آواتار WhatsApp برای کاربران iOS – چه چیزی باید بدانید؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در جدیدترین اطلاعیه، اعلام کرد: واتس اپ آواتار برای کاربران iOS. این به این معنی است که آنها به کاربران iOS این امکان را می دهند که یک آواتار شخصی سازی شده ایجاد کنند و از آن به عنوان تصویر نمایشی استفاده کنند. در ماه دسامبر، واتس اپ آواتار را معرفی کرد، یکیشنی که شبیه Memoji اپل است.

با انتخاب ویژگی ها و ویژگی ها می توانید نسخه دیجیتال خود را در آواتار WhatsApp ایجاد کنید. این ویژگی مانند بیت‌موجی اسنپ چت و مموجی اپل است.

آواتار واتس اپ برای کاربران iOS چیست؟

آواتار واتس اپ شبیه کارتون است – این به این معنی است که فرم دیجیتال شما است که ویژگی ها و ویژگی های شما را نشان می دهد. با آواتار واتس اپ، می توانید خود را به روش های سرگرم کننده تری بیان کنید. می توانید این کار را با استفاده از آواتار به عنوان تصویر خود و به اشتراک گذاری آن با دوستان و خانواده خود به جای ایموجی انجام دهید.

در آخرین به‌روزرسانی، واتس‌اپ اعلام کرد که کاربران می‌توانند تصاویر شخصی‌سازی شده ایجاد کرده و آن‌ها را به‌عنوان استیکر و ایموجی به اشتراک بگذارند.

چگونه آواتار واتس اپ بسازیم؟

منبع – وبلاگ واتس اپ

یک کاربر واتس اپ می تواند آواتار خود را طبق مراحل زیر ایجاد کند:

  • خودت را باز کن واتس اپ.
  • کلیک کنید روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست
  • را کلیک کنید تنظیمات.
  • روی خود ضربه بزنید عکس پروفایل.
  • را کلیک کنید آواتار.
  • صفحه ای ظاهر می شود که در آن می توانید آواتار و پس زمینه خود را تغییر دهید.
  • همچنین، می‌توانید لباس و ویژگی‌های آواتار خود را با ضربه زدن روی آن ویرایش کنید آواتار را ویرایش کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل اصلی خطای مایکروسافت Outlook Out of Memory یا System Resources در ویندوز

آواتار واتس اپ برای کاربران iOS چگونه کار می کند؟

آواتار واتساپ برای کاربران ios

ویژگی واتس اپ آواتار نسخه دیجیتالی بدن و ساختار صورت شما را ایجاد می کند. کاربر می‌تواند مدل مو، لباس، رنگ بدن و ویژگی‌های چهره مانند چشم‌ها، ابروها، بینی، دهان و غیره را انتخاب کند. طبق آخرین به‌روزرسانی در واتس‌اپ، 36 برچسب سفارشی در این پلتفرم وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. از این رو، کاربر باید نسخه فعلی WhatsApp را به نسخه جدید به روز کند.

به روز رسانی ها در AppStore در دسترس هستند. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که –

  • AppStore را باز کنید.
  • WhatsApp را جستجو کنید.
  • روی update کلیک کنید.

پس از به روز رسانی برنامه، می توان از ویژگی آواتار واتس اپ استفاده کرد.

واتس اپ دارای ویژگی های برجسته، ایتالیک و زیرخط است که می تواند متن شما را سفارشی کند. همچنین در آخرین آپدیت، پلتفرم پیام رسان دارای قابلیت Swipe left برای ضبط ویدیوها به صورت هندزفری است. جدای از این، بسیاری از ویژگی های جدید با به روز رسانی فعلی در دسترس هستند. همچنین، این کلمه این است که واتس اپ هنوز روی آخرین به روز رسانی کار می کند و به معرفی ویژگی های جدید برای سرگرم کردن مردم و تشویق آنها به استفاده بیشتر از این پلت فرم ادامه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود و مشاهده اطلاعات اینستاگرام (2023)
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ngL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *