آمازون در حال توسعه MMO «ارباب حلقه ها» است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آمازون در حال توسعه MMO «ارباب حلقه ها» است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آمازون با Embracer Group، شرکتی که دارای حقوق IP برای «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» است، به توافق رسیده است تا یک آنلاین چندنفره (MMO) بر اساس آثار جی‌آر.آر تالکین منتشر کند. بازی آینده یک ماجراجویی MMO جهان باز است که در سرزمین میانه اتفاق می افتد و داستان های سه گانه ادبی «هابیت» و «ارباب حلقه ها» را در بر می گیرد.

این بازی در مراحل اولیه تولید با استودیوی آمازون گیمز Orange County است که همان استودیو پشت MMO New World است. آمازون گیمز این بازی را به صورت جهانی برای های شخصی و کنسول ها منتشر خواهد کرد. آمازون می گوید جزئیات بیشتری از جمله زمان راه اندازی را در تاریخ بعدی فاش خواهد کرد.

اگرچه استودیو آمازون «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را برای پرایم ویدیو تولید می‌کند، اما آمازون می‌گوید این نمایش با این بازی MMO که در حال توسعه با آمازون گیمز است، ارتباطی ندارد.

ما متعهد هستیم که بازی‌های با کیفیت بالا را به بازیکنان ارائه دهیم، چه از طریق IPهای اصلی و چه از طریق آنهایی که مدتها دوستشان داریم ارباب حلقه هاکریستوف هارتمن، معاون آمازون گیمز در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت. “ارائه نگاهی تازه به بازیکنان ارباب حلقه ها مدت‌ها آرزوی تیم ما بوده است، و ما مفتخریم و سپاسگزاریم که Middle-earth Enterprises این دنیای نمادین را به ما سپرده است. ما همچنین خوشحالیم که پس از قرارداد Tomb Raider در سال گذشته، روابط خود را با Embracer Group گسترش می دهیم، زیرا آنها ثابت کرده اند که همکاران بسیار خوبی هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف اکانت Notion روی دسکتاپ و موبایل

شایان ذکر است که بازی پیش رو دومین بازی آمازون در بازی Lord of the Rings MMO خواهد بود. اولین تلاش این شرکت در سال 2019 اعلام شد و سپس در سال 2021 لغو شد. بازی توسط آمازون، Athlon Games و Leyou در حال توسعه بود. این پروژه پس از اختلاف نظر بین آمازون و تنسنت، که Leyou را در سال 2020 خریداری کرد، متوقف شد.

اخبار مربوط به بازی آینده در حالی منتشر می شود که آمازون در حال توسعه بیشتر بازی های ویدیویی و تغییر استراتژی خود است. در اوایل سال جاری، این شرکت حدود 100 کارمند را در بخش بازی های ویدیویی خود اخراج کرد. این اخراج شامل کارمندان گروه Growth، استودیوی بازی سازی آمازون در سن دیگو و پرایم گیمینگ بود.

مجموعه بازی‌های آمازون شامل MMO New World و بازی نقش‌آفرینی اکشن Lost Ark است. این شرکت همچنین توسعه یک مولتی پلتفرم جدیدمهاجم مقبره” عنوان. آمازون گیمز که در سال 2013 راه اندازی شد، علیرغم چندین پروژه منتشر شده، هنوز موفقیت چشمگیری نداشته است. این شرکت در حال حاضر به دنبال موفقیت با عنوان یک فرنچایز فانتزی بزرگ است که احتمالاً توجه را به خود جلب خواهد کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HcQdiu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *