چگونه نرم افزار PIM Propel می تواند بر medtech تأثیر بگذارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از اینکه Propel Software نرم افزار PIM خود را معرفی کرد، عنوان خواهر Med-Tech Innovation News، Medical Plastics News از شرکت پرسید که چگونه این امر بر بخش پلاستیک های پزشکی تأثیر می گذارد.

1. شما می گویید که به طور یکپارچه محصولات دقیق و متناسب را در تمام کانال های فروش ارائه می دهد – لطفاً توضیح دهید؟

Propel Software امکان گسترش سریع به بازارهای جدید را با اتصال کلیه اسناد نظارتی و انطباق می دهد. اطلاعات محصول در یک منبع نگهداری می‌شود، که امکان تنظیم محتوای محصول را با نیازهای مشتری در هر کانال برای رشد سریع ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، سمعک برای مصرف کنندگانی که بدون پیشخوان خرید می کنند، در مقایسه با نیاز ارائه دهندگان خدمات محتوا، به محتوای متفاوتی نیاز دارند.

Propel منبع حقیقت را در طول چرخه عمر محصول مدیریت می کند و اطمینان می دهد که تیم های متقابل مانند فروش و بازاریابی اطلاعات مناسب، محتوای تایید شده و در دسترس بودن را در زمان مناسب دارند. ما شکاف بین تیم های محصول و تجاری را پر می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که رشد درآمد همیشه جلو و مرکز استراتژی محصول است. برای توضیح بیشتر این موضوع، شرکت دستگاه های پزشکی Inari Medical به سرعت تعداد محصولات و مهندسان خود را گسترش داد و مجبور شد به یک پلت فرم دیجیتال قابل ردیابی حرکت کند. با پیاده‌سازی نرم‌افزار Propel، Inari توانست زمان فرآیند کنترل اسناد خود را کاهش دهد و زمان‌های چرخه سفارش تغییر را کوتاه کند – که منجر به معرفی سریع‌تر محصول، گسترش بازار و افزایش رضایت مشتری شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه فعال یا غیرفعال کردن متن پیشگویانه درون خطی در iPhone، iPad و Mac

2. چه تفاوتی در مورد این پیشنهاد در مقایسه با سایر موارد مشابه دارد؟

Propel به طور منحصر به فرد کل محصول را در طول عمر خود مدیریت می کند که شامل کیفیت، تامین کنندگان، توزیع، تجاری سازی و البته مشتریان می شود. ما شکاف بین تیم های محصول و تجاری را پر می کنیم و درآمد و هزینه و کارایی را به عنوان بخش های کلیدی هر استراتژی محصول موفق در اولویت قرار می دهیم. وجه تمایز دیگر این است که تیم های بازاریابی، تجاری سازی و رفتن به بازار (GTM) از ابتدا با اطلاعات محصول درگیر هستند به طوری که فرآیندهای توسعه محصول جدید (NPD) منجر به راه اندازی سریع تر، افزایش جریان درآمد و نتایج بهبود یافته می شود.

3. این به چه نوع چالش هایی می پردازد؟

پر کردن این شکاف ها بین تیم های محصول و تجاری سازی، و ارائه ارزش مادام العمر مشتری نیازمند یک پلت فرم مشترک، در دسترس بودن ابر و همکاری زنجیره ارزش است. این تضمین می‌کند که ارزش‌ها مانند ادعاهای بازاریابی دستگاه‌های پزشکی تأیید، دقیق و سازگار در هر کانال فروش باشند. ارزش افزوده اولیه این است که تضمین می کند که تأییدیه های نظارت قانونی بازاریابی (MLR) قبل از انتشار به دست آمده است. ردیابی ادعاها در همه جا همچنین در محصولات و دارایی‌ها استفاده می‌شود که امکان واکنش سریع به تغییرات مداوم و مشکلاتی را که ممکن است پیش بیاید را فراهم می‌کند. همچنین زمان حادثه تا رزولوشن را کوتاه می کند و هزینه کیفیت پایین را به حداقل می رساند و رضایت مشتری را افزایش می دهد. همچنین، با گرفتن صدای مصرف‌کننده (VoC)، بررسی سریع مسائل و عدم انطباق‌ها، تعیین گزارش‌پذیری، همیشه دانستن اینکه کدام محصول(ها) و اسناد تحت تأثیر قرار می‌گیرند، و اقدامات اصلاحی حلقه بسته کدام شرکت لازم است، به انطباق با مقررات رسیدگی می‌کند. برای تعمیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر یا بازنشانی رمز عبور Slack در صورت فراموشی

4. چگونه این ارتباط با پلاستیک های پزشکی دارد؟

مدیریت تامین کننده یکی از فرآیندهای حیاتی است، به ویژه امروزه با خطرات در دسترس بودن، خارج شدن از ساحل و افزایش هزینه ها. این امر مستلزم همکاری یکپارچه با سازندگان تجهیزات اصلی (OEMs)، توزیع کنندگان و کل زنجیره ارزش در محصول، فرآیند و مستندات است. Propel یک جامعه شریک را برای شرکت‌ها قادر می‌سازد تا دسترسی ایمن به اطلاعات مربوطه را در سرتاسر پایگاه تامین‌کننده خود فراهم کنند. نتیجه کوتاه‌تر شدن زمان‌های چرخه ناشی از تسریع همکاری بین تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان، به اشتراک‌گذاری مالکیت معنوی به صورت امن (دیگر ‌ها و اشتراک‌گذاری درایو وجود ندارد) و اطمینان از اینکه همه بر روی محصول صحیح و داده‌های با کیفیت کار می‌کنند – همگی در عین حال به تامین‌کنندگان کمک می‌کنند تا پاسخگویی و عملکرد خود را بهبود بخشند.

بسیاری از شرکت‌های تجهیزات پزشکی در طول این همه‌گیری تحت تأثیر قرار گرفتند، زیرا زنجیره‌های تأمین متزلزل شد و کمبود موجودی به یک امر عادی تبدیل شد. داشتن یک محصول مبتنی بر ابر و پلت فرم با کیفیت، شرکت‌های دستگاه‌های پزشکی را قادر می‌سازد تا با ارتباط یکپارچه بین تیم‌های تولیدی، تدارکات شخص ثالث و شرکای زنجیره تامین خود، تداوم کسب‌وکار را حفظ کنند. با دانش موجودی در همه زمان‌ها، شرکت‌ها می‌توانند برای اجتناب از تصمیم‌گیری برای توقف حمل و نقل، چرخش کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wUv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *