چگونه Spotify Wrapped و Apple Music Replay 2022 خود را پیدا کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

چگونه Spotify Wrapped و Apple Music Replay خود را پیدا کنید

با تمام شدن سال، نمی توان انکار کرد که موسیقی بخشی از سبک زندگی ما بوده است. ژانرهای موسیقی وجود دارد که ما عاشق آنها شده ایم. اما اگر مانند من هستید، این احتمال وجود دارد که هنوز نتوانید برگه ای از ترجیحات موسیقی خود را حفظ کنید. نگران نباش! Spotify Wrap و Music Replay آماری از بهترین ژانرها، هنرمندان، پادکست‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهند.

این مرور آخرین روزهای سال را با خاطراتی می‌درخشد که ارزش نگهداری دارند. چه از Spotify یا Apple Music یا هر دو استفاده کنید، در این پست به شما نشان خواهم داد که چگونه آمار Spotify Wrapped و Apple Music Replay 2022 خود را پیدا کنید.

  • Spotify Wrapped 2022 درباره چیست؟
    • چگونه Spotify Wrapped 2022 خود را پیدا کنید
    • چرا نمی توانم اسپاتیفای خود را بسته بندی شده ببینم؟
  • Apple Music Replay چیست؟
    • چگونه می توانید آمار Apple Music Replay 2022 خود را پیدا کنید؟

Spotify Wrapped 2022 درباره چیست؟

Spotify Wrapped خلاصه سالانه عادات گوش دادن کاربران در برنامه است، از پادکست گرفته تا موسیقی و موارد دیگر. این کار با ایجاد لیست های پخش بر اساس آمار پخش 2022 شما کار می کند.

با این حال، Wrapped امسال از 1 دسامبر شروع به بازگشایی کرد. علاوه بر ویژگی‌هایی که بسته‌بندی‌های شما را شخصی‌سازی می‌کند، دارای ویژگی‌های جدیدی است.

در نهایت، Spotify Wrapped امسال دارای ترکیبی برای مقایسه راپ شما با یک دوست، یک بازی حدس زدن است که در آن می‌توانید واقعیت‌های عجیب و غریب را در آمار گوش دادن خود انتخاب کنید، و یک هاله تجسم برای نشان دادن بهترین حالات موسیقی خود در سال.

علاوه بر این، شخصی‌سازی بسته‌های خود با استفاده از آمار گوش دادن به شما این امکان را می‌دهد که ببینید چه چیزی در منطقه شما بیشترین پخش را دارد. و سپس آنها را در لیست های پخش مختلف پنهان می کند.

در حالی که Spotify Wrapped بهترین موسیقی و پادکست ها را جمع آوری می کند، این کار را فقط برای ماه ها در سال 2022 به جز دسامبر انجام می دهد. بنابراین این بدان معناست که شما نمی توانید آمار دسامبر را ببینید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین دستگاه های مترجم زبان در سال 2022

چگونه Spotify Wrapped 2022 خود را پیدا کنید

به طور معمول، ویجت Wrapped 2022 در بالای برنامه تلفن همراه Spotify ظاهر می شود. اما اگر اینطور نشد، در مورد شما، برنامه Spotify را باز کنید و عبارت ” را جستجو کنید.پیچیده شده” از نوار جستجو. با دیدن بنر روی 2022 Wrapped ضربه بزنید.

از طرف دیگر، می توانید یک مرورگر را در تلفن همراه خود باز کنید و به پوشه Spotify 2022 Wrapped بروید. سپس درون برنامه را با ضربه زدن باز کنید Spotify را دانلود کنید برای شروع.

پس از باز شدن، می توانید سابقه گوش دادن خود را در زیر مشاهده کنید بسته بندی 2022 شما. اگر هیچ هنرمند یا آهنگی را در Wrapped شخصی‌سازی شده ۲۰۲۲ خود نمی‌بینید، احتمالاً قبلاً به اندازه کافی به آنها گوش نداده‌اید. این بخش شامل نمای کلی از زمانی است که برای گوش دادن به ژانرها یا هنرمندان خاصی در سال 2022 صرف کرده‌اید.

زیر آهنگ‌ها و هنرمندان برتر 2022، اسلایدی از بهترین آهنگ ها و آهنگ های سال جهان را خواهید دید. همچنین با اسکرول کردن به پایین، می توانید آمار و دسته بندی های عمیق تری را مشاهده کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید آهنگ‌ها یا هنرمندانی را که بیشترین پخش جریانی را در منطقه خود دارند ببینید و کشور خود را از اینجا انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی برتر است.

و در حین پیمایش، خواهید دید 2022 بسته بندی شده: مخلوط. روی ضربه بزنید ویجت متقابل برای به اشتراک گذاشتن آمار خود با دوستان و خانواده در رسانه های اجتماعی و مقایسه روند شنیداری خود برای سال 2022.

چگونه Spotify 2021 خود را روی iPhone پیدا کنید

چرا نمی توانم اسپاتیفای خود را بسته بندی شده ببینم؟

همانطور که قبلاً گفته شد، اگر محتوای کافی را در برنامه Spotify پخش نکرده باشید، ممکن است نتوانید سقفی از روند شنیداری 2022 خود را مشاهده کنید. اما اگر مطمئن هستید که پخش کننده ثابتی هستید، ممکن است به سادگی Spotify را ببندید و دوباره باز کنید.

علاوه بر این، یک برنامه قدیمی Spotify ممکن است مانع از مشاهده آمار شخصی‌شده‌تان در سال شود. بنابراین بهترین راه حل در اینجا این است که برنامه خود را به روز کنید. برای این کار Spotify را جستجو کنید. اگر برنامه Spotify شما به روز نباشد، گزینه به روز رسانی را مشاهده خواهید کرد.

Apple Music Replay 2022 چیست؟

Apple Music Replay مشابه Spotify Wrapped است که به شما می‌تواند آهنگ‌ها و هنرمندان برتر خود را در Apple Music مرور کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع لود نشدن تصاویر در توییتر

با این حال، برخلاف Spotify Wrapped، آمارها را به صورت هفتگی قرار می دهد و سپس آن را به یک تجربه پخش مجدد موسیقی اپل تبدیل می کند. بنابراین به جای اینکه هر سال یک بار موسیقی برتر خود را ببینید، می توانید روند موسیقی خود را به صورت هفتگی دنبال کنید.

چگونه می توانید آمار Apple Music Replay 2022 خود را پیدا کنید؟

مانند Spotify Wrapped نمی‌توانید به Apple Music Replay درون برنامه‌ای خود دسترسی پیدا کنید. بنابراین، برای شروع، باید از طریق مرورگر خود (ترجیحاً رایانه شخصی) به صفحه رسمی Apple Music مراجعه کنید.

اما قبل از شروع، باید آن را روشن کنید از تاریخچه گوش دادن استفاده کنید گزینه ای در تنظیمات آیفون شما. برای انجام آن:

  1. باز کن تنظیمات.
  2. به پایین اسکرول کنید و ضربه بزنید موسیقی.
  3. روشن کنید از تاریخچه گوش دادن استفاده کنید.

    گزینه Use Listening History را در تنظیمات آیفون خود روشن کنید

هنگامی که تاریخچه گوش دادن را روشن کردید، مرورگر خود را راه اندازی کنید و به صفحه پخش مجدد موسیقی اپل بروید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، کلیک کنید ورود در بالا سمت راست و Apple ID خود را ارائه دهید.

بعد، کلیک کنید میکس پخش مجدد خود را دریافت کنید. اکنون محکم بنشینید زیرا اپل آمار گوش دادن شما را برای سال تولید می کند، از جمله مدت زمانی که به هر کدام گوش داده اید.

صفحه پخش مجدد Apple Music

پس از مشاهده لیست، کلیک کنید ADD+ آن را به عنوان یک لیست پخش ذخیره کنید.

توجه داشته باشید: مانند Spotify Wrapped، اگر به اندازه کافی هنرمندان یا آهنگ‌ها را روی پلتفرم پخش نکرده باشید، نمی‌توانید سرپوشی از آمار موسیقی خود را ببینید. علاوه بر این، این آمار شامل موسیقی در کتابخانه محلی شما نمی شود.

این رفتار داستان گویی به تنهایی باعث می شود این سرویس های پخش موسیقی ارزش آن را داشته باشند. حتی اگر بخواهید رژیم موسیقی جدیدی را در سال آینده اتخاذ کنید، آنها به شما اجازه می دهند آهنگ ها، ژانرها و هنرمندان برتر خود را در دفتر خاطرات همیشه سبز خود نگه دارید.

از این آمار می‌توانید انواع موسیقی‌هایی را که در سال گذشته شما را بیشتر مجذوب خود کرده‌اند، تشخیص دهید. و همیشه می‌توانید این آمار را با سال‌های قبل یا آینده مقایسه کنید تا ببینید ترجیحات موسیقی شما چقدر پویا است.

بیشتر بخوانید:

  • نحوه فعال کردن صدای فضایی با Dolby Atmos در Apple Music
  • Spotify پخش آهنگ در و iPad را متوقف می کند؟ چطوری میشه اینو تعمیر کرد
  • چگونه آهنگ ها را در اسپاتیفای در آیفون و مخفی و آشکار کنیم
  • نحوه تنظیم تایمر خواب اسپاتیفای در آیفون و مک
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WopVJK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *