چیست و چگونه آن را فعال می کنید؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

حالت سازنده در چیست لینکدین?

سازندگان محتوا در هر شبکه اجتماعی فضای مخصوص به خود را دارند، اما آیا این درست است که «کمک» از پلتفرم وجود ندارد؟ اگر شما هم یکی از کسانی هستید که اینطور فکر می کنید، از شما دعوت می کنیم تا در مورد حالت ایجاد محتوا در لینکدین بحث کنید.

دقیقا چیه؟ آیا واقعا به تقویت محتوای شما کمک می کند؟

حالت سازنده لینکدین

این نوع لینکدین یا ویژگی چیست؟ همانطور که احتمالا می دانید، این شبکه اجتماعی به دنیای حرفه ای و کاری گرایش دارد. حالت خالق لینکدین گزینه ای در شما است که می تواند به شما کمک کند هم دسترسی و هم نفوذ را افزایش دهید.

با راه‌اندازی این نوع حساب برای پروفایل لینکدین، به ویژگی‌های دیگری دسترسی دارید که به شما امکان می‌دهد به محتوا و نمایه خود فشار بیاورید. این ابزاری است که در آن لینکدین برای بهبود محتوای خود در اختیار شما قرار می دهد.

نحوه فعال کردن حالت سازنده در لینکدین

هر کاربری با حساب لینکدین این گزینه را دارد که حالت سازنده را در لینکدین فعال کند و حداقل در حال حاضر برای صفحات شرکت کار نمی کند. چگونه می توانید آن را در پروفایل خود فعال کنید؟

  • به لینکدین بروید و روی نماد «من» در سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید.
  • گام بعدی این است که روی «مشاهده نمایه» کلیک کنید و به بخش «منابع» بروید، در آنجا خواهید دید که حالت ایجادکننده غیرفعال شده است.
  • با کلیک بر روی اینجا، فرآیند فعال سازی این حالت آغاز می شود: در پایان، می توانید هشتگ هایی اضافه کنید تا موضوعات محتوای خود را به کاربران نشان دهید.
  • روند را تمام کنید و voila! حالت سازنده لینکدین شما فعال خواهد شد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازاریابی چند کاناله در مقابل بازاریابی چند کاناله توضیح داده شده است

این هشتگ ها یا تگ ها در نمایه شما ظاهر می شوند، بنابراین فالوورهای بعدی که در نمایه خود دارید از محتوای شما مطلع می شوند.

شما آماده شروع محتوای خود هستید، اما صبر کنید، این تنظیمات نمایه چه کاری برای شما انجام می دهد؟

ویژگی های حالت سازنده لینکدین

همانطور که اشاره کردیم، این گزینه برای پروفایل شما برای دستیابی به مخاطبان شما به روش های مختلف و ادامه رشد در لینکدین مفید است.

این شبکه اجتماعی ویژگی های جدیدی را به شما ارائه می دهد که برای بهبود محتوا و نمایه شما در اختیار شماست:

  • ویژگی های پروفایل لینکدین شما

اولین خبر بزرگ از حالت سازنده شما در پروفایل لینکدین است. دکمه “اتصال” که برای برقراری ارتباط با سایر کاربران به کار می رود، به دکمه “دنبال کردن” تغییر می کند. تعداد فالوورهایی که دارید در پروفایل شما به کاربر نمایش داده می شود.

قبلاً به شما گفته‌ایم، اما می‌توانید یک سری موضوعات از محتوای خود را در لینکدین در قالب هشتگ اضافه کنید تا کاربران بتوانند محتوای شما را راحت‌تر کشف کنند.

چیزهای جدیدی که در نمایه خود خواهید یافت این است که لینکدین بر بخش هایلایت و فعالیت در بالای صفحه شما تاکید می کند. شما همچنین می توانید یک پیوند را در ارائه نمایه خود اضافه کنید.

این پیوند می تواند با هر صفحه ای که شما ترجیح می دهید مرتبط شود.

  • ویژگی هایی برای شناخت شما
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فناوری سلامت ولز فراخوانی را برای فناوری‌های غیر دارویی راه‌اندازی می‌کند

لحظه ای که حالت خالق لینکدین را فعال می کنید، شبکه اجتماعی شما را به یک عضو برجسته تبدیل می کند.

به این ترتیب، لینکدین به شما کمک می کند تا به کاربران جدید دسترسی پیدا کنید، به محتوای شما اهمیت دهد و با نشان دادن نمایه خود به بقیه افراد جامعه، از حضور شما در شبکه اجتماعی حمایت کند.

  • دسترسی به ابزارهای جدید سازنده

شبکه اجتماعی ابزارهای جدیدی را به شما ارائه می دهد که به رشد شما کمک می کند، از جمله: لینکدین زنده، رویدادهای صوتی، خبرنامه ها یا امکان اضافه کردن دکمه هایی برای لینک دادن به یا کانال های یوتیوب خود و در نتیجه، جذب ترافیک بیشتر.

برای استفاده از این ابزارها، باید معیارهای دسترسی لینکدین را رعایت کنید:

▶️بیش از ۱۵۰ فالوور/ مخاطب داشته باشید.

▶️به تازگی محتوای اصلی را منتشر کرده اند.

▶️سابقه خوبی در رعایت قوانین و سیاست های لینکدین داشته باشید.

اگر این شرایط را داشته باشید، کلمه “در دسترس” در کنار هر یک از این ابزارها ظاهر می شود (تصویر بالا را ببینید).

علاوه بر این، شما این امکان را دارید که عملکرد محتوای خود را از طریق ‘ اندازه گیری کنیدتحلیل سازندگانابزار: می‌توانید تاریخ داده‌هایی را که می‌خواهید ببینید، یا اسناد را به فایل‌های XLSX صادر کنید، در میان گزینه‌های دیگر.

این همه در مورد گزینه جدید ایجاد کننده لینکدین است. آیا قصد دارید از آن برای ایجاد محتوا و ادامه رشد با شبکه خود استفاده کنید؟ در زیر نظر بدهید! ??

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jJfNiK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *