گوشی های آینده OnePlus تا زمانی که سامسونگ گلکسی S22 پشتیبانی خواهند شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در سال های نه چندان دور، تلفن های ی برای به روز رسانی وحشتناک بودند، به طوری که بسیاری از گوشی ها تنها در صورت خوش شانسی، چند نسخه اندروید جدید را دریافت می کردند. اما در سال‌های اخیر بسیاری از برندها از گوشی‌های خود برای مدت طولانی‌تری پشتیبانی می‌کنند، و اکنون OnePlus پشتیبانی را فراتر از هر شرکت دیگری پیش می‌برد.

OnePlus اعلام کرده است که «مدل‌های منتخب» گوشی‌هایش اکنون چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید و پنج سال وصله‌های امنیتی دریافت خواهند کرد – ارقامی که با آنچه سامسونگ در گلکسی S22 و سایر گوشی‌های منتخب ارائه می‌کند مطابقت دارد.

این نسبت به وعده قبلی این شرکت مبنی بر سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید و چهار سال وصله‌های امنیتی بیشتر است. این شرکت به‌طور ناامیدکننده‌ای مبهم بوده است که کدام گوشی‌ها واقعاً واجد شرایط این پشتیبانی گسترده خواهند بود، اما بیانیه مطبوعاتی می‌گوید «در دستگاه‌های منتخبی که در سال 2023 و بعد از آن راه‌اندازی شده‌اند»، که متأسفانه نشان می‌دهد که برای مدل‌های فعلی مانند OnePlus 10 Pro اعمال نخواهد شد. .

احتمالاً OnePlus 11 واجد شرایط خواهد بود، و با هر شانسی، مدل های میان رده آینده از خط Nord نیز واجد شرایط خواهند بود، اما فقط زمان مشخص خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Match می‌گوید که «بسیار ممکن است» حکم Apple-Epic می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های App Store شود

در همین راستا، این شرکت همچنین برخی از آنچه کاربران می‌توانند از به‌روزرسانی‌های آتی انتظار داشته باشند را مشخص کرد – یعنی OxygenOS 13.1 و OxygeonOS 14.

اولین مورد (OxygenOS 13.1) در نیمه اول سال 2023 عرضه می شود و شامل تمرکز بر روی ویژگی های ایمنی و حفظ حریم خصوصی خواهد بود و OnePlus به نسخه بهبود یافته ای از عملکرد ایمن خصوصی خود اشاره می کند که برای ایمن نگه داشتن اشتراک گذاری داده ها طراحی شده است. .

همچنین بر بهبود سلامت و رفاه دیجیتالی، از جمله ویژگی‌های دسترسی برای کاربران دارای معلولیت تمرکز شده است. در نهایت، آلبوم‌های عکس بهبود می‌یابند، و این شرکت ادعا می‌کند که تمرکز خود را بر ارائه یک تجربه روان ادامه خواهد داد.

صحبت از OxygenOS 14 بسیار مبهم بود، اما کلماتی مانند سریع، روان، و قابل اعتماد به گوش می رسید.


گوگل پیکسل 7 پرو

Pixel 7 Pro فقط سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید را وعده داده است (اعتبار تصویر: پیتر هافمن)

تجزیه و تحلیل: OnePlus در حال حاضر پشتیبانی طولانی مدت از Google ارائه می دهد، اما همچنان از عقب است

OnePlus با وعده چهار به‌روزرسانی بزرگ اندروید و پنج سال وصله‌های امنیتی، گوگل را پشت سر گذاشته است. ساخت اندروید، فقط سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل را وعده می‌دهد – اما برای وصله‌های امنیتی با OnePlus مطابقت دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه Spotify Wrapped و Apple Music Replay 2022 خود را پیدا کنید

در حالی که دیدن OnePlus در حال انجام این کار عالی است، اما همچنین نشان می دهد که خود گوگل هنوز به اندازه کافی این کار را انجام نمی دهد.

و ما همچنان در بخش به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برتری را به سامسونگ می‌دهیم، زیرا به تعدادی از تلفن‌های فعلی آن به‌اندازه‌ای که OnePlus در حال حاضر ارائه می‌کند، وعده به‌روزرسانی‌هایی داده می‌شود، نه فقط گوشی‌های آینده غیر اختصاصی.

با این حال هنوز هیچ مارک اندرویدی وجود ندارد که برای به روز رسانی با اپل مطابقت داشته باشد. در حالی که اپل عدد خاصی را وعده نمی دهد، بسیاری از آیفون ها پنج سال به روز رسانی نرم افزاری دریافت کرده اند و برخی از آنها تا شش سال را مدیریت کرده اند. و ما در اینجا فقط به‌روزرسانی‌های امنیتی را نمی‌گوییم – اینها به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل از نوعی هستند که OnePlus و فقط چهار سال وعده آن را می‌دهند.

بنابراین، هر برند اندرویدی کاری برای انجام دادن دارد، اما این یک گام دیگر در مسیر درست از سوی OnePlus است، و یک چیز دیگر که می‌تواند به بهترین گوشی‌های OnePlus در رتبه‌بندی بهترین گوشی‌های آینده کمک کند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dzzdMA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *