کمی سازی کاهش سرعت تجارت الکترونیک جهانی •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همه گیری COVID-19 خیلی چیزها بود سرایت جهانی فاجعه بهداشتی منادی تنش‌های ژئوپلیتیکی جدید و یک تفسیر طولانی مدت در مورد اینکه تا چه حد مایلیم برای محافظت از همنوعان خود – یا نه – پیش برویم. همچنین یک زلزله تجاری بود که اکثر صنایع در سراسر جهان را تکان داد.

اما به محض اینکه کووید به صحنه آمد و خطوط عرضه و مدل های تجاری را شکست، آن نیز محو شد. با توجه به اینکه بیشتر کشورهای جهان یاد می‌گیرند با تأثیرات بیماری همه‌گیر بر سلامتی زندگی کنند – یا صرفاً تصمیم به تحمل آن می‌گیرند، بسیاری از صنایع به شکل قبلی خود بازگشتند. خطوط هوایی از زباله به فرست کلاس رفتند. در مقابل، شرکت های فناوری از عزیزان به بدنام تبدیل شدند.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در + بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


برخی از نگرانی‌های فناوری در طول کووید، بادهای دنباله‌دار پیدا کردند، به این صورت که فضای کسب‌وکار تازه اصلاح‌شده به آنها برای مدتی کمک کرد تا رشد کنند. در اینجا می‌توانید شبکه گسترده‌ای ایجاد کنید: Robinhood تا حدودی به لطف مصرف‌کنندگانی که در خانه مانده‌اند و پول نقد بیشتری نسبت به معمول دارند، منفجر می‌شود، Instacart شاهد تقاضای انفجاری برای خدمات تحویل مواد غذایی خود است. برخی از شرکت‌های فناوری راه دیگری را پیش گرفتند، همانطور که در مورد شکاف تجاری Airbnb در ماه‌های اولیه کووید رخ داد. مکان رفتن یک شبه از آرزو به جنون تبدیل شد.

از زمان بازگشت به حالت عادی، کسب‌وکارهایی که در ابتدا تحت تأثیر کووید قرار گرفتند، مسیرهای متفاوتی را ترسیم کردند. رابینهود بخشی از درخشش خود را از دست داد، زیرا پایگاه کاربرانش، طبق روایتی که معمولاً گپ زده می شد، به بیرون برگشت. Instacart رشد خود را کند دید اما موفق شد دستاوردهای دوران همه گیری خود را حفظ کند.

Airbnb، نمونه اولیه اخراج‌هایی که کووید می‌توانست در شرکت‌های سابقاً سالم ایجاد کند، بهبود یافت و از زمان عرضه عمومی ارزش خود را حفظ کرده است، یک شاهکار نادر برای گروه IPO آن.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CXJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *