چگونه فیلترها را در اینستاگرام جستجو کنیم و به استوری خود اضافه کنیم

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه فیلترها را در اینستاگرام جستجو کنیم و به استوری خود اضافه کنیم
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

پاریس. اسلو لاگوس. ملبورن جاکارتا ابوظبی. اوه اوه.

آیا این آهنگ در فیلترهای اینستاگرام در ذهن شما هم پخش می شود؟ از استوری گرفته تا حلقه ها، فیلترها در اینستاگرام همه جا وجود دارند. یک سبیل کهنه می خواهید؟ شما آن را دارید. آیا می خواهید ببینید که چگونه به نظر می رسید که سالخورده مانند یک شراب خوب است؟ یا فقط یک فیلتر سیاه و سفید ساده می خواهید؟ شما بروید.

اساسا اینستاگرام انبوهی از فیلترها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما با وجود فیلترهای زیادی که در اطراف شناور هستند، پیدا کردن فیلتر مورد نظرتان می تواند کاری باشد. بنابراین، اگر می‌پرسید چگونه فیلترها را در اینستاگرام پیدا کنید، در جای مناسبی هستید. در اینجا تمام راه هایی وجود دارد که می توانید فیلترها را جستجو کنید، فیلترهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید و حتی از فیلترهای دوستان خود در عکس های خود استفاده کنید.

چگونه فیلترهای اینستاگرام را از طریق گزینه Browse Effects جستجو کنیم

ساده ترین راه برای یافتن فیلتر در IG از طریق گالری جلوه ها است. اینستاگرام هزاران فیلتر را بر روی پلتفرم خود ارائه می کند. بنابراین، این گزینه به شما امکان می دهد تا در میان افکت های مختلف مرور کنید. مراقب باشید – اگر در مورد فیلتر مورد نظر خود شفاف نیستید، می توانید در اینستاگرام سرگردان شوید – ساعت ها فیلترها را مرور کنید!

در اینجا نحوه جستجوی فیلترها از طریق گزینه Browse Effects آورده شده است.

مرحله 1: در اینستاگرام در گوشه سمت چپ بالای صفحه روی استوری خود ضربه بزنید. را انتخاب کنید.

گام 2: به انتهای نمادها بروید تا به جلوه‌های مرور برسید. روی آن ضربه بزنید تا گالری افکت ها باز شود.

اکنون در صفحه ای پر از فیلترها قرار گرفته اید.

می توانید فیلترها را با استفاده از ذره بین در گوشه سمت چپ بالای صفحه جستجو کنید یا می توانید فیلترهایی را که در مرکز صفحه می بینید کاوش کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین راه برای رفع خطای DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN در گوگل کروم در ویندوز 11

این باید نگرانی شما را در مورد نحوه دریافت فیلترهای بیشتر اینستاگرام از بین ببرد!

نحوه یافتن و ذخیره فیلتر از طریق استوری اینستاگرام شخصی

آیا تا به حال فیلتری را در استوری یک دوست دیده اید و بخواهید خودتان آن را امتحان کنید؟ این دومین راه برای کشف فیلترها در اینستاگرام است – از طریق استوری شخص دیگری. در اینجا نحوه جستجوی فیلترهای داستان IG آورده شده است.

مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید. به استوری بروید که فیلتر آن را می خواهید ذخیره کنید.

گام 2: اگر داستانی با فیلتر پست شده باشد، نام فیلتر را دقیقاً در زیر نام شخص در استوری مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید.

مرحله 3: حالا گزینه Try it را انتخاب کنید.

اگر می خواهید فیلتر را ذخیره کنید و در مرحله بعد از آن استفاده کنید، به جای آن گزینه Save effect را انتخاب کنید.

نحوه یافتن فیلترها در اینستاگرام توسط سازندگان خاص

سازندگان وزوز فیلترها را شروع کردند. اینستاگرام نه تنها به سازندگان اجازه می دهد از فیلترهای موجود استفاده کنند، بلکه آنها را قادر می سازد تا فیلترهای خود را ایجاد کنند. بنابراین، کاربران می‌توانند فیلترها را توسط سازندگان خاص در اینستاگرام نیز جستجو کنند. برای یافتن فیلترهای اینستاگرام توسط سازندگان مورد علاقه خود، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: به صفحه اینستاگرام سازنده بروید. سپس، به تب فیلترها در نمایه آنها بروید.

توجه داشته باشید: اگر برگه فیلتر را در نمایه سازندگان خاصی پیدا نکردید، به این معنی است که آنها فیلتر خود را ندارند.

گام 2: فیلتری را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

مرحله 3: حالا گزینه Try it را انتخاب کنید.

اگر می خواهید فیلتر را ذخیره کنید و در مرحله بعد از آن استفاده کنید، به جای آن گزینه Save را انتخاب کنید.

چگونه یک فیلتر اینستاگرام بر روی دوربین خود دریافت کنید

طرفداران فیلتر همیشه یک فیلتر مورد علاقه دارند. اگر شبیه هم هستید، باید آن فیلتر را ذخیره کنید. این مرحله شما را از کار خسته کننده مرور این فیلترها در اینستاگرام هر بار که می خواهید از آنها استفاده کنید، نجات می دهد. بنابراین، برای صرفه‌جویی در ساعت‌های جستجو، اینستاگرام به شما امکان دانلود فیلترها را می‌دهد.

توجه داشته باشید: فیلترهای ذخیره شده اینستاگرام فقط از طریق برنامه اینستاگرام قابل دسترسی هستند. با این حال، حتی زمانی که آفلاین هستید، می توانید از فیلترهای دانلود شده استفاده کنید.

مرحله 1: از طریق هر یک از روش های ذکر شده در بالا به فیلتر دسترسی پیدا کنید.

گام 2: روی گزینه Save در فیلتر ضربه بزنید. یا می توانید روی نام فیلتر ضربه بزنید و دکمه Save effect را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ویرایشگر کلیپ جدید Twitch اشتراک گذاری ویدیوهای عمودی را در یوتیوب و تیک تاک بسیار سریع می کند

آن فیلتر یا افکت خاص اکنون در یکیشن اینستاگرام گوشی شما ذخیره می شود.

نحوه استفاده از فیلترهای ذخیره شده اینستاگرام

شما آن فیلتر زیبا را ذخیره کرده اید. در اینجا نحوه یافتن فیلتر دانلود شده در برنامه اینستاگرام آمده است تا بتوانید در مرحله بعد از آن در عکس های خود استفاده کنید.

مرحله 1: در اپلیکیشن اینستاگرام در گوشه سمت چپ بالای صفحه روی استوری خود ضربه بزنید. دوربین را انتخاب کنید.

گام 2: به انتهای نمادها بروید تا به جلوه‌های مرور برسید. روی آن ضربه بزنید تا گالری افکت ها باز شود.

مرحله 3: در تب در مرکز صفحه، بخش Saved را انتخاب کنید.

اکنون می توانید به تمام فیلترهای ذخیره شده خود در اینجا دسترسی داشته باشید. فقط روی فیلتری که می خواهید استفاده کنید ضربه بزنید و اعمال می شود.

پس از اعمال، می توانید عکس/فیلم را با فیلتر اعمال شده در اینستاگرام پست کنید. اگر از رایانه خود استفاده می کنید، حتی می توانید فیلترهای اینستاگرام را با استفاده از مک خود اضافه کنید.

سوالات متداول برای جستجوی فیلترهای اینستاگرام

1. چرا نمی توانم فیلتری را که دیدم شخص دیگری از آن استفاده می کند پیدا کنم؟

اگر نام دقیق فیلتر مورد استفاده را جستجو کنید، می توانید آن را در منوی جستجو جستجو کرده و در اینستاگرام پیدا کنید. همچنین، می‌توانید مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید تا فیلتری را که می‌بینید شخص دیگری از آن استفاده می‌کند، ذخیره کنید.

2. آیا می توانم فیلترهای خود را بسازم؟

اگر می دانید چگونه از برنامه های استودیو AR استفاده کنید، می توانید فیلترهای خود را برای اینستاگرام طراحی کنید.

3. آیا می توانم فیلترهای اینستاگرام را به عکس های گوشی خود اضافه کنم؟

بله، می توانید عکس های خود را به اینستاگرام وارد کنید و سپس فیلترهای برنامه را به آنها اضافه کنید. پس از آن، می توانید عکس ها را دوباره در دستگاه خود بارگیری کنید.

4. چرا نمی توانم فیلترها را در اینستاگرام جستجو کنم؟

برای جستجوی فیلترها در گوشی خود به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارید. بنابراین، قبل از جستجو یا دانلود فیلترها در دستگاه خود، مطمئن شوید که Wi-Fi یا داده تلفن همراه را فعال کرده اید.

عکس های خود را جالب کنید

فیلترها عکس ها یا ویدیوهای شما را جذاب تر می کنند، بنابراین بهتر است از آنها در محتوایی که در اینستاگرام ارسال می کنید استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید به صورت دستی به دنبال فیلترهای مربوطه بگردید، می تواند یک فرآیند دست و پا گیر باشد. بنابراین، در اینجا نحوه جستجو برای فیلترها در اینستاگرام به طوری که پیدا کردن افکت های مورد علاقه خود آسان تر است، آورده شده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vSZsgd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *