آمازون شروع به ارائه اخطارهای اخراج به هزاران کارمند می کند •

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

سلام، و به…چک های سمت راست بالای صفحه…چهارشنبه خوش آمدید. چند تن از همکاران امروز برای رویداد TC Sessions: Crypto فردا به میامی رفتند. با توجه به هفته گذشته، بدون شک اتفاق جالبی خواهد بود. هنوز زمان برای تهیه بلیط وجود دارد. حالا بریم سراغ چند خبر! – کریستین

برتر 3

  • حتی هم مصون نیست: به جای «نوامبر بدون اصلاح»، به «نوامبر بدون اخراج» نیاز داریم. کی با منه؟ برایان می نویسد که به دنبال شایعات اخراج، آمازون این هفته شروع به ساخت آنها کرد. او همچنین اطلاعاتی از رئیس سخت افزار این شرکت دارد که توانسته جزئیات بیشتری را ارائه دهد.
  • نردهای بهره وری، جمع کنید!: SigmaOS 4 میلیون دلار برای توسعه یک مرورگر مک جمع آوری کرد که در آن می توانید برگه های خود را به صورت گروهی در سمت چپ صفحه قرار دهید. ایوان می نویسد.
  • اولتیماتوم ها هرگز کار نمی کنند، درست است؟: حدس میزنم ببینیم در مورد ایلان ماسک، گزارش شده است که او اواخر شب ی را برای کارمندان ارسال کرده است که در آن به نوعی وضعیت «مرا بخور»، «مرا بنوش» مربوط به شغل آینده آنها در این غول رسانه‌های اجتماعی است. آماندا می نویسد. یکی شما را بزرگتر و یکی کوچکتر می کند، اما معلوم نیست کدام انتخاب درست است. همچنین ببینید الکسداستان در بخش TC+.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر یا بازنشانی رمز عبور آمازون

استارتاپ ها و VC

شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر همچنان به بستن صندوق‌های جدید ادامه می‌دهند تا در مورد حرکت بعدی خود تصمیم بگیرند. من در مورد Fiat Ventures نوشتم که دارای یک صندوق جدید 25 میلیون دلاری متمرکز بر فین تک ها است، در حالی که کانی جزئیاتی در مورد 212 میلیون دلار Bling Capital دارد که اساساً بین فرصت های مرحله اولیه و بعدی و دو ساحل تقسیم می شود.

و اکنون چهار مورد دیگر برای شما وجود دارد:

چگونه داده های کاربر را به Pitch Deck بعدی خود تبدیل کنید

یک اسپینر آتش سوزی با نوردهی طولانی

اعتبار تصویر: جیمز نیل (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

دیوید اسمیت، معاون داده و تجزیه و تحلیل در TheVentureCity، می‌گوید سرمایه‌گذاران ممکن است از گوش دادن به داستان یک مؤسس که به خوبی تمرین شده است، لذت ببرند، اما به اشتراک گذاشتن داده‌های مناسب مشتری «به طور قطعی می‌تواند به یک سطح عالی کمک کند».

“سرمایه گذاران باید ببینند که شما با پیروزی های آسانی که در عرض چند هفته از بین می روند، چشم پوشی نمی کنید، بلکه از داده های سخت برای ایجاد یک شرکت پایدار استفاده می کنید که با گذشت زمان دوام می آورد و پیشرفت می کند.”

سه مورد دیگر از تیم TC+:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین بلندگوی کف زیر 2000 دلار

+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

من که 20 سال است ازدواج کرده ام، کاملاً از صحنه دوستیابی آنلاین اجتناب کرده ام، اما از دوستان شنیده ام که آنجا سخت است. بیشتر مردم به دنبال تعهد هستند، اما هی، سال 2022 است، و همه برای آن آماده نیستند. Hinge، که خود را به عنوان “برنامه دوستیابی طراحی شده برای حذف” معرفی می کند، این را تشخیص می دهد و ویژگی جدیدی اضافه کرده است که این کار را برای کسانی که به دنبال روابط غیرتک همسری هستند آسان می کند. لورن بیشتر داشتن.

این در واقع پایان یک دوره است: Evernote، برنامه یادداشت برداری و مدیریت کار، موافقت کرده است که توسط Bending Spoons خریداری شود، شرکتی که احتمالاً فقط یک برگه جدید برای جستجوی Google در آن باز کرده اید. کایل دارای جزئیات

و ما چهار مورد دیگر برای شما داریم:

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QFuGsO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *