استارت‌آپ‌های مورد علاقه ما از روز آزمایشی زمستان 2023 YC – قسمت 1

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت‌آپ‌های مورد علاقه ما از روز آزمایشی زمستان 2023 YC – قسمت 1
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

نرم افزار کمیک، گیاهان مبتنی بر گوشت و پمپ های حرارتی تسلا، کسی هست؟

اینجا یک دیوانه است آمار: بیش از نیمی از شرکت‌های موجود در آخرین گروه Y Combinator تنها با یک ایده، بدون نیاز به حداقل محصول قابل دوام یا استراتژی درآمد، در شتاب‌دهنده پذیرفته شدند.

به سرعت به امروز، جایی که ما خواهیم دید که چگونه افراد پشت این ایده ها در مورد آینده نحوه کار، غذا خوردن، ارتباط و ساختن ما فکر می کنند. روز نسخه ی نمایشی YC همیشه پنجره ای به زیر مجموعه ای از کارآفرینان است که برای کمک به ما در درک بهتر این که چگونه این دنیا ممکن است با انواع شرکت هایی که وارد بازار می شوند کند استفاده می شود.

قبل از اینکه به برخی از شرکت‌های برجسته بپردازیم، در اینجا پیش‌زمینه‌ای در مورد آخرین دسته آورده شده است: رایج‌ترین عمودی‌ها عملیات توسعه‌دهنده، منبع باز و بودند. در زمینه تنوع، YC می‌گوید که 17 درصد از شرکت‌های زمستان 2023 یک مؤسس زن دارند که در مقایسه با گروه قبلی 15 درصد افزایش یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 روش برای رفع عدم کارکرد سیری در اپل واچ

باشه بیا شروع کنیم! در زیر استارت‌آپ‌های مورد علاقه ما را از نیمه اول روز دمو می‌بینید. اکنون، دلیلی وجود دارد که ما روزنامه نگار هستیم، نه سرمایه گذار، پس بیایید واضح بگوییم: آنچه در مورد استارتاپ های فهرست شده در زیر نوشته ایم به معنای توصیه برای پیوستن یا حمایت از یک استارتاپ نیست. ما در حال برجسته کردن این هستیم که کدام شرکت‌ها در جریان آتش سریع عرضه در سی و ششمین روز نمایشی Y Combinator برای ما متمایز هستند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FSBIwk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *