ارتباط medtech با تصاویر بصری – نوآوری Med-Tech

زمان مطالعه: 3 دقیقه

فابریسیو پامپلونا، یکی از بنیانگذاران سازنده اینفوگرافیک آنلاین برای دانشمندان Mind the Graph، بررسی می کند که چگونه اینفوگرافیک ها و تصاویر بصری می توانند ابزار قدرتمندی برای انتقال اطلاعات پیچیده پزشکی به بیماران و سایر مخاطبان باشند.

چه چالش هایی در هنگام برقراری ارتباط اطلاعات در مورد medtech وجود دارد؟

بر کسی پوشیده نیست که فناوری پزشکی موضوع پیچیده ای است، هر محصول ویژگی ها، مزایا و اطلاعات فنی خاص خود را دارد که مخاطبان باید آنها را پردازش کنند. منحنی فراموشی ابینگهاوس به ما می‌گوید که انسان‌ها تقریباً 50 درصد اطلاعات را ظرف یک ساعت پس از یادگیری آن فراموش می‌کنند، بنابراین باقی گذاشتن یک اثر ماندگار بسیار مهم است.

دامنه توجه کوتاه است و تولید کنندگان و سایر شرکت های پزشکی فقط یک پنجره کوتاه برای جلب مخاطبان خود دارند. بنابراین، ارائه این اطلاعات به روشی که برای مخاطبان غیر فنی به راحتی قابل هضم باشد بسیار مهم است.

مزایای بصری نسبت به اطلاعات مبتنی بر متن چیست؟

تحقیقات به ما آموخته است که ما در یادگیری محتوا از روی عکس بسیار بهتر از متن هستیم. در واقع، مغز انسان تصاویر را حدود 60000 برابر سریع‌تر از متن پردازش می‌کند، که وقتی به تصاویر متنوعی فکر می‌کنیم قابل توجه است. جلوه برتری تصویر همچنین به ما می گوید که تصاویر به یاد ماندنی تر از متن هستند. تصاویر می توانند به شرکت ها کمک کنند تا توجه ها را جلب کنند، مفاهیم را سریع و آسان به هم منتقل کنند و حتی بر تصمیم گیری ها تأثیر بگذارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شتاب دهنده دیجیتال یورکشایر AHSN برنامه ها را باز می کند

همه ما آن پوسترهای آویزان شده در اتاق های انتظار بیمارستان و جراحی های پزشک را به خاطر داریم و چرا؟ از آنجایی که آنها کوتاه و سریع بودند و از گرافیک های موثر، اما تکان دهنده استفاده می کردند. با این حال، صنعت پزشکی هنوز به شدت به محتوای مکتوب برای ارتباط متکی است. این را تصور کنید، اگر بیمار یک پچ گلوکز جدید بخرد، مشاهده راهنمای بصری بسیار موثرتر از خواندن دستورالعمل‌های مبتنی بر متن خواهد بود.

چگونه تولیدکنندگان و شرکت‌های medtech می‌توانند از تصاویر بصری در محتوای خود استفاده کنند؟

اگر به کاغذهای سفید فکر کنیم، این اسناد اغلب برای ارائه تحلیل های عمیق موضوعات صنعتی مانند چارچوب های نظارتی یا محصولات و نوآوری های خاص استفاده می شوند. با این حال، کاغذهای سفید نیز 2500 تا 5000 کلمه طولانی هستند – خواندن آن برای کسی آسان نیست. اینفوگرافیک ها یا چکیده های گرافیکی راه ساده تر و مؤثرتری برای برقراری ارتباط موضوعات پیچیده با مخاطبان غیر فنی مانند بیماران و مصرف کنندگان ارائه می دهند.

قدرت تصاویر بصری در بازاریابی به خوبی شناخته شده است و شرکت های پزشکی می توانند از گرافیک استفاده کنند تا مشتریان را متقاعد کنند که محصول آنها موثرترین راه حل است. به عنوان مثال، هنگام ارائه دسته ای از سرنگ های جدید برای یک مرکز مراقبت های بهداشتی محلی، شرکت ها می توانند یک اینفوگرافیک کوتاه را به راهنمای محصول استاندارد متصل کنند که ویژگی های مختلف و تکنیک های تزریق را نشان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دلتا سری MEB را با منبع تغذیه درجه پزشکی گسترش می دهد

تصاویر بصری چه نقشی در دانشگاه و آموزش می توانند داشته باشند؟

برای دانشگاهیان که در کلاس سخنرانی می کنند، جلب توجه مخاطب نیمی از کار است، بنابراین استفاده از اسلایدهای جذابی که اطلاعات کلیدی را برجسته می کند بسیار مفید است. در این سناریو، محتوای بصری ابزار مفیدی است که اغلب کمتر از آن استفاده می شود.

در حالی که تصاویر ممکن است به نظر گزینه‌ای مناسب به نظر برسند، یافتن عکس‌های خوب که روش‌های پزشکی و جزئیات علمی را توضیح می‌دهند آسان‌تر از انجام دادن است. با این حال، تصاویر و گرافیک های جذاب چشم نواز هستند و به راحتی قابل درک هستند – جزء اصلی هر اسلاید پاورپوینت قوی. ما پلتفرم خود را راه اندازی کردیم تا به دانشمندان، پزشکان و متخصصان پزشکی دسترسی آسان به چنین دارایی هایی را بدهیم. کتابخانه ما اکنون هزاران تصویر پزشکی دقیق ارائه می‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند هنگام ایجاد ارائه، اینفوگرافیک، پوستر، و خلاصه‌های گرافیکی، این تصاویر را دانلود کنند.

Mind the Graph یک ابزار گرافیکی و گالری تصویر ارائه می دهد که دانشمندان و متخصصان پزشکی می توانند هنگام ایجاد اینفوگرافیک و ارائه از آن استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LrAxHK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *