از سوفی بپرسید: اگر شرکتی پیشنهاد شغلی OPT من را لغو کند، چه گزینه‌هایی وجود دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم از سوفی بپرسید: اگر شرکتی پیشنهاد شغلی OPT من را لغو کند، چه گزینه‌هایی وجود دارد؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در اینجا یک نسخه دیگر است از «از سوفی بپرس»، ستون مشاوره که به سؤالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن، وکیل مهاجرت سیلیکون ولی، می‌گوید: «سؤالات شما برای گسترش دانشی حیاتی است که به مردم در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا فراتر از مرزها بروند و رویاهای خود را دنبال کنند. “چه در فعالیت های مردمی باشید، چه یک بنیانگذار یا به دنبال کار در سیلیکون ولی، من دوست دارم به سوالات شما در ستون بعدی پاسخ دهم.”

اعضای TechCrunch+ به ستون‌های هفتگی «از سوفی بپرس» دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50٪ تخفیف استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای عدم کارکرد برنامه پادکست در آیفون

خوانندگان عزیز: ابتدا باید تشکر کنم. یک تشکر بزرگ از همه کسانی که برای جایزه انتخاب تماشاگران به من رای دادند: من در #Disrupt2023 از روی صحنه به صورت زنده صحبت خواهم کرد! من همیشه دوست دارم خود به خود با شما ملاقات کنم، اما اکنون می توانیم برای آن برنامه ریزی کنیم. بلیط های خود را بگیرید و ESTA یا B-1/B-2 خود را دریافت کنید – من بی صبرانه منتظر دیدار شما هستم!


سوفی عزیز

من یک دانشجوی بین المللی هستم که این ماه فارغ التحصیل می شوم، اما شرکتی که قرار بود در OPT شروع به کار کنم، پیشنهاد شغلی من را لغو کرده است.

گزینه های من چیست؟

– گرپلینگ گراد

گرینگ عزیز،

اول از همه، فارغ التحصیلی آینده شما را تبریک می گویم. می دانم که ممکن است در حال حاضر همه چیز برای شما دلهره آور باشد، اما به یاد داشته باشید که موفقیت و این نقطه عطف مهم را جشن بگیرید.

بسیاری از مهاجران اغلب خود را در موقعیت‌هایی می‌بینند که نیاز به چرخش سریع دارند. شما تنها نیستید و منابعی برای حمایت از شما وجود دارد.

در واقع ممکن است برخی از آسترهای نقره ای در اینجا برای شما وجود داشته باشد. همانطور که گزینه های خود را بررسی می کنید، به یاد داشته باشید که اغلب اوقات خلاقانه ترین و روشنگرترین ایده ها در زمان های چالش برانگیز متولد شده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه نصب نسخه بتای عمومی iOS 16.1 در حال حاضر بر روی آیفون

DSO خود را مطلع کنید

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید وضعیت خود را به مسئول مدرسه تعیین شده (DSO) در دانشگاه خود اطلاع دهید و مطمئن شوید که سوابق شما به روز می شود. مقررات فدرال از شما می‌خواهد که ظرف 10 روز از هرگونه تغییر شغل یا اطلاعات شخصی، DSO خود را مطلع کنید. DSO ها موظفند اطلاعات را در سیستم فدرال دانش آموز و سیستم اطلاعات بازدیدکنندگان تبادلی (SEVIS) ظرف 21 روز به روز کنند.

یکی از جزئیات مهمی که باید در نظر داشت این است که دانشجویان F-1 در OPT (آموزش عملی اختیاری) فقط اجازه دارند تا 90 روز پس از فارغ التحصیلی بیکار باشند. برخی از جزئیات مراحل بعدی شما ممکن است بسته به اینکه آیا قبلاً برای مجوز کار OPT خود درخواست داده اید و یا دریافت کرده اید متفاوت باشد.

حالا، بیایید به چند گزینه شیرجه بزنیم!

تصویر ترکیبی از سوفی آلکورن، وکیل قانون مهاجرت در مقابل پس‌زمینه‌ای با آرم TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بونیاک



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Pzv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *