چگونه در TikTok بازدیدهای بیشتری داشته باشیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

از آنجایی که بسیاری از ما استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی خود را برای سال آینده دوباره تنظیم و ارزیابی می‌کنیم، فکر کردن به اینکه کدام تاکتیک‌ها را اضافه یا تغییر دهیم که می‌تواند حساب شما را رشد دهد، دشوار است. و اگر در فعال هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه برای افزایش آگاهی از برند و رساندن پیام خود به افراد مناسب، بازدیدهای بیشتری در TikTok داشته باشید.

خوب اگر این شما هستید، خوش شانس هستید. پیاده‌سازی این استراتژی‌ها می‌تواند برند شما را با مخاطبان مناسب هماهنگ کند و به یک پلتفرم جدید دسترسی پیدا کند. قبل از پرداختن به این مقاله، می‌خواهید مطمئن شوید که برنامه‌ای برای نحوه بازاریابی در TikTok دارید. در مورد جمعیت شناسی، ستون های محتوای خود و پیامی که می خواهید منتقل کنید فکر کنید.

«نما» واقعاً به چه معناست؟

به دلیل تفاوت‌های آن در بین پلتفرم‌ها، «نما» در TikTok کمی مبهم است. وقتی صحبت از معنای “نما” می شود، بازدید تنها پس از یک ثانیه تماشای ویدیوی شما محاسبه می شود. اگر مردم چندین بار آن را در یک حلقه تماشا کنند، به عنوان یک نمای جدید محاسبه می شود. با این حال، با این گفته، “نما” با “زمان تماشا” متفاوت است.

با این حال، نماها شاخص خوبی برای تجزیه و تحلیل قرار گرفتن در معرض و دسترسی شما هستند. بنابراین به همین دلیل است که ممکن است تنها معیار رشد نباشد، اما یک معیار اصلی است.

نکاتی برای افزایش بازدید TikTok

در زیر ترفندهایی وجود دارد که می توانید به راحتی در استراتژی رسانه های اجتماعی خود پیاده سازی کنید و ویدیوهای TikTok خود را تقویت کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بحران روزانه: متا در این هفته حدود 4000 کارمند دیگر را اخراج می کند

هشتگ های مناسب را اضافه کنید

با افزودن هشتگ به ویدیوهای خود، می توانید خود را در حلقه های مناسب قرار دهید، یعنی در مقابل کسانی که علایق مشابهی با محتوای شما دارند. هشتگ‌هایی را اضافه کنید که به محتوای شما مربوط می‌شوند، راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهند و می‌توانند برای مخاطبان شما مرتبط باشند.

از ابزارهای هشتگ استفاده کنید، از جمله ی هشتگ TikTok Metricool، برای تولید هشتگ های مرتبط با محتوای خود و مشاهده در یک نگاه حجم بازدید از هشتگ های خاص.

علاوه بر هشتگ ها، افزودن صداها به ویدیوهای شما نیز می تواند به محتوای شما کمک کند مخاطب مناسب را پیدا کند. برای پیدا کردن صداهای پرطرفدار در TikTok، به برنامه TikTok بروید و روی آن کلیک کنید ایجاد (+). سپس روی آن ضربه بزنید اضافه کردن صدا. در اینجا صدای پرطرفدار، صداهای توصیه شده و همچنین دسته بندی های مختلفی را می بینید که می توانید برای یافتن بهترین صداها برای ویدیوهای خود مرور کنید.

محتوای خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید

اگر در TikTok جدیدتر هستید، ممکن است بخواهید دنبال کنندگان خود را از شبکه های دیگر به ویدیوهای TikTok خود هدایت کنید. تبلیغات متقابل می تواند به شما کمک کند دسترسی خود را بیشتر گسترش دهید و ترافیک را به حساب خود هدایت کنید.

سعی کنید به کانال های دیگر اضافه کنید و استراتژی رسانه های اجتماعی خود را گسترش دهید تا شانس بیشتری برای رشد حساب های خود داشته باشید.

زیرنویس های خود را بهینه کنید

اگرچه محتوا اساسی‌ترین بخش ویدیوهای TikTok است، اما هنگام قرار گرفتن در برنامه زیرنویس‌ها نیز مفید هستند. تمرکز بر سئوی TikTok می تواند به شما کمک کند در جستجوها رتبه بالاتری داشته باشید و ویدیوهای خود را در حلقه های مناسب قرار دهید.

رقابت در این شبکه از همیشه بالاتر است، با این حال، به عنوان یک موتور جستجو به رشد خود ادامه می دهد، بنابراین فرصت ها در این پلت فرم بسیار زیاد است. از این ترفند استفاده کنید و ویدیوهای خود را بهینه کنید. کلمات کلیدی را به زیرنویس‌های خود اضافه کنید تا الگوریتم را فعال کنید و مشاهده‌های خود را افزایش دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین ابزار کمپینگ برای سال 2023: خنک کننده ها، چراغ های خورشیدی، سازمان دهنده ها و موارد دیگر

محتوای خود را جذاب نگه دارید

همانطور که قبلاً ذکر شد، “نما” به این معنی نیست که مردم کل ویدیوهای شما را تماشا کردند. از «بازدیدها» و «زمان تماشا» در کنار هم استفاده کنید تا ببینید کدام ویدیوها تعامل بیشتری دارند و باعث می‌شود بینندگان بخواهند تا آخر بمانند. اگر می‌بینید که زمان تماشا در یک ویدیوی پربازدید کم بوده است، این می‌تواند به این معنی باشد که بینندگان زودتر از آن بازدید می‌کنند.

بنابراین، مطمئن شوید که محتوای شما به موقع، متنوع و اطلاعاتی است. اگر کاربران سؤال یا مشکلی داشته باشند، در صورت ارائه راه حل، احتمال بازگشت آنها بیشتر است. سوالاتی که مردم می پرسند را پیگیری کنید تا بتوانید با این پاسخ ها ویدیو بسازید.

همبستگی یکی دیگر از عوامل اصلی TikTok است. کاربران می خواهند چهره های پشت برند شما را ببینند، نه صرفاً محصولات. از داشتن محتوای تبلیغاتی-سنگین دوری کنید و محتوای گوش را در آن بپاشید.

عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید

در پایان روز، این مرحله مهم ترین است. برای رشد، باید از اشتباهات قبلی خود درس بگیرید و از آنچه به خوبی پیش رفته است، سرمایه گذاری کنید. از تجزیه و تحلیل درون برنامه ای خود استفاده کنید، و اگر می خواهید جلوتر بروید، می توانید استفاده کنید Metriool برای تجزیه و تحلیل عمیق TikTok شما.

به یاد داشته باشید که در TikTok، تنها در صورتی می توانید به تجزیه و تحلیل حساب خود دسترسی داشته باشید که یک حساب Creator یا TikTok Business داشته باشید. اگر می‌خواهید قفل این ویژگی را باز کنید، به این نوع حساب تغییر دهید.

در Metricool می‌توانید به جمعیت‌شناسی، منابع ترافیک، بازدیدهای ویدیویی، مدت زمان تماشای خود نگاهی بیندازید و بهترین زمان‌ها را برای پست کردن پیدا کنید. این به شما این امکان را می دهد که همیشه استراتژی خود را تغییر و بهبود دهید. بهترین قسمت؟ این کاملا رایگان است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aXUiUk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *