کامنت های شرکتی برای روح راه اندازی • 98zoom

زمان مطالعه: دقیقه

سلام و به Equity، پادکست سرمایه گذاری خطرپذیر 98zoom که در آن اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم، خوش آمدید.

امروز ما چیز کمی متفاوت برای شما داریم. با توجه به حماسه پایان ناپذیر ماسک-تویتر، و اخباری مبنی بر اینکه مدیر عامل جدید رسانه های اجتماعی، کارکنان ارتباطات شرکتی خود را به استخوان رسانده است – و سپس تعدادی. بنابراین برای دریافت دیدگاه بیشتر در مورد نقشی که یک تیم ارتباطات شرکتی هم در استارتاپ ها و هم در شرکت های دولتی به طور یکسان ایفا می کند، با دو نفر که دقیقاً چنین تجربه ای دارند با هم بحث کردیم:

این زوج درباره نقشی که comms در شرکت‌ها در داخل و خارج می‌کند و اینکه چرا سزاوار حضور در میز تصمیم‌گیری است، بحث کردند. با توجه به خشم رسانه ای پیرامون خود ماسک، می توانید تصور کنید که ما حرف های زیادی برای گفتن داشتیم.

اوه، کیانا یک پادکست دارد که من مهمان آن بودم، اگر بخواهید بیشتر از او بشنوید! سرویس منظم فردا برمی گردد!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه معکوس کردن جهت اسکرول در مک

ارزش سهام در ساعت 7 صبح PT هر دوشنبه و چهارشنبه و ساعت 6 صبح PT در جمعه ها کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های ، ابری، و همه بازیگران 98zoom همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، برنامه‌ای که جزئیات نحوه جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pdgwzx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *