آیا روی داده های شخصی خود کنترل دارید؟ – تونی آنسکومب یک هفته را در امنیت گذراند.

زمان مطالعه: دقیقه

در عصر دیجیتال امروزی، داده‌های شخصی یکی از با ارزش‌ترین کالاها هستند و اطمینان از اینکه کنترل اطلاعات شخصی خود را در دست دارید، بسیار مهم است. با این حال، با توجه به تعداد زیادی از شرکت‌ها و وب‌سایت‌هایی که داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، پیگیری اطلاعات ذخیره شده و نحوه استفاده از آن می‌تواند چالش برانگیز باشد.

تونی آنسکومب، کارشناس مشهور امنیت سایبری، اهمیت کنترل اطلاعات شخصی شما را در ستون امنیتی هفتگی خود برجسته می کند. او بیان می‌کند که دانستن اینکه چه داده‌هایی جمع‌آوری می‌شوند، چگونه استفاده می‌شوند و چه کسی به آن دسترسی دارد بسیار مهم است. این بدان معنی است که به طور منظم سیاست های حفظ حریم خصوصی ها و شرکت هایی را که استفاده می کنید مرور کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات شخصی شما محافظت می شود.

تونی همچنین بر اهمیت هوشیاری در هنگام حفاظت از اطلاعات شخصی تأکید می کند. او به افراد توصیه می‌کند از رمزهای عبور قوی استفاده کنند، احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنند، از استفاده از شبکه‌های Wi-Fi عمومی خودداری کنند و از نرم‌افزارهای ضد ویروس و ضد بدافزار برای محافظت از دستگاه‌های خود در برابر تهدیدات سایبری استفاده کنند. او همچنین بر اهمیت محتاط بودن هنگام کلیک کردن بر روی پیوندها یا دانلود پیوست‌ها از منابع ناشناس تاکید می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود برنامه هایی که در منطقه شما در دسترس نیستند در آیفون

در نتیجه، کنترل اطلاعات شخصی شما در عصر دیجیتال امروزی حیاتی است. درک اینکه چه اطلاعاتی جمع آوری می شود، چگونه استفاده می شود و چه کسی به آن دسترسی دارد، مهم است. با پیروی از نکات تونی و هوشیاری در مورد محافظت از اطلاعات شخصی خود، می توانید مطمئن شوید که داده های شخصی شما ایمن و ایمن هستند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cczqAO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *