آیا Vivo X70 Pro+ می‌تواند با Samsung Galaxy S21+، Mi 11 Ultra و iPhone 13 رقابت کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Vivo X70 Pro+ یک گوشی پرچمدار است که انتظار می رود رقیب قدرتمندی در بازار گوشی های رده بالا باشد. دارای چندین ویژگی است که آن را با iPhone 13، Mi 11 Ultra و Galaxy S21+ قابل مقایسه می کند.

یکی از ویژگی های اصلی Vivo X70 Pro+ سیستم دوربین آن است. انتظار می‌رود این دستگاه دارای دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور عمق سه‌بعدی باشد. این سیستم دوربین با دوربین های 13، Mi 11 اولترا و سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس برابری می کند.

Vivo X70 Pro+ همچنین دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا، نرخ تجدید 90 هرتز و حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش است. این صفحه نمایش مشابه صفحه نمایش آیفون 13، می 11 اولترا و سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس است.

از نظر عملکرد، انتظار می‌رود که Vivo X70 Pro+ از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 استفاده کند و تا 12 گیگابایت رم داشته باشد. این با پردازنده ها و حافظه رده بالای آیفون 13، Mi 11 اولترا و سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس برابری می کند.

از نظر عمر باتری، انتظار می رود Vivo X70 Pro+ دارای باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم باشد. این مشابه عمر باتری آیفون 13، می 11 اولترا و سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم کارکرد قفل خودکار در آیفون

به طور کلی، Vivo X70 Pro دارای ویژگی هایی است که آن را با iPhone 13، Mi 11 Ultra و Samsung Galaxy S21+ قابل مقایسه می کند. دارای سیستم دوربین قوی، صفحه نمایش با وضوح بالا، عملکرد بالا و عمر باتری است که آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار گوشی های هوشمند رده بالا تبدیل می کند. با این حال، نتیجه گیری نهایی تنها پس از عرضه دستگاه و مقایسه با سایر دستگاه ها از نظر قیمت، طراحی و سایر ویژگی ها قابل انجام است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dUIxbV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *