آخرین ویژگی Etsy به زوج‌ها اجازه می‌دهد تا دفتر ثبت عروسی را با اقلام موجود در بازار خود ایجاد کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آخرین ویژگی Etsy به زوج‌ها اجازه می‌دهد تا دفتر ثبت عروسی را با اقلام موجود در بازار خود ایجاد کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Etsy امروز اعلام کرد که Etsy Registry را راه اندازی می کند، یک ویژگی جدید که به زوج ها اجازه می دهد برای هدایای عروسی شخصی و دست ساز در سایت ثبت نام کنند. اکنون زوج ها می توانند از امروز دفتر ثبت عروسی خود را ایجاد کرده و با مهمانان خود به اشتراک بگذارند.

زوج‌ها می‌توانند آیتم‌های شخصی‌سازی‌شده را به فهرست خود اضافه کنند و سفارشی‌سازی دقیق را برای مهمانان خود، مانند نام و رنگ، مشخص کنند. سپس مهمانان می توانند هدایایی را جستجو و خریداری کنند خارج از رجیستری در Etsy.

این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت: «از امروز، زوج‌ها می‌توانند از Etsy.com/Registry دیدن کنند تا به راحتی ثبت‌های خود را ایجاد، مدیریت و به اشتراک بگذارند. زوج‌ها علاوه بر ساخت دست‌ساز و قدیمی، می‌توانند برای اقلام شخصی‌شده نیز ثبت‌نام کنند و سفارشی‌سازی دقیق را برای مهمانان خود مشخص کنند، که Etsy را به فروشگاهی یک‌جا برای هدایا، دکور عروسی، و حتی اقلام جشن عروس تبدیل می‌کند – همه اینها در عین حمایت از کسب‌وکارهای کوچک. ”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه برای رفع خرابی یا کار نکردن برنامه YouTube در آیفون

با توجه به اینکه Etsy بازار وسیعی از هدایای جشن عروسی و عروسی دارد، منطقی است که این پلتفرم یک ویژگی رجیستری را معرفی کند، به خصوص که بسیاری از افراد از قبل از این برای یافتن هدایایی برای زوج ها استفاده می کنند. همچنین شایان ذکر است که شرکت هایی مانند و تارگت مدتی است که دارای ویژگی های ثبت عروسی هستند.

Etsy خاطرنشان می کند که افزایش 872 درصدی در جستجوی هدایای دست ساز داشته است، که به گفته او نشان می دهد که مردم به دنبال جایگزین هایی برای هدایای تولید انبوه هستند. این شرکت می‌گوید که معرفی Etsy Registry به زوج‌ها این فرصت را می‌دهد که فهرستی از موارد منحصر به فرد را که در هیچ جای دیگری نمی‌توانند تهیه کنند، درج کنند.

هفته گذشته Etsy سود سه ماهه اول خود را 74.5 میلیون دلار گزارش کرد. این شرکت در این دوره 640.9 میلیون دلار درآمد داشت. نتایج Etsy فراتر از انتظارات وال استریت بود. در مورد Q2، Etsy گفت انتظار دارد درآمدی بین 590 تا 640 میلیون دلار داشته باشد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZnHQxG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *