهرست شده است.”

~ استفانی مارونه، صاحب وبلاگ پروانه رسانه های اجتماعی

نقل قول بالا (از یک زن جوان که به اندازه کافی لطف کرد و اجازه داد از او برای این مقاله نقل قول کنیم) گویای همه چیز است. حجم انبوهی از اطلاعاتی که می توانید در TPS پیدا کنید گیج کننده است.

علاوه بر انباشت تمام این داده ها در مورد شما و شما، TPS خودش را یکپارچه می کند و به یک گزارش کامل اختیاری (پرداخت شده) پیوند می دهد. در حال حاضر، احتمال کسی پرداخت برای گزارش پیشینه کامل در مورد شما کم است، اما چرا آن را به خطر می اندازیم؟

اکنون اجازه دهید در مورد اینکه چرا باید خود را از جستجوی افراد واقعی حذف کنید بحث کنیم.

به دلایل مختلفی باید خود را از پایگاه داده TPS و سایر کارگزاران داده حذف کنید.

شماره 1 ایمنی شخصی

اولین و مهمترین دلیلی که باید خود را از TPS حذف کنید، ایمنی شماست. ما در دنیایی زندگی می کنیم که به طور فزاینده ای جهانی می شود که در آن با حداقل هوش و منابع مناسب، می توان تقریباً درباره هر کسی اطلاعاتی پیدا کرد.

«جستجوی واقعی افراد» ممکن است حاوی داده‌های موقعیت مکانی باشد، مانند آدرس فیزیکی شما، که این امکان را برای هر کسی که قصد غیرمعمولی دارد، شما را پیدا کند.

به طور خلاصه، یک سرویس حفظ حریم خصوصی داده های خارجی که اطلاعات تماس شما را حذف می کند برای اطمینان از ایمنی شخصی بسیار مهم است.

شماره 2 امنیت مالی

در پنج سال گذشته، ایالات متحده شاهد افزایش شدید تعداد جرایم سایبری بوده است – و این شامل سرقت هویت و محصولات جانبی ناگوار آن است. طبق گزارش FTC، شکایات مربوط به کلاهبرداری از سال 2017 بیش از دو برابر شده است، در حالی که شکایات مربوط به سرقت هویت تقریباً افزایش یافته است. چهار برابر شد.

هزینه این جنایات نیز به طور تصاعدی در حال افزایش است. طبق FTC، هزینه های مالی مرتبط به بیش از 6 میلیارد دلار افزایش یافته است – افزایش 77 درصدی نسبت به سال 2020.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی برای iPhone و iPad در سال 2023

#3 دفاع از هرزنامه

بازاریاب‌های تلفنی و ارسال‌کنندگان هرزنامه باید آدرس، ایمیل و شماره تلفن شما را از جایی دریافت کنند – و اغلب اوقات یک People Finder تامین‌کننده آن است. نامه های ناخواسته و تماس های بازاریابی تلفنی وجود دارد فقط به دلیل اطلاعات عمومی

متأسفانه، انتشار و کشف این اطلاعات عمومی از زمان ظهور کارگزاران داده تشدید شده است.

علاوه بر پاکسازی داده‌های خارجی شما از کارگزاران داده، شما را از لیست ایمیل‌های ناخواسته نیز منصرف می‌کنیم.

اگر این کلمات را می خوانید، به احتمال زیاد داده های شما در جستجوی افراد واقعی است. اگر مطمئن نیستید، می‌توانید با انجام یک جستجوی ساده Google با نام خود و «Total People Search» بررسی کنید که آیا داده‌هایتان در TPS هستند یا خیر. مثلا، تام جونز + “جستجوی افراد واقعی”.

ما دو روش را به شما نشان می دهیم که می توانید اطلاعات خود را از جستجوی افراد واقعی حذف کنید:

  1. اجازه دهید 98zoom این کار را برای شما انجام دهد (توصیه می شود).
  2. یک فرآیند انصراف دستی را دنبال کنید (لطفاً به “گزینه 2” بروید)

گزینه 1: اجازه دهید 98zoom این کار را برای شما انجام دهد (توصیه می شود)

شما می توانید بیش از 350 پرنده را با یک سنگ بکشید و از زنبور حفظ حریم خصوصی بخواهید اطلاعات شما را در برابر این تعداد کارگزار داده، بیشترین کارگزاران در صنعت، بررسی کند. رایگان اینجا. علاوه بر این، ما اطلاعات شما را برای رایگان، 24/7.

کارشناسان حریم خصوصی 98zoom علاوه بر اسکن اطلاعات شخصی شما با تکنولوژی پیشرو و در کلاس ما، فرآیند حذف را برای شما انجام خواهند داد.

علاوه بر این، تنها با انجام یک ارزیابی کامل ریسک است که می‌توان متوجه شد:

– در نقض اطلاعات (بیش از 70% دارند)

– داده‌های زیر افشا شده است: گذرواژه‌ها، نام‌های مستعار، تاریخ تولد (DOB)، آدرس‌های ایمیل، نام‌های کاربری، آدرس خانه، داده‌های اعضای خانواده، شماره تلفن، جزئیات بانکی، تاریخچه اینترنت و سایر داده‌های خصوصی (از جمله PII)

بررسی کنید که آیا به صورت رایگان در معرض نقض داده ها بوده اید یا خیر.

گزینه 2: یک فرآیند انصراف دستی را دنبال کنید

لطفاً این مراحل را برای درخواست حذف داده‌های خصوصی خود از جستجوی افراد واقعی دنبال کنید:

1. به زیر بروید: www.truepeoplesearch.com/removal

2. آدرس ایمیل خود را وارد کنید

3. تأییدیه «شرایط و ضوابط» را بررسی کنید

4. در صورت نیاز، CAPTCHA را تکمیل کنید

5. روی «شروع حذف» کلیک کنید

6. در کادر جستجوی نام: نام، نام خانوادگی، شهر و ایالت خود را وارد کنید. روی نماد جستجو کلیک کنید.

7. بر روی “Remove This Record” کلیک کنید

درباره حریم خصوصی زنبور عسل

ما معتقدیم که همه سزاوار حریم خصوصی خود هستند، به خصوص آنلاین. حریم خصوصی نباید مورد مناقشه، مبادله و یا سیاسی باشد، بلکه یک حق اولیه انسانی است.»

بیانیه ماموریت حریم خصوصی زنبور عسل (گزیده)

همانطور که در ابتدا ذکر شد، 98zoom یک شرکت حذف اطلاعات خارجی است. اما ما خیلی بیشتر هستیم. ما حریم خصوصی داده های خارجی هستیم مدافعان و به آن افتخار می کنم

حقیقت این است که بسیاری از ما در 98zoom کار خود را به عنوان حامیان حریم خصوصی داده های خارجی شروع نکردیم. اما پس از شنیدن دستکاری اعتماد توسط کارگزاران داده‌های مبتنی بر حرص، شرکت‌های ظاهراً معتبر و نوع آنها، بازگشت به عقب دشوار است. ناگفته نماند برخی از داستان‌های آزاردهنده‌ای که از آن‌ها می‌شنویم، می‌توانند افرادی را که نقض حق حریم خصوصی بر زندگی آن‌ها تأثیر منفی گذاشته است، گاهی اوقات به طرز غم‌انگیزی.

خبر خوب این است که ما می توانیم به شما کمک کنیم کنترل داده های شخصی خود را دوباره به دست آورید.

همه چیز با انجام یک ارزیابی کاملا رایگان حریم خصوصی در اینجا شروع می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qPwKyu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *