کروز خدمات روباتاکسی بدون راننده خود را به ساعات روز گسترش داده است •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کایل وگت، مدیرعامل کروز چهارشنبه در توییتی نوشت: کروز خدمات سواری بدون راننده خود را در سانفرانسیسکو به ساعات روز گسترش می دهد.

سرویس روباتاکسی هم اکنون به صورت 24 ساعته در دسترس کارمندان است. در نهایت، این ساعات کار افزایش یافته در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. ساعات تقویت شده جدیدترین گسترش فعالیت های بدون راننده شرکت تابعه جنرال موتورز در سانفرانسیسکو است.

کروز سرویس روباتاکسی بدون راننده خود را که در آن یک اپراتور ایمنی انسانی وجود ندارد، در اوایل سال 2022 برای عموم افتتاح کرد. در ابتدا، سواری ها رایگان بود، محدود به بخش های کوچکی از شهر بود و فقط بین ساعت 11 شب تا 5 صبح ارائه می شد. در طول زمان گسترش یافته است. کروز در ژوئن 2022 شروع به شارژ برای سواری کرد.

امروزه، مشتریان عمومی می‌توانند بین ساعت 10 شب تا 5 صبح از سفرهای بدون راننده استفاده کنند (و هزینه دریافت می‌کنند). کروز حدود 300 AV در سراسر عملیات خود در سانفرانسیسکو، آستین و فینیکس دارد.

کرایه ها شامل هزینه پایه 5 دلار و 0.90 دلار در هر مایل و 0.40 دلار در دقیقه است. 1.5% مالیات شهری نیز در قیمت گنجانده شده است. کرایه تخمینی با استفاده از زمان و مسافت تخمینی سریعترین و بهینه ترین مسیر محاسبه می شود. اشتراک‌های کروز که کرایه را با مشتریان تخمین می‌زنند و اگر زمان یا مسافت سفر واقعی بیشتر طول بکشد، این مبلغ را دریافت می‌کند. کروز افزایش قیمتی ندارد.

عملیات روباتاکسی کروز 2022

اعتبار تصویر: کشتی تفریحی

در اوایل این ماه، کروز منطقه خدمات خود را به بیشتر سانفرانسیسکو گسترش داد. در حال حاضر، آن منطقه گسترش یافته فقط در دسترس کارمندان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین بازی های Roblox | TechRadar

کروز همچنین در حال گسترش فعالیت های خود به آستین و فینیکس است. در ماه اکتبر، این شرکت از مسافران احتمالی در فونیکس و آستین دعوت کرد تا به لیست انتظار بپیوندند تا جزو اولین مسافران روباتاکسی باشند. کایل وگت، مدیر عامل کروز، در جریان مذاکرات درآمد سه ماهه سوم جنرال موتورز گفت که این شرکت همچنان در مسیر تکمیل اولین سفرهای عمومی تجاری بدون راننده و تحویل تا پایان سال است.

کروز احتمالاً از کتاب مشابهی در آستین و فینیکس مانند سانفرانسیسکو پیروی خواهد کرد، البته با توجه به اینکه هر دو مکان در ایالت هایی با موانع نظارتی کمتر از کالیفرنیا قرار دارند. در سانفرانسیسکو، کروز معمولاً با کارمندان خود شروع می کند و سپس آن را برای عموم باز می کند. منطقه خدمات و ساعات کار نیز کوچک شروع می شود و رشد می کند و هر بار برای اولین بار به کارمندان ارائه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/USJZXn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *