آمازون کانال‌های پخش رایگان و تبلیغاتی را فقط برای Fire TV راه‌اندازی می‌کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کانال‌های پخش رایگان و تبلیغاتی را فقط برای Fire TV راه‌اندازی می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آمازون با معرفی کانال‌های Fire TV، تجربه ویدیویی جدید، رایگان و با پشتیبانی آگهی (FAST) که این هفته برای دستگاه‌های Fire TV عرضه می‌شود، محتوای رایگان و تبلیغاتی را دو برابر می‌کند. اگرچه Fire TV قبلاً محتوای FAST ارائه می‌کرد، اکنون کانال‌های Fire TV به‌طور مداوم در طول روز به‌روزرسانی می‌شوند و در چندین منطقه در سرتاسر رابط Fire TV، از جمله در ردیف‌های صفحه اصلی، در برگه «رایگان» Fire TV، و در دسته‌بندی خاص، یکپارچه می‌شوند. صفحات اختصاص داده شده به ژانرهای خاص

علاوه بر این، Fire TV مجموعه‌ای از کانال‌های FAST جدید را از NHL، Xbox، و TMZ به‌عنوان دسته‌بندی جدید سفر با محتوای Tastemade Travel، «Rick Steves' Europe»، «Travel Hacks» و به زودی، Condé دریافت می‌کند. ناست مسافر. بعداً، Fire TV Channels نیز محتوایی از PGA خواهد داشت.

این شرکت توضیح داد که این به‌روزرسانی Fire TV از رفتار مشتری و افزایش تقاضا برای محتوای پخش رایگان مطلع شده است.

“ما برخی از این را ارائه کرده ایم [FAST] محتوا برای مدتی برای مشتریان – ما به آنها کمک کرده‌ایم آن را در طول این مدت کشف کنند [user interface] شارلوت مینز، مدیر تبلیغات، کسب درآمد، بازاریابی و تعامل برای Fire TV توضیح می‌دهد که با داشتن ردیف‌هایی از محتوا برای مثال در سراسر «صفحه اصلی» یا سایر صفحات. «ما دیده‌ایم که وقتی آن را به‌صورت موضوعی مطرح می‌کنیم، با آن درگیر بوده‌اند… و چیزی که تنها در شش ماه گذشته دیده‌ایم این است که ساعت‌های پخش ماهانه این محتوا 300 درصد افزایش یافته است. بنابراین ما می دانیم که برای مشتریان ما کار می کند،” او افزود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای بازیابی پیام های متنی حذف شده در آیفون

مدیر اجرایی گفت: رشد را می توان به عوامل متعددی نسبت داد. به عنوان مثال، مشتریان با ارائه پیشنهادات پخش ویدیو بر اساس تقاضا به نوعی نقطه اشباع رسیده‌اند و علاقه‌ای به اضافه کردن اشتراک‌های بیشتر به صورت‌حساب‌های ماهانه خود ندارند، و همچنین نمی‌خواهند تلاش کنند تا با خدمات بیشتری همراهی کنند. در مقام مقایسه، استفاده از کانال های FAST آسان است زیرا کاربران برای شروع تماشا نیازی به ایجاد حساب کاربری، ورود به سیستم یا پرش از طریق حلقه های دیگر ندارند.

با به‌روزرسانی، رابط Fire TV اکنون تمام محتوای FAST جدید و موجود را در یک تجربه به‌روز جمع می‌کند که دسترسی به دسته‌های مختلف مانند اخبار، ورزش، غذا و آشپزی، ویدیوهای موسیقی، تریلرها، ویدیوهای ، کمدی، و بیشتر، مینز یادداشت می کند.

دسته اخبار شامل دسترسی به پوشش خبری ملی و همچنین بیش از 330 کانال خبری محلی، از جمله از اواخر این هفته، کانال های FAST جدید NBC و Telemundo است.

این صفحات دسته‌بندی را می‌توان تنها با یک کلیک از برگه «رایگان» Fire TV مشاهده کرد، و آمازون می‌گوید دسته‌های بیشتری «به‌زودی می‌آیند».

این به‌روزرسانی به‌عنوان بخشی از ارائه گسترده‌تر NewFronts آمازون اعلام شد، که شامل به‌روزرسانی‌های سرویس پخش رایگان Freevee نیز می‌شود – که کانال‌های FAST خود را ارائه می‌دهد. اما Freevee در سراسر پلتفرم‌ها، از جمله در دستگاه‌های تلفن همراه و سایر پخش‌کننده‌های رسانه و ‌های غیر آمازون قابل دسترسی است، در حالی که کانال‌های Fire TV منحصر به Fire TV هستند.

هدف این شرکت برای تبلیغ‌کنندگان این است که آنها اکنون می‌توانند مستقیماً پایگاه مشتریان Fire TV را که شامل مشترکین Prime و خانواده‌های جوان‌تر می‌شود، از طریق DSP آمازون هدف قرار دهند. این به آمازون اجازه می‌دهد تا از تیم تبلیغاتی و قابلیت‌های گسترده‌تر شرکت برای فروش فضای تبلیغاتی کانال FAST Fire TV استفاده کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای گم شدن یا کار نکردن افزونه Outlook در ویندوز

آمازون خاطرنشان می کند که بیش از 200 میلیون دستگاه Fire TV در سراسر جهان فروخته است و راه حل های پخش تبلیغاتی آمازون اکنون به طور متوسط ​​به 155 میلیون بیننده ماهانه تکرار نشده یا 6 نفر از 10 بزرگسال در ایالات متحده رسیده است.

این شرکت همچنین به یک داستان موفقیت مشتری اشاره کرد که در آن یک مشتری خودرو تبلیغات بومی را در Fire TV و تبلت های Fire اجرا کرد که منجر به افزایش 11 درصدی آگاهی از برند و افزایش 14 درصدی در قصد خرید شد. به علاوه، آمازون با استناد به داده‌های نیلسن اعلام کرد که 72 درصد از بینندگان استریم تلویزیون آن تلویزیون خطی تماشا نمی‌کنند.

اما آمازون تنها پخش کننده ای نیست که این روزها کانال های FAST را ارائه می دهد. رقیب Roku از ماه مارس بیش از 350 کانال FAST بر روی پلتفرم خود دارد. گوگل تی وی به تازگی بیش از 800 کانال FAST را معرفی کرده است و یوتیوب نیز در حال آزمایش آنها بوده است. Plex، Warner Bros. Discovery، Tubi، و Sling TV، در میان دیگران، نیز وارد این بازار شده‌اند که از لحاظ تاریخی توسط سرویس‌هایی مانند Pluto TV رهبری می‌شود.

آمازون گفت، تجربه جدید Fire TV در این هفته برای مشتریان عرضه خواهد شد. مشتریان می‌توانند محتوای جدید را از طریق صفحه اصلی Fire TV و همچنین در برگه «رایگان» Fire TV بیابند. اواخر تابستان امسال، Fire TV همه دسته‌های FAST را همراه با راه‌اندازی یک مقصد همیشه روشن Fire TV Channels همراه خواهد کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HrKBbl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *