از سوفی بپرسید: کدام ویزا برای شتاب دهنده های استارت آپی ایالات متحده بهتر است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم از سوفی بپرسید: کدام ویزا برای شتاب دهنده های استارت آپی ایالات متحده بهتر است؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در اینجا یک نسخه دیگر است از «از سوفی بپرس»، ستون مشاوره که به سؤالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن، وکیل مهاجرت سیلیکون ولی، می‌گوید: «سؤالات شما برای گسترش دانشی حیاتی است که به مردم در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا فراتر از مرزها بروند و رویاهای خود را دنبال کنند. “چه در فعالیت های مردمی باشید، چه یک بنیانگذار یا به دنبال کار در سیلیکون ولی، من دوست دارم به سوالات شما در ستون بعدی پاسخ دهم.”

اعضای TechCrunch+ به ستون‌های هفتگی «از سوفی بپرس» دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50٪ تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز

من سال گذشته یک استارت آپ را تاسیس کردم و من و هم بنیانگذارم به تازگی در یک برنامه شتاب دهنده در آمریکا پذیرفته شدیم!

برای آمدن به ایالات متحده چه نوع ویزاهایی می توانیم دریافت کنیم که به ما امکان می دهد در آنجا بمانیم تا بتوانیم پس از پایان شتاب دهنده، استارتاپ خود را توسعه دهیم؟

– جاز شده در ژوهانسبورگ

جازد عزیز

تبریک می گویم که در شتاب دهنده ایالات متحده پذیرفته شده اید! این یک خبر فوق‌العاده است – و یک دستاورد بزرگ که نه تنها استارت‌آپ شما را تقویت می‌کند، بلکه به سفر مهاجرت شما نیز کمک می‌کند.

من به شما توصیه می کنم با یک وکیل مهاجرت کار کنید که می تواند شما و هم بنیانگذارتان را در مسیر زندگی و کار در ایالات متحده راهنمایی کند و شما را برای فرآیند مصاحبه در کنسولگری ایالات متحده در ژوهانسبورگ آماده کند.

با توجه به صفحه زمان انتظار ویزای وزارت امور خارجه ایالات متحده، در صورت نیاز به مصاحبه، زمان انتظار برای برنامه ریزی مصاحبه برای ویزای غیر مهاجرتی در کنسولگری ایالات متحده در ژوهانسبورگ معمولاً حدود 30 روز است.

به وکیل مهاجرت سوفی آلکورن رای دهید تا در TechCrunch Disrupt در سپتامبر 2023 صحبت کند.

افرادی که به دنبال ورود به ایالات متحده از طریق ویزاهایی هستند که به قصد غیر مهاجرتی نیاز دارند، باید به مقامات ویزا نشان دهند که اقامت آنها در ایالات متحده موقتی است و آنها قصد دارند در نهایت برای زندگی در کشور خود بازگردند. اگر یک افسر کنسولی معتقد باشد که فردی قصد دارد به طور دائم در ایالات متحده بماند، آن افسر احتمالا درخواست ویزا را رد خواهد کرد.

اکنون، اجازه دهید به گزینه های ویزا برای آمدن به ایالات متحده بپردازم.

ویزای بازدید تجاری B-1

شما و هم بنیانگذارتان می توانید برای شرکت در برنامه شتاب دهنده ویزای تجاری B-1 دریافت کنید که به شما امکان می دهد در ابتدا به مدت شش ماه بمانید. برای درخواست ویزای B-1، باید فرم DS-160، درخواست آنلاین ویزای غیر مهاجرتی وزارت امور خارجه را پر کنید. پس از تکمیل آن فرم، باید صفحه تاییدیه را پرینت بگیرید و برای مصاحبه خود در کنسولگری ایالات متحده همراه خود بیاورید. اگر درخواست شما در طول مصاحبه تایید شود، ممکن است چند هفته طول بکشد تا ویزا پردازش و تحویل شود.

حتی اگر ویزای بازدید کننده تجاری B-1 و ویزای بازدید کننده توریستی B-2 معمولاً با هم به عنوان یک ویزا صادر می شوند، مطمئن شوید که به طور خاص وضعیت ویزای بازدید تجاری B-1 را درخواست کرده و به افسر گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) اطلاع دهید. وقتی به ایالات متحده می‌رسید، در طول اقامت خود در اینجا در یک برنامه شتاب‌دهنده شرکت کرده و تجارت خواهید کرد. این واقعاً مهم است!

همیشه توجه داشته باشید که همه بازدیدها یا اقامت های آینده شما در ایالات متحده می تواند تحت تأثیر دلایل ورود شما به ایالات متحده، ویزای مورد استفاده شما، آنچه به مقامات مهاجرت در مصاحبه ویزای خود می گویید و هنگام ورود به ایالات متحده، چه مواردی باشد. زمانی که در ایالات متحده هستید و زمانی که ترک می کنید این کار را انجام می دهید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XgZuSg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *