آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کردید اکنون در توییتر برای وب با به‌روزرسانی iOS و Android که به‌زودی دنبال می‌شود باز می‌ماند.

زمان مطالعه: دقیقه

اعلام کرده است که نسخه وب آن اکنون در آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کرده اید باقی خواهد ماند و به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی به برگه قبلی که در آن بودند برگردند. این ویژگی در حال حاضر در نسخه وب موجود است و در آینده نزدیک برای نسخه های برنامه iOS و نیز عرضه خواهد شد.

توییتر اعلام کرده است که این ویژگی جابجایی بین تایم لاین‌های مختلف مانند تایم لاین خانه، منشن‌ها، پیام‌ها و موارد دیگر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. قبلاً، وقتی کاربران بین برگه‌ها جابه‌جا می‌شدند، به بالای جدول زمانی بازگردانده می‌شدند، که اگر در وسط خواندن یک موضوع قرار می‌گرفتند یا مجبور می‌شدند برای یافتن دوباره جای خود به پایین اسکرول کنند، می‌توانستند خسته‌کننده باشد.

این ویژگی جدید جابجایی بین چندین تایم لاین بدون از دست دادن جایگاه خود را برای کاربران بسیار آسان‌تر می‌کند، که می‌تواند به ویژه برای کاربرانی که از توییتر برای اهداف شخصی و حرفه‌ای استفاده می‌کنند، برای جابجایی سریع بین حساب‌های کاری و شخصی خود مفید باشد.

توییتر برای وب یک ویژگی جدید دارد که در آخرین برگه جدول زمانی که بازدید کرده‌اید باقی می‌ماند، این ویژگی در حال حاضر در نسخه وب موجود است و در آینده نزدیک برای نسخه‌های برنامه iOS و Android نیز عرضه خواهد شد. این ویژگی جابجایی بین چندین خط زمانی را بدون از دست دادن جایگاه خود برای کاربران بسیار آسان‌تر می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین راه بلواسکی برای موفقیت این است که از ارسال پست‌ها استقبال کند
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IHxVtT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *