چیست و چگونه می توان آن را بهینه کرد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آیا تا به حال نام SSI را در لینکدین شنیده اید اما هرگز معنی آن را نمی دانید؟ اگر چهره ای مثل “اوه خدای من، آنها در مورد چه چیزی صحبت می کنند” دارید؟

در ادامه بخوانید و بدانید که چیست، چه کاربردی دارد و چگونه می توانید در صورت علاقه آن را بهبود بخشید…

شاخص فروش اجتماعی چیست؟

SSI لینکدین، شاخص فروش اجتماعی، فرمولی است که توسط این شبکه اجتماعی ایجاد شده است تا بدانیم فروش اجتماعی چگونه اعمال می شود (فروش واقعی از طریق شبکه های اجتماعی) در مقیاس 1 تا 100.

این شاخصی است که شبکه اجتماعی از آن برای ارزیابی محتوای شما استفاده می کند، اثربخشی حساب شما را می شناسد و می بیند که چگونه از منابع برای به دست آوردن فروش استفاده می کنید.

این یک عدد مهم برای همه کسانی است که علاقه مند به ایجاد تجارت در لینکدین هستند. زیرا هر چه SSI شما بالاتر باشد…

  • الگوریتم به شما پاداش می دهد تا آن را در موقعیت های برتر قرار دهد.
  • محتوای منتشر شده شما دید بیشتری خواهد داشت.
  • شما فرصت ها را برای داشتن مشتریان و ارتباطات بیشتر افزایش خواهید داد.

SSI چیست؟

SSI مخفف عبارت Social Selling Index است که به عنوان شاخص فروش اجتماعی ترجمه می شود و از مفهوم فروش اجتماعی می آید: که به دستیابی به فروش واقعی از طریق استفاده از شبکه های اجتماعی اشاره دارد.

SSI LinkedIn Factors

این شاخص از چهار عامل تشکیل شده است که اثربخشی برند شخصی شما را در لینکدین می سنجد و شبکه اجتماعی توصیه می کند که آن ها را در نظر بگیرید.

➡️نمایه بهینه شده

SSI میزان کامل بودن نمایه LinkedIn شما را در نظر می گیرد. قبلاً می‌دانید که یک نمایه خالی بدون محتوای در نهایت یک صفر در سمت چپ است، کاربری که وارد می‌شود با وحشت فرار می‌کند.

به همین دلیل مهم است که نمایه لینکدین خود را حداکثر بهینه کرده باشید: تصویر جلد، تصویر نمایه، اطلاعاتی در مورد خودتان، علایقتان و غیره. همه اینها به SSI در لینکدین اضافه می شود و کاربران شما را بیشتر می شناسند.

➡️نکاتی برای بهینه سازی پروفایل لینکدین

➡️ارتباطات مورد علاقه

افرادی را در ارتباط با صنعت یا موقعیت برند شما قرار دهید. با حرفه ای هایی که از بخش شما هستند ارتباط برقرار کنید.

از طریق این داده ها یا فاکتور، لینکدین می داند که چگونه این کاربران و ارتباطات را با ابزارهای جستجوی موجود برای شما جستجو کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کردید اکنون در توییتر برای وب با به‌روزرسانی iOS و Android که به‌زودی دنبال می‌شود باز می‌ماند.

➡️فعالیت در لینکدین

تعاملات شما در لینکدین نیز عامل دیگری است، همانطور که به صورت دوره‌ای به محتوای ارزشمند کمک می‌کند.

محتوا “ابزار” عالی برای ایجاد ارتباط با سایر کاربران لینکدین است. اگر محتوای ارزشمندی ارائه دهید و با علایق جامعه مطابقت داشته باشید، ویروسی می شود و به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند. یعنی تعامل بیشتر و امکان بیشتر گرفتن فالوورها و ارتباطات جدید.

نحوه ارسال محتوا در لینکدین

https://www.youtube.com/watch?v=AFQSUwwuWyM

➡️روابط حرفه ای

با سایر متخصصان همفکر ارتباط برقرار کنید. با نظر گذاشتن روی پست های دیگران یا اشتراک گذاری محتوای آنها در فید لینکدین خود، با پست های دیگران درگیر شوید.

مهمتر از همه، لینکدین به این موضوع اهمیت می دهد که مخاطبین شما حرفه ای باشند یا در سطح بالا، که به شبکه مخاطبین شما توجه می کند.

چگونه ارزش SSI خود را در لینکدین بدانیم

مطمئناً اکنون سؤال شما این است: چگونه بدانم شاخص SSI من چیست؟

آسان است، فقط باید از صفحه رسمی SSI LinkedIn دیدن کنید:

➡️برای اطلاع از شاخص SSI خود، روی این لینک کلیک کنید ⬅️

چه اطلاعاتی در این صفحه نمایش داده می شود؟

اول از همه، خلاصه ای سریع از طبقه بندی SSI این بخش، و یکی دیگر از شبکه های مخاطبین شما.

دوم، نموداری با شاخص فروش فعلی رسانه های اجتماعی شما با امتیاز عوامل شما: برند حرفه ای خود را ایجاد کنید، افراد مناسب را پیدا کنید، با ارائه اطلاعات تعامل داشته باشید و روابط ایجاد کنید.

اگر هر یک از این داده ها کمتر از حد معمول باشد، می دانید که باید آن را بهبود ببخشید. اشتراک گذاری محتوای بیشتر یا تکمیل بهینه سازی نمایه لینکدین می تواند به این امر کمک کند.

در نمودارهای زیر، داده هایی برای مقایسه دارید: در «افراد در صنعت شما» اطلاعاتی در مورد سایر متخصصان لینکدین دارید تا با داده های خود مقایسه کنید.

در نهایت، در افراد شبکه خود اطلاعاتی در مورد وضعیت کاربرانی که در شبکه مخاطبین شما هستند، دارید.

کلیدهای بهبود SSI شما در لینکدین

اگر می خواهید شاخص خود را در لینکدین افزایش دهید، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

برند شخصی خود را بهبود بخشید. نمایه شما باید تا حد امکان کامل باشد. عصاره خوبی داشته باشید، تا بدانند شما چه کار می کنید.

همچنین ارزشمند است که شما توصیه ها و تاییدیه هایی از افراد دیگر در مورد مهارت ها یا مشاغل خود داشته باشید. از متخصصانی که با شما کار کرده اند یا با شما کار کرده اند، درخواست معرفی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Tinder به‌عنوان بخشی از دستورالعمل‌های به‌روزشده انجمن، دسته‌های اجتماعی را از بایوس حذف می‌کند

محتوای مورد علاقه. محتوایی که در LinkedIn به اشتراک می گذارید یک عامل کلیدی برای SSI شما است، زیرا اگر کاربران در نظر بگیرند که برای آنها ارزش به ارمغان می آورد، در فید شما با شما تعامل خواهند داشت.

این بدان معنی است که لینکدین به نمایه شما توجه می کند و به شما کمک می کند تا با آن رشد کنید و بنابراین SSI شما را بهبود بخشد.

روابط ایجاد کنید. تا حد امکان در لینکدین شرکت کنید: در مورد پست ها نظر دهید یا محتوای دیگران را به اشتراک بگذارید، در گروه های خود تعامل داشته باشید یا به عنوان یک متخصص در زمینه خود نظر خود را بیان کنید.

ایجاد تعامل و اعتماد. از طریق فعالیت خود در لینکدین، اظهار نظر در مورد پست های دیگر، نوشتن مقاله یا دنبال کردن کاربران مورد علاقه، اعتماد و تعامل ایجاد خواهید کرد.

اینها عواملی هستند که LinkedIn برای بهبود SSI شما در نظر می گیرد.

روشن کنید که می توانید به سایر متخصصان کمک کنید. در لینکدین، متخصصان و گروه‌هایی از افراد زیادی را خواهید یافت که به آنها شبکه می‌پیوندند.

تجربیات، ایده ها را به اشتراک بگذارید و به یک پروفایل جالب برای آنها تبدیل شوید.

✅توصیه ها این توصیه ها بر اساس بخشی از موفقیت لینکدین به عنوان یک جامعه است: کاربران می توانند یک توصیه عمومی بنویسند تا در مورد شما و ارزش شما به عنوان یک حرفه ای صحبت کنند.

از نوشتن برای سایر کاربرانی که می‌شناسید تردید نکنید و از آنها بخواهید در فید شما بنویسند.

اکنون می‌دانید که SSI در لینکدین چیست و چگونه می‌توانید حضور خود را در این شبکه اجتماعی بهبود بخشید… پس با آن ادامه دهید!

نتیجه

هنگامی که همه چیز را در مورد SSI LinkedIn بدانید، ممکن است تعجب کنید که آیا واقعاً آنقدر مهم است. پاسخ این است که بستگی به اهداف لینکدین شما دارد.

اگر یک شبکه اجتماعی است که در آن به دنبال ایجاد فروش هستید، بدون شک شاخصی است که باید در نظر گرفته شود. از آنجایی که لینکدین به شما کمک می‌کند تا برند شخصی خود را بشناسید، بدانید که کدام جنبه‌ها را باید بهبود بخشید و به شما انگیزه می‌دهد تا به کار با حساب خود ادامه دهید.

علاوه بر این، یک شاخص خوب در این جنبه فرصت های ایجاد کار یا روابط کاری را افزایش می دهد.

بنابراین، آیا فکر می کنید SSI LinkedIn برای شما مهم است؟ برای ما کامنت بگذارید تا آنها را بخوانیم!

آیا می خواهید درباره لینکدین بیشتر بدانید؟ این راهنمای کامل را ببینید.

➡️راهنمای بازاریابی در لینکدین ⬅️

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WvB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *