چگونه پنتاگون پلاستیک برای رسیدن به تقاضا سازگار شد

زمان مطالعه: دقیقه

یکی از مشتریان قدیمی پنتاگون پلاستیک به این شرکت مراجعه کرد تا از افزایش تقاضا در تولید طیف محصولات پزشکی آنها طی 12 ماه آینده حمایت کند.

پیش‌بینی اولیه مشتریان به وضوح نشان داد که تغییرات در ظرفیت تولید باید تقریباً فوراً اعمال شود تا نیازهای تولید آنها برآورده شود.

در یک بازه زمانی دو هفته ای، پنتاگون پلاستیک تغییر سوم را در تاسیسات تولید خود اجرا کرد. این شرکت با ایجاد شیفت های جدید برای کار در طول شب، اطمینان حاصل کرد که کارکنان از اعضای باتجربه تکنسین های قالب گیری و اپراتورهای تولید هستند.

در نتیجه جابجایی پرسنل برای پاسخگویی به افزایش تقاضای تولید، باعث شد تیم ها در شیفت های روز و عصر با کمبود پرسنل مواجه شوند، به این معنی که شرکت باید به سرعت اعضای جدید تیم را جذب می کرد. این امر تداوم پاسخگویی به تقاضای فعلی و آتی را برای مشتریان گسترده‌تر تضمین می‌کند و در عین حال رشد تولید را برآورده می‌کند.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فناوری چاپ 4 بعدی می تواند اعصاب را تحریک کرده و درمان کند

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TwWQfa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *