آپتار فارما پمپ اسپری بینی بدون فلز را راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپتار فارما APF Futurity را راه اندازی کرده است، اولین پمپ اسپری بینی بدون فلز و چند دوز خود که برای ارائه نمک بینی و سایر فرمولاسیون های مشابه بدون نسخه (OTC) ساخته شده است.

APF Futurity که به طور خاص برای قابلیت افت طراحی شده است، اولین پمپ اسپری بینی بسیار قابل بازیافت Aptar Pharma است که دارای گواهینامه کلاس AA از cyclos-HTP برای جریان های بازیافت در اروپا است.

APF Futurity از مواد پلی الفین بدون قطعات فلزی یا مختل کننده های بازیافت ساخته شده است، در نتیجه تلاش های جداسازی در جریان های بازیافت را به حداقل می رساند و از کیفیت بالاتر بازیافت ها پشتیبانی می کند.

گائل تویا، رئیس شرکت آپتار فارما، گفت: «به عنوان ارائه‌دهنده پیشرو پمپ‌های اسپری بینی در سطح جهان، راه‌اندازی APF Futurity یک گام مهم رو به جلو در سفر پایداری ما است که بر تعهد کلی اپتار به اقتصاد دایره‌ای‌تر و رفع نیازهای جهانی تأکید می‌کند. برای راه حل های بسته بندی پایدار که بازیافت آنها آسان است.

هنگامی که در ترکیب با یک بطری ظرف پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یا پلی پروپیلن (PP) استفاده می شود، یک محصول با پمپ APF Futurity می تواند پس از استفاده در صورت خالی شدن به عنوان یک قطعه بازیافت شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای برطرف کردن Do Not Disturb در ویندوز 11

APF Futurity بر اساس پلتفرم فناوری بدون نگهدارنده پیشرفته (APF) شرکت Aptar Pharma است و در ابتدا برای ارائه چند دوز سالین بینی و فرمولاسیون های OTC قابل مقایسه ساخته شده است. پمپ بدون فلز، که حفاظت ثبت اختراع برای آن ثبت شده است، دوز دقیق و ثابتی را با تحریک نرم ارائه می دهد.

Stefan Ritsche، رئیس توسعه بازار جهانی، مراقبت های بهداشتی مصرف کننده، Aptar Pharma، گفت: “APF Futurity یک نوآوری است که بازی را تغییر می دهد برای صنعت پمپ اسپری بینی و من به تیم طراحی و مهندسی خود برای مقابله با چالش طراحی این فلز افتخار می کنم. پمپ بینی رایگان این یک گام مهم در تبدیل مجموعه اسپری بینی ما به راه حل های پایدارتر است و ما مشتاقانه منتظر ارائه نوآوری های بیشتری از این نوع برای پاسخگویی به نیاز صنعت دارو هستیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IJo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *