کارکنان در مورد آنچه در صورت از دست دادن توییتر از دست می دهیم •

زمان مطالعه: 4 دقیقه

من یک توییت را جاسوسی کردم روز دیگر که اگر تعطیل شود، روزنامه نگاران متضرر می شوند زیرا راننده ای را از دست می دهند. در حالی که حقیقتی در آن وجود دارد – توییتر کمک می‌کند تا نوشته‌های شما را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهد – این نیز درست است که توییتر ارزشی فراتر از آن برای روزنامه‌نگاران و سایر کاربران دارد.

به جرات می توان گفت که توییتر در آشفتگی به سر می برد زیرا ایلان ماسک بی وقفه تلاش می کند تا کسب و کار را درک کند و اخراج های انبوه را ایجاد کند زیرا باقی کارمندان ضروری از هرج و مرج عمومی فرار می کنند که توسط اولتیماتوم های نیمه شب برانگیخته شده است.

بر اساس گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که این پیام اخیر باعث یک استعفای گسترده شد. وقتی آن را به افرادی که در اخراج‌ها رها شده‌اند اضافه می‌کنید، عادلانه است که بپرسید چند نفر برای اداره سایت باقی مانده‌اند.

حتی قبل از همه این اتفاقات، تیم در Slack در مورد آنچه که اگر فردا توئیتر حذف شود، از دست می‌دادیم. به هنگام (سه روز قبل)، بیشتر شبیه یک عجیب و غریب بود تا یک امکان واقعی.

توییتر با وجود همه زگیل‌هایش، راهی برای برقراری ارتباط با افرادی دارد که در غیر این صورت ممکن است هرگز ارتباط برقرار نکنند. این به ما مکانی می‌دهد تا علایق، افکار تصادفی‌مان و بله، پست‌های ناخواسته‌مان را به اشتراک بگذاریم، در حالی که ما را در جریان رویدادهای جهان در زمان واقعی نگه می‌دارد.

تصور اینکه چیزی بتواند جایگزین توییتر سیاه شود، سخت است. اما اگر تاریخ چیزی به ما آموخته باشد، این است که ما همیشه راه خود را پیدا خواهیم کرد.» دومینیک-مادوری دیویس

در حالی که حتما وجود دارد زیاد نکات منفی پلتفرم – انتشار اطلاعات نادرست و سخنان نفرت پراکن و حمله به افرادی که با آنها مخالف هستید بسیار آسان است – همچنین موارد مثبت زیادی وجود دارد، و بسیاری از چیزهایی که در صورت نابودی توییتر از دست خواهیم داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تاریخ انتشار Prince of Persia The Lost Crown، گیم پلی، داستان و هر آنچه می دانیم

اکنون به نظر می رسد که به خوبی می تواند.

بنابراین چندین نفر از کارکنان به آنچه که در صورت حذف توییتر بیشتر از همه دلتنگ خواهند شد (در حالی که امیدوار بودند فردا همچنان فعال باشد) کمک کردند:

من حتی مطمئن نیستم که از کجا شروع کنم تا تأثیر عظیمی را که توییتر سیاه روی جهان گذاشته است، توصیف کنم. از زمانی که من نوجوان بودم، تماشای تعداد زیادی از سیاهپوستان که بسیج می‌شوند تا در مورد تیراندازی مرگبار تریون مارتین آگاه شوند، تا آن زمان همه ما تجربیات خود را به اشتراک می‌گذاشتیم و جوک می‌کردیم که چگونه روز شکرگزاری با یک خانواده سیاه‌پوست است. “وقتی زمان رفتن فرا رسید و بشقابی که پنهان کرده بودید گم شد، *میم جیغ کرمیت را در اینجا وارد کنید.*

الگوهای رفتاری بی پایان هستند، همانطور که حمایت – و گرما – ما می دهیم و به افراد و موضوعات می دهیم. این مکانی بود برای یافتن جامعه در دنیایی که با ما بسیار نامهربان است. واقعاً گاهی اوقات احساس می کند که جهان خودش است. یادم می‌آید چند سال پیش برای شنیدن صحبت‌ها به کلاب‌هاوس رفتم و سپس به توییتر رفتم تا تماشا کنم که همه مکالمات را به صورت زنده توییت می‌کنند.

این تاپیک چند روز پیش واقعا خاطراتی را زنده کرد که در آن نویسنده کیرا جی میزبان برنامه «خطر سیاه» بود. تاریخ های معروف برای 500 لطفا. «در 21 دسامبر 2020، سیاه‌پوستان منتظر چه چیزی بودند؟» ابرقدرت ها و آنها همچنان می آیند، نگران نباشید. آنها فقط با زمان CP در حال اجرا هستند.

جامعه همیشه کاملاً منزوی بود. اتفاقی که در آنجا افتاد به ندرت از حباب ما خارج شد. وقتی به جریان اصلی رسید، همه چیز تغییر می کند، همه چیز تغییر می کند. مثل کسی که وسط دوش گرفتن روی شما راه می‌رود. افراد غیرسیاه پوست اغلب طنز، طعنه و طعنه را درک نمی کنند صبر کنید، آیا همه ما کودکی مشابهی داشتیم؟ من همیشه به یاد توییتی می افتم که چندی پیش می پرسید: چگونه می توان وارد توییتر سیاه شد؟ این کاملاً یکسان یا به آسانی افرادی نیست که فقط دعوت به غذا می‌کنند (لطفاً از دادن آن‌ها صرف نظر کنید!!!).

من واقعاً جایی می‌خواهم که پست‌های مزخرف جمله‌ای طولانی و بدون علامت نگارش بگذارم، و نمی‌دانم اگر دیگر نمی‌توانم این کار را در توییتر انجام دهم، کجا می‌روم.» آماندا سیلبرلینگ

من اغلب تعجب می کنم که چگونه است نه در توییتر سیاه باشید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین گجت گلف در سال 2024

وقتی مردم چه فکری می کنند به عکسی برخورد کنید کریس ایوانز که اکریلیک زرد نئونی بلند با کلاه ساتن به رنگ خردلی عسلی پوشیده است؟ افراد دیگر اگر از کجا خبرهایشان را نمی گیرند فیلیپ لوئیس? دلم برای دیدن چیزی پرطرفدار تنگ شده و بگویم بله، توییتر سیاه است دارد بودن. دلم برای همبستگی تنگ می‌شود، رفاقتی که اغلب در دنیای فیزیکی به راحتی ایجاد یا متقابل نمی‌شود. بله، فکر می کنم حتی از دستم برود Roc Nation صبحانه توییترکه با نام LLC Twitter نیز شناخته می شود، همچنین به عنوان افرادی شناخته می شود که به همه می گویند یک کسب و کار راه اندازی کنند و کارآفرین شوند. “آیا ترجیح می دهید 500000 دلار بگیرید یا با جی زی شام بخورید؟ جدی، فقط پول را بردارید و فرار کنید.

هفته گذشته، بروکلین وایت گریر، ویرایشگر ویژگی ها در Essence، از همه پرسید چیزی که قرار بود در سرویس خانه توئیتر بپوشیم. یک نفر برنامه ساخت، شروع به برنامه ریزی اجرای موسیقی انجیل کرد و البته ما شروع به انتخاب کلاه کردیم. من توییت کرد که هیجان زده شدم برای دریافت یک صفحه ارتعاشی بسیار کم در هنگام غذا خوردن و احتمالاً با لبه های بچه گانه و در لباس والنتینو ظاهر می شود، همانطور که زندایا با امی انجام داد.

تصور اینکه چیزی بتواند جایگزین توییتر سیاه شود سخت است. اما اگر تاریخ چیزی به ما آموخته باشد، این است که ما همیشه راه خود را پیدا خواهیم کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DCT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *