کجا دنباله رو ببینیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دهه‌ها پس از اکران فیلم Hocus Pocus در سینماها، بالاخره دنباله‌ای برای فیلم اصلی که به گرمی به یادگار مانده است، داریم. در اینجا جزئیات مربوط به نحوه تماشا و مکان هایی که می توانید Hocus Pocus 2 را ببینید، آورده شده است.

Hocus Pocus به راحتی یک کلاسیک هالووین است که در سال 1993 منتشر شد و از سال های گذشته به یک کلاسیک کالت تبدیل شد.

دنباله‌ای که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، سه جادوگر ساندرسون را نشان می‌دهد که ما آنها را می‌شناسیم و دوستشان داریم، با همان بازیگران نمادین فیلم اصلی مانند بت میلدر، سارا جسیکا پارکر و کتی نجیمی.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید Hocus Pocus 2 را به موقع برای یکی از ترسناک‌ترین تعطیلات سال تماشا کنید، حتماً ادامه دهید، زیرا ما توضیح می‌دهیم که کجا و چه زمانی می‌توانید فیلم جدید را در بریتانیا تماشا کنید. .

از کجا می توانم Hocus Pocus 2 را تماشا کنم؟

Hocus Pocus 2 یک محصول انحصاری دیزنی پلاس است، به این معنی که برای تماشای این دنباله مورد انتظار، باید عضو سرویس باشید.

این فیلم در سینماها یا سینماها نمایش داده نخواهد شد، اما در سراسر جهان در دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر، هیچ آزمایشی رایگان برای سرویس پخش وجود ندارد، بنابراین اگر قبلاً عضو آن نیستید، باید ثبت نام کنید. در بریتانیا، برای پخش آخرین نمایش های ی مارول و فیلم های دیزنی، ماهیانه 7.99 پوند هزینه دارد، اگرچه می توانید برای اشتراک سالانه نیز ثبت نام کنید که هزینه آن 79.90 پوند است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در مورد گرین وود و محل تجمع چه خبر است؟

چه زمانی می توانم Hocus Pocus 2 را تماشا کنم؟

Hocus Pocus 2 از 30 سپتامبر 2022 برای تماشای دیزنی پلاس در دسترس است، به این معنی که می‌توانید همین الان رفع نوستالژی خود را دریافت کنید.

اگر می‌خواهید برای تماشای فیلم نزدیک‌تر به هالووین صبر کنید، می‌توانید چند هفته دیگر نیز منتظر بمانید، زیرا دیزنی باید این عنوان را برای تماشای سرویس پخش خود در آینده قابل پیش‌بینی حفظ کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/slg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *