آیا ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها به اندازه‌ای کاهش یافته است که دوباره احساس سلامتی کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آیا ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها به اندازه‌ای کاهش یافته است که دوباره احساس سلامتی کنیم؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

خیر

خوش آمدید به هفته جدید.

هنگام ضبط Equity امروز صبح، با تعجب به داده‌های جالبی اشاره کردم که باعث شد در مورد حق بیمه فعلی که سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز برای سهام استارت‌آپ می‌پردازند و اینکه آیا می‌توانیم چیز جدیدی را در مقایسه با داده‌های سال 2022 ببینیم، به خصوص با توجه به شکایات مربوط به YC فکر کنم. قیمت استارت آپ ها بار دیگر خبری است.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


آنچه در زیر می آید یک ادغام تا حدودی اعدادی از چندین قطعه است که هفته گذشته The Exchange منتشر کرد. اگر یک دقیقه و یک قهوه تازه دارید، بخوانید و مثل همیشه از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم:

قیمت راه اندازی امروز

یکی از راه‌های اندیشیدن در مورد ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها این است که آن‌ها را بر اساس مرحله سرمایه‌گذاری، با استفاده از نتایج متوسط ​​برای ایجاد یک نقشه ذهنی بازار استفاده کنید. Carta اخیراً میانگین ارزش‌گذاری‌های پیش از پول را برای استارت‌آپ‌های سری A، B و C به ترتیب به سطل‌های 40 میلیون دلاری، 90 میلیون دلاری و 173 میلیون دلاری تبدیل کرده است تا نمونه‌ای اخیر را انتخاب کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نتفلیکس رستورانی را افتتاح خواهد کرد که غذاهایی از «میز سرآشپز»، «Nailed It!» سرو می‌کند. و بیشتر

هر رقم نسبت به رکوردهای اخیر کاهش یافته است: 49.4 میلیون دلار برای سری A در سه ماهه اول 2022. 161 میلیون دلار برای سری B در سه ماهه اول 2022؛ و 416 میلیون دلار برای دورهای سری C در سه ماهه دوم 2021.

با این حال، این ارزیابی ها ناقص هستند. اولاً، Carta در مورد هر معامله‌ای که وجود دارد بینش ندارد، زیرا فقط می‌تواند مواردی را ببیند که مشتریان استارت‌آپ خود مطرح می‌کنند، بنابراین در مجموعه داده‌های بسیار مفید آن، برخی مسائل کامل بودن داده‌ها بسیار قابل درک است.

دوم اینکه فقط نگاه کردن به قیمت استیکر کافی نیست. ما به اطلاعات بیشتری از محدوده قیمت متوسط ​​بعدی نیاز داریم تا واقعاً بفهمیم ارزش‌گذاری‌های راه‌اندازی چگونه به دست می‌آیند.

قیمت ها چگونه به وجود می آیند

چرا به این همه داده نیاز داریم؟ ما همچنین می‌خواهیم بدانیم که استارت‌آپ‌های موجود در آن سطل‌های سری زیر کاپوت چیست: چرا پشت چی. به همین دلیل است که دستمال‌های SaaS Nine Point، که داده‌های محدود زمانی را در مورد ورودی‌هایی که ارزش‌گذاری می‌کنند، ارائه می‌کنند، برای ما آدم‌هایی که جمع‌آوری سرمایه استارت‌آپ را دنبال می‌کنند، به یک عنصر اصلی تبدیل شده‌اند. و سابقه تاریخی دستمال‌های SaaS – اساساً همه داده‌های مربوط به جمع‌آوری سرمایه راه‌اندازی نرم‌افزار که می‌تواند روی یک تکه کاغذ کوچک قرار گیرد – به ما امکان می‌دهد هنجارها را در طول زمان مقایسه و مقایسه کنیم. این مفید است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Opera GX در مقابل کروم: آیا Opera GX بهتر از کروم است

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xkyamb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *