ابزار کمک به اوتیسم Brain in Hand با DTAC سازگار می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Brain in Hand، یک شرکت مراقبت های بهداشتی دیجیتال مستقر در بریتانیا که بر روی خود مدیریتی پشتیبانی شده متمرکز است، اعلام کرده است که با معیارهای ارزیابی فناوری دیجیتال (DTAC) مطابقت دارد. این برنامه توسط NHSX اجرا می شود تا از ایمنی بالینی، حفاظت از داده ها و دسترسی به ابزارهای مراقبت بهداشتی دیجیتال اطمینان حاصل شود.

Brain in Hand، که به افراد اوتیستیک یا کسانی که با چالش‌های سلامت روانی روبرو هستند کمک می‌کند تا استقلال خود را ایجاد کنند و سلامتی خود را مدیریت کنند/حفظ کنند، ایمنی بالینی، حفاظت از داده‌ها، امنیت فنی و قابلیت همکاری معیارهای ارزیابی را پشت سر گذاشت. همچنین از نظر قابلیت استفاده و دسترسی در رتبه بالایی قرار گرفت.

این ارزیابی مستقل که توسط ORCHA ارائه شده است، شواهدی از Brain in Hand نه تنها در مورد عملکرد، ایمنی و امنیت فناوری، بلکه در مورد مجموعه‌ای از موضوعات از جمله نحوه مشارکت کاربران نهایی در توسعه محصول، فرآیندهای داخلی شرکت بررسی می‌کند. و روش های کار، و اینکه چگونه این سیستم یک راه حل واقعی برای نیازهای افراد اوتیستیک و کسانی که اضطراب را مدیریت می کنند ارائه می دهد.

مت تیلور، مدیر بازرگانی Brain in Hand، گفت: «استانداردهای شواهد برای پشتیبانی دیجیتال هنوز نسبتاً جدید هستند، اما بسیار مهم است که محصولات و خدمات را تأیید کنیم. به خصوص در مواردی که از آنها برای حمایت از افراد آسیب پذیر استفاده می شود، باید به خدمات بهداشتی و مراقبت اجتماعی اطمینان دهیم که این راه حل های حمایتی قابل اعتماد، ایمن و موثر هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه حل برای عدم آپلود تصاویر Slack در آیفون و اندروید

“به زودی اجباری خواهد شد که تمام راه حل های دیجیتال در مراقبت های بهداشتی و اجتماعی مطابق با DTAC باشد. عملکرد ما در اینجا به ما کمک می‌کند تا پشتیبانی دیجیتالی خود را در دسترس افراد بیشتری قرار دهیم که واقعاً می‌توانند از کمک برای مدیریت اضطراب، تلاش برای استقلال و مقابله با چالش‌های روزمره زندگی بهره ببرند.»

اخیراً اولین مطالعه کوهورت آینده‌نگر در نوع خود در مورد مغز در دست، تأثیر خود مدیریت دیجیتال را در کمک به حمایت از بزرگسالان اوتیسم بررسی کرد. کاهش اضطراب، رفتار آسیب‌رسان به خود و مشکلات حافظه و جهت‌گیری را نشان داد.

این مطالعه توسط CIDER (Cornwall Intellectual Disability Equitable Research of Cornwall Partnership NHS Foundation Trust/University of Plymouth) انجام شد و نشان داد که ارائه حمایت دیجیتال از بزرگسالان اوتیسم یا افرادی که در لیست انتظار برای ارزیابی اوتیسم هستند، می تواند به نتایج روانشناختی مثبتی دست یابد. و به مردم کمک کنید تا سلامت خود را حفظ کنند.

این در حالی است که لیست انتظار برای ارزیابی اوتیسم 35٪ افزایش یافته است و بسیاری از آنها چندین سال منتظر هستند.

دکتر لوئیز مورپت، مدیر عامل Brain in Hand، گفت: «در مورد حمایت از افراد اوتیسم، به ویژه کسانی که در لیست انتظار رو به رشد NHS هستند، باید کارهای بیشتری انجام شود. ما مفتخریم که به کاهش فشارهایی که سیستم مراقبت های بهداشتی ما با آن روبه رو است کمک می کنیم و راه حلی انسان محور برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند ارائه می دهیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کریسمس مبارک MedTalk - نوآوری Med-Tech

اگر محصولی دارید که ادعا می کند در زندگی مردم تغییر ایجاد می کند، ضروری است که بتوانید آن را اثبات کنید. من بسیار مفتخرم که اکنون Brain in Hand نه تنها شواهد قوی برای اثربخشی خود دارد، بلکه تأیید می کند که روش کار ما با استانداردها مطابقت دارد. اعتبار DTAC ما بیشتر از تعهد ما برای در دسترس‌تر کردن ابزارهای خود مدیریتی برای جامعه اوتیسم پشتیبانی می‌کند.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vdM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *