ژنرال Z واقعاً هوس مکان کار دیجیتالی دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحقیقات جدید SD Worx نشان می دهد که کارگران جوان از تنظیمات اداری قدیمی خود ناراضی هستند و خواستار تحول دیجیتال در محل کار هستند.

با افزایش کار هیبریدی و خانگی، بسیاری از شرکت‌ها با ارائه سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب برای انجام کارها در هر کجا که هستند، مانند کنفرانس و ابزارهای همکاری، پا به عرصه چالش گذاشته‌اند.

با این حال، SD Worx ادعا می کند که فرآیندهای پشت صحنه اغلب نادیده گرفته شده، اگر نه برای کسب و کار، برای رضایت مستمر جوانترین بخش نیروی کار، به همان اندازه نیاز دارند.

فناوری های محل کار

این گزارش حاکی از آن است که بیش از نیمی (54٪) از نیروی کار Gen Z (آنهایی که بین اواسط تا اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2010 متولد شده اند) به دنبال “دیجیتال سازی بهتر در فرآیندها و راه حل های منابع انسانی در محل کار” هستند.

SD Worx می‌گوید که این «تمرکز شدید بر راه‌حل‌های دیجیتالی را برجسته می‌کند که پیشرفت‌هایی مانند سرعت و راحتی را برای تجربه کارمندان به ارمغان می‌آورد» – چیزی که اهمیت حیاتی پیدا کرده است زیرا تعداد بیشتری از کارگران برای در نظر گرفتن تغییرات شغلی در زمانی که هر پنی اهمیت دارد، بسیار مهم شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Cyted 13.4 میلیون پوند برای ارائه بیشتر تشخیص سرطان جمع آوری می کند

این شرکت فکر می‌کند که رزرو دیجیتال تعطیلات و درخواست‌های غیبت باید یک اولویت برای مقابله با نارضایتی کارگران باشد، اما نه به قیمت یک تجربه شخصی‌شده.

بیش از 70٪ از کارگران ادعا می کنند که یک جلسه شخصی سازی شده، همکاری با همکاران و مصاحبه خروج را ترجیح می دهند، ثابت شده است.

بر اساس مطالعه ای که بر روی بیش از 4000 شرکت انجام شد، کار برای بهبود تجربه کارمندان در حال انجام است، به طوری که 53 درصد از شرکت های اروپایی قبلاً در فرآیندهای منابع انسانی دیجیتال بهتر سرمایه گذاری کرده اند.

علاوه بر منابع انسانی، به نظر می‌رسد که کارگران ژنرال Z مشتاق دیجیتالی کردن سلامت و رفاه هستند، که در تلاش برای حفظ کارکنان به اولویت فزاینده‌ای برای کارگران تبدیل شده است.

کولت فیلپ، رهبر منابع انسانی کشور برای SD Worx، شرایط فعلی را به‌عنوان «جنگ برای استعدادها» توصیف می‌کند که در آن شرکت‌ها باید برای جذب و حفظ نسل جدیدی از کارکنان، پیشنهادات زیادی بدهند.

فیلپ ادامه می دهد: “کارکنان در مورد آنچه که می خواهند بسیار واضح هستند … تحقیقات ما نشان می دهد که کارفرمایان به آنها گوش می دهند.”

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZjV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *