کاربران Discord اکنون می‌توانند حساب‌های Crunchyroll خود را پیوند دهند •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرویس پخش انیمیشن Crunchyroll با Discord همکاری کرده است. از امروز، کاربران می توانند فیلم یا برنامه تلویزیونی را که در حال تماشای آن هستند در نمایه Discord خود نمایش دهند.

Crunchyroll جدیدترین شرکت رسانه ای است که “Rich Presence”، قابلیت “Now Playing” را اضافه کرده است که به طور خودکار ویدیویی را که در حال تماشای آن هستید، که در حال بازی هستید، آهنگی که در حال گوش دادن به آن هستید و غیره نمایش می دهد. کاربران Discord همچنین می توانند حساب های آنها را برای Reddit، Steam، TikTok، Twitter، Spotify، Facebook، Twitch، یوتیوب، PlayStation Network و Xbox و غیره مرتبط کنید.

ادغام جدید در طول روز در بیش از 200 کشور و منطقه برای کاربران عرضه می شود. توجه داشته باشید که برخی از محدودیت‌های محتوای منطقه‌ای اعمال می‌شود زیرا Crunchyroll در ژاپن در دسترس نیست و کتابخانه پخش جریانی محدودی در برخی از بخش‌های آسیا دارد.

برای پیوند دادن حساب‌ها، مشترکین Crunchyroll در وب یا برنامه دسکتاپ به Discord می‌روند، به «تنظیمات کاربر» رفته، روی «اتصالات» کلیک کرده و نشان‌واره Crunchyroll را انتخاب می‌کنند. سخنگوی Crunchyroll به گفت که به زودی بر روی دستگاه های تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

پس از فعال شدن Rich Presence، عنوان انیمه ای که در حال تماشای آن هستید به عنوان یک نماد کوچک با تصویری از سریال، فصل و قسمت ظاهر می شود. کاربران می‌توانند همراه با دوستان خود مستقیماً از پنجره بازشو نمایه خود تماشا کنند. همچنین دکمه ای وجود دارد که کاربران را به سمت سرویس پخش انیمیشن هدایت می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پس از بررسی خطرات آن، Pinterest ابزارهای ایمنی جدید و کنترل های والدین را اعلام می کند

کالیل رابرتز، مدیر تولید کرانچی رول، در این اطلاعیه گفت: «انیمه یک ماجراجویی است و حضور غنی کرانچی‌رول در به طرفداران ما اجازه می‌دهد تا سفر خود را با هم طی کنند». “جامعه کرانچی رول دوست دارد انیمه مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد، و اکنون در Discord، طرفداران راه دیگری برای جشن گرفتن سریال های مورد علاقه خود، کشف نمایش های جدید و ایجاد ارتباطات عمیق تر از طریق محتوای مورد علاقه خود دارند.”

Crunchyroll سرور رسمی Discord خود را ماه گذشته راه اندازی کرد که از آن برای اعلام رویدادها و فعال سازی های جدید استفاده می کند.

در 2 نوامبر، مشترکین Crunchyroll یک کد یک ماهه برای Discord Nitro دریافت کردند، یک سرویس اشتراک ماهانه که امتیازات مختلفی مانند ‌ها و برچسب‌های سفارشی، پخش ویدیوی HD و موارد دیگر را باز می‌کند. به طور مشابه، به کاربران Discord Nitro یک ماه اشتراک 9.99 دلاری Crunchyroll در ماه، “Mega Fan” ارائه شد. Crunchyroll دارای یک طرح رایگان تبلیغاتی و سه طبقه پولی است.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yNtyXH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *