آکادمی TikTok چیست و چگونه کار می کند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با این پلتفرم دائما در حال تغییر و فرصت‌های جدیدی که در هر لحظه پدیدار می‌شوند، برنامه‌ای برای آموزش بازاریابان با هر زمینه‌ای در برنامه ایجاد کرده است.

در این برنامه، کاربران می توانند به پشت صحنه TikTok رفته و یاد بگیرند که واقعا چه چیزی کار می کند، تا به کاربران کمک کنند تا حساب های خود را رشد دهند.

آکادمی TikTok چیست؟

آکادمی TikTok یک پلت فرم آموزشی آنلاین است که TikTok برای حرفه ای ها طراحی کرده است تا بتوانند عملکرد خود را در برنامه یاد بگیرند و بهبود بخشند.

هدف از این ابتکار این است که همه «TikTokers» به این آموزش دسترسی داشته باشند تا بتوانند بیشترین بهره را از شبکه اجتماعی ببرند.

همچنین، به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا با معروف ترین برندها تعامل داشته باشند و از آنها یاد بگیرند.

آکادمی TikTok یک ابتکار عالی برای هر کاربر برای دسترسی به بهترین ابزارهای شبکه اجتماعی است.

آکادمی TikTok چگونه کار می کند

خوشبختانه دسترسی به آن آسان است. کاربرانی که علاقه مند به شرکت در دوره هستند می توانند در این دوره ثبت نام کنند سایت اینترنتی.

این برنامه از طریق مجموعه ای از تجربیات تعاملی، آزمون ها، نشانه ها و نشان ها انجام می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون کانال‌های رایگان راه‌اندازی می‌کند، علامت‌های چک به جی‌میل می‌آیند و OpenAI مولاهای بیشتری را افزایش می‌دهد

این نشان ها پس از اتمام دوره به دانش آموز تعلق می گیرد و همچنین می تواند در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

در نهایت، باید توجه داشت که فقط نشان های فردی تحویل داده می شود و نه کل شرکت یا شرکتی که شما را استخدام کرده است.

آکادمی TikTok برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که قبلا ذکر شد، هدف آکادمی TikTok این است که تا حد امکان به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کند، بدون اینکه تفاوتی بین تخصص یا اندازه حساب سازندگان قائل شود.

خود شبکه اجتماعی گفته است که این آموزش برای مبتدی ترین افراد تا پیشرفته ترین سطوح صرف نظر از رشته و عنوان شغلی در نظر گرفته شده است.

بنابراین، این برای برندها و سازندگانی که می‌خواهند اولین گام‌های خود را در شبکه اجتماعی بردارند، می‌خواهند استراتژی توسعه دهند یا در TikTok موفق شوند، ایده‌آل است. به لطف دانش و تجربه برندهای بزرگ، این سازندگان می توانند هر سه مورد را انجام دهند.

برای ثبت نام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آدرس زیر مراجعه کنید سایت اینترنتی، کلیک کنید همین الان ثبت نام کنید، اعتبار خود را وارد کنید و مراحل را برای شروع دنبال کنید.

دوره های آکادمی TikTok

در آکادمی TikTok، دو دوره در دسترس است، 101 و کسب و کار کوچک.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود نقشه ها برای استفاده آفلاین در Apple Maps در آیفون

هر یک بر این اساس سازگار شده اند، اما همیشه با هدف آموزش بدون وابستگی به اندازه برند یا تخصص شرکت.

101 دوره

این اولین آموزش که Course 101 یا TikTok 101 نام دارد، نمای کلی از نحوه عملکرد TikTok است. در این دوره آموزشی، این پلتفرم توضیح می‌دهد که چگونه برنامه را برای کاربران ایمن نگه می‌دارد، بهترین شیوه‌های خلاقانه و چرا TikTok یک شبکه اجتماعی منحصربه‌فرد است.

طبق آکادمی، این دوره معمولاً 2-4 ساعت طول می کشد.

دوره کسب و کار کوچک

دوره دوم برای مشاغل کوچک آماده شده است، که می خواهند یاد بگیرند که چگونه برندهای خود را از طریق رشد دهند. این به چهار درس 15 دقیقه‌ای آموزنده تقسیم می‌شود که امکان یادگیری سریع و توانایی پرش درست روی استراتژی‌های شما را فراهم می‌کند.

هدف این است که این شرکت ها سفر خود را در TikTok از ابتدا آغاز کنند. این شامل سوالاتی مانند نحوه ایجاد یک حساب تجاری، نحوه ایجاد محتوای جذاب، بهترین راه‌های ارتباط با مخاطبان و درک چگونگی افزایش فروش از طریق ابزارها و ویژگی‌های مختلف می‌شود.

آکادمی TikTok یک گزینه عالی برای سازندگان با هر شکل و اندازه است، چه از صفر شروع کنند و چه بخواهند بهترین راه ها را برای رشد کسب و کار خود بیاموزند.

اگر تازه در TikTok شروع کرده اید، از این استفاده کنید راهنمای بازاریابی TikToke از Metricool برای کمک به تلاش های شما.

دوره رو شروع کردی؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pwELrW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *