گروه MTD مجوز FDA را برای سوزن ایمنی غیرفعال دریافت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه MTD مجوز FDA را که توسط شرکت وابسته Pikdare SpA برای سوزن ایمنی غیرفعال DropSafe Sicura به دست آمده است، یک سوزن تزریقی با مکانیسم کاملا غیرفعال که می تواند برای تزریق داخل عضلانی و زیر جلدی واکسن ها و سایر داروها استفاده شود، اعلام کرده است.

سوزن های تزریق ایمنی به طور گسترده توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی (HCPs) برای جلوگیری از خطر آسیب ناشی از سوزن (NSIs) هنگام تزریق دارو به بیماران استفاده می شود. NSIs می تواند منجر به مواجهه شغلی با بیماری های منتقله از راه خون و عفونی شود. صدمات و ع می تواند باعث ناراحتی قابل توجهی برای کارکنان و همچنین هزینه های قابل توجهی برای سیستم های مراقبت های بهداشتی شود و منجر به اختلال در روند کار درمان بیمار شود. علیرغم معرفی گسترده مقررات ایمنی در چند دهه گذشته، تخمین زده می شود که بیش از 2 میلیون آسیب ناشی از سوزن ناشی از کار در هر سال رخ می دهد.

امبر میچل، رئیس و مدیر اجرایی مرکز ایمنی بین‌المللی، گفت: «حرکت به سمت فناوری تجهیزات پزشکی ایمن‌تر – و به‌ویژه در حال تکامل وسایل تیز با ویژگی‌های پیشگیری از آسیب به سمت طراحی غیرفعال‌تر – نویدبخش کاهش صدمات ناشی از سوزن است. طراحی‌های دستگاه ایمنی که کاربر را ملزم به انجام فعالانه کاری می‌کند، می‌تواند منجر به آسیب در حین فعال‌سازی یا عدم فعال‌سازی ویژگی ایمنی شود. طرح‌های واقعاً غیرفعال نه تنها می‌توانند از کاربر، بلکه از افرادی که ممکن است با آن دستگاه آلوده مواجه شوند نیز محافظت کنند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم نمایش وضعیت فعال پیام رسان فیس بوک

سوزن ایمنی غیرفعال DropSafe Sicura برای از بین بردن صدمات ناشی از سوزن در بین متخصصان مراقبت های بهداشتی طراحی شده است که یک تجربه تزریق کاملاً ایمن را قبل، حین و بعد از تجویز دارو ارائه می دهد. سوزن توسط یک محافظ شفاف محافظت می شود که پس از تزریق به طور خودکار قفل می شود و نیازی به مرحله فعال سازی افزایشی توسط HCP پس از تزریق ندارد. نشان داده شده است که دستگاه‌های مهندسی شده ایمنی غیرفعال برای پیشگیری از آسیب ناشی از سوزن مؤثرتر هستند، زیرا HCP پس از استفاده از طریق حذف حرکت فعال برای فعال‌سازی ویژگی ایمنی، کمتر در معرض پاتوژن‌های منتقله از خون قرار می‌گیرد.

Alberto Munzone، مدیر ارشد فناوری در MTD، گفت: «این دستگاه بر اساس مالکیت معنوی توسعه یافته در MTD Engineering، مرکز نوآوری ما متصل به فناوری در پشت تمام تجهیزات تیز پزشکی MTD است که منجر به ثبت بیش از 300 پتنت در حال حاضر فعال شده است. یک محلول غیرفعال گنجانده شده در سوزن ایمنی با هدف ارائه یک مکانیسم ایمن و آسان برای استفاده طراحی شده است که فرآیندهای تزریق فعلی را مختل نمی کند.

کارل وارد، مدیر کل HTL، شرکت گروه MTD در آمریکای شمالی، افزود: «از زمان شروع همه‌گیری کووید، اثربخشی واکسیناسیون یک تمرکز کلیدی جهانی است. یک دستگاه تزریق کاملا غیرفعال مانند DropSafe Sicura که سوزن را پس از تزریق به طور خودکار در نوار لغزنده محافظ ایمنی قفل می کند و نیازی به مرحله اضافی نیست، نیاز برآورده نشده مشتریان ما در ایالات متحده را برای افزایش ایمنی برآورده می کند. ما فوراً شروع به در دسترس قرار دادن این محصول برای زنجیره‌های داروسازی و سایر روش‌هایی که به طور کامل در ارائه مراقبت در سراسر ایالات متحده متمرکز هستند، خواهیم کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه برای رفع گیر کردن دیسکورد در هنگام آپدیت کردن

DropSafe Sicura به طور کامل توسط PIKDARE SpA وابسته به MTD در کارخانه آن واقع در نزدیکی میلان ایتالیا، جایی که یک خط تولید جدید برای این دستگاه ساخته شده است، تولید می شود.

این دستگاه در انتظار صدور گواهینامه CE است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ABhTZT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *