چگونه یک ویدیو را در اسنپ چت معکوس کنیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در اینجا نحوه ضبط ویدیو با استفاده از برنامه برای دادن چرخش به عقب به عکس‌های ویدیویی خود آورده شده است!

آنچه شما نیاز دارید

  • ابتدا در برنامه یک عکس جدید بسازید. اطمینان حاصل کنید که آن را به 10 ثانیه یا کمتر محدود کنید.
  • سپس، هشت بار روی پیش‌نمایش عکس ویدیویی به سمت چپ بکشید تا سه فلش معکوس (
  • فقط ویدیوهای گرفته شده با استفاده از برنامه را می توان به صورت معکوس فیلتر کرد. ویدیوهای آپلود شده از دستگاه شما نمی توانند باشند.

می توانید چندین فیلتر اضافه کنید، از جمله یکی برای معکوس کردن یک ویدیو در اسنپ چت. مراحل زیر را دنبال کنید تا دریابید که چگونه عکس‌های ویدیویی را قبل از اشتراک‌گذاری با دوستان یا انتشار آن‌ها در استوری‌های خود، معکوس کنید.

کنجکاو تر؟ در اینجا نحوه استفاده از اسنپ چت در رایانه شخصی یا مک خود آورده شده است.

نحوه معکوس کردن یک ویدیو در اسنپ چت

معکوس کردن یک ویدیو به آسانی اعمال فیلتر در اسنپ چت است. می توانید از مراحل مشابه در برنامه اسنپ چت برای iOS و استفاده کنید.

  • با ضربه زدن و نگه داشتن دکمه ضبط روی برنامه، یک فیلم فوری ضبط کنید، اما به خاطر داشته باشید که فیلتر معکوس فقط در ویدیوهایی که کمتر از 10 ثانیه هستند قابل استفاده است.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم کارکرد اشتراک صفحه نمایش در Google Meet در مک

توجه داشته باشید: فقط به ویدیوهایی که در اسنپ چت فیلم گرفته اید می توان جلوه فیلتر معکوس را دریافت کرد. نمی‌توانید عکس‌های گرفته شده از ویدیوهایی را که از دستگاه خود در آپلود کرده‌اید، معکوس کنید.

  • به کشیدن انگشت خود به سمت راست ادامه دهید تا زمانی که فیلترهای بررسی فوری ویدیوی خود را مرور کنید و متوجه شوید که سه فلش معکوس (
  • هنگام لغزش به سمت راست، فیلتر ویدیوی معکوس تقریباً نهمین فیلتر است. کشیدن انگشت به سمت چپ از طریق فیلترها نیز همین وضعیت را برای شما به ارمغان می آورد، اما زمان بیشتری می برد. می توانید از برخی فیلترها برای افزایش سرعت (نماد خرگوش) یا کاهش سرعت (نماد حلزون) ویدیوی خود استفاده کنید.
  • می‌توانید با جلوه‌های اضافی مانند (متن، استیکرها، نقاشی‌ها و غیره) عکس‌برداری ویدیوی خود را بهبود بخشید و « را فشار دهید.فرستادن بهبرای ارسال آن به دوستان یا ارسال آن به استوری های خود.

چه زمانی باید جلوه معکوس را روی عکس‌های ویدیویی اعمال کنم؟

استفاده از این فیلتر برای معکوس کردن یک ویدیو در اسنپ چت یک روش سرگرم کننده برای نمایش یک سری رویدادها است. این فیلتر اغلب برای ضبط بسیاری از ویدیوهای پر اکشن استفاده می شود تا دوستان خود را نشان دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدیر عامل اسنپ، ایوان اشپیگل در مورد ممنوعیت TikTok: "ما دوست داریم که"

قرار دادن فیلم‌های ویدیویی خود به عقب، یک روش سرگرم‌کننده برای نشان دادن یک توالی از رویدادها است. ویدیوهایی با اکشن زیاد اغلب از این فیلتر بیشترین سود را می برند.

سناریوی اصلی ریختن یک سنگ روی رودخانه یخ زده را در نظر بگیرید که باعث ترک خوردن یخ می شود. اعمال فیلتر معکوس به شما این امکان را می دهد که به جای تماشای خرد شدن آن در انتهای کلیپ، یخ های شکسته را در هنگام پخش فیلم به سمت عقب مشاهده کنید.

سرگرم کننده نیست!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vAN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *