استارت‌آپ هدفون Nura توسط ماسیمو، مادر دنون، استخدام می‌شود

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت‌آپ هدفون Nura توسط ماسیمو، مادر دنون، استخدام می‌شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هر چند وقت یکبار، یک استارت آپ جدید از رادار شما عبور می کند و به شما یادآوری می کند که سخت افزار چقدر می تواند هیجان انگیز باشد. این یک نادر در لوازم الکترونیکی مصرفی است، مقوله ای که تحت سلطه شرکت هایی مانند ، و سونی است که (شاید قابل درک باشد) تا حدودی ریسک گریز هستند.

نورا مستقر در ملبورن یکی از این شرکت ها بود. من مشخصاً به یاد می‌آورم که استارت‌آپ چندی پس از شروع من از دفاتر TechCrunch در نیویورک بازدید کرد. نمونه اولیه یک چیز قابل مشاهده بود – به طور موثر سیم ها و مدارها در یک جعبه بزرگ به هم ریخته بودند. اما نکته واضح بود. مشخص شد که صدای بی سیم می تواند بسیار بهتر از چیزی باشد که در طول سال ها به آرامی به آن عادت کرده ایم.

در پایه هدفون‌های مختلف این شرکت، پروفایل‌های صوتی قابل تنظیم وجود داشت که با نقشه‌برداری از معماری منحصربه‌فرد گوش کاربر ایجاد می‌شد. من به یک همکار اشاره کردم تا نظر دومی بدهد (و مطمئن شوم که چیزهایی را نمی شنوم). آنها تأیید کردند که واقعاً چیزی در سطح بعدی وجود دارد – فرکانس‌ها و عناصری در موسیقی که در یک جفت متفاوت به طور کلی از دست می‌دهید.

این استارت آپ اخیراً توسط شرکت تجهیزات پزشکی ماسیمو کالیفرنیای جنوبی با مبلغی نامشخص خریداری شد. Nura به برندهای صوتی مصرف کننده همکار تحت این ر ملحق خواهد شد، از جمله Bowers and Wilkins، Polk Audio و Denon که با خرید Sound United در آوریل سال گذشته وارد مجموعه خود شد.

این خبر چند هفته پیش در یک بیانیه مطبوعاتی با عنوان “نورا به نیروهای دنون می پیوندد” بی سر و صدا اعلام شد. آنچه به راحتی ممکن است به عنوان یک معامله شراکت اشتباه گرفته شود، در واقع به دست آوردن استعداد و فناوری نورا بود.

بلر تریپودی، مدیر ارشد اجرایی Masimo، در پاسخ به سوالی درباره افشای جدید به TechCrunch می گوید: «این مهم بود که مصرف کننده را در اولویت قرار دهیم. ما انتخاب کردیم که میراث دیرینه و آکوستیک صوتی Denon را برجسته کنیم تا طرفداران مانند ما برای آینده Masimo AAT و امکاناتی که آن را باز می کند هیجان زده شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین راه برای رفع مشکل TikTok که به شما اجازه نمی دهد کسی را فالو کنید

با این حال، Tripodi این استخدام را تایید کرد و اظهار داشت: “Nura یک فناوری جذب و استخدام استعدادهای مهندسی برای پشتیبانی از پلت فرم Masimo Adaptive Acoustic Technology (AAT) بود.”

این شرکت در اینجا در مورد جزئیات حساس است، اما نسخه کوتاه آن این است که فناوری Nura در حال جمع شدن در پیشنهاد رقیب Denon است. کارمندانی که قبلاً در تحقیق و توسعه Nura درگیر بودند، در همان تیم در Denon جمع خواهند شد. این شرکت به صراحت اخراج کارکنان را تأیید نکرد، در عوض این خط را ارائه کرد: “هدف ما حفظ استعدادهای حیاتی و ادغام کارکنان آنها در تجارت ما با هدف پیشرفت پلت فرم AAT است.”

متأسفانه خواندن بین خطوط آن به اندازه کافی ساده است. تریپودی می‌گوید در مورد مدیران سابق استارت‌آپ، تیم رهبری موجود Nura دست نخورده باقی خواهد ماند و بسته به عملکرد بخش، به تعدادی از رهبران Masimo گزارش می‌دهد.

ماسیمو می‌گوید که این طرح‌ها در حال حاضر بر دفاتر نورا تأثیری نمی‌گذارد، و همچنین از کارمندانی که حفظ شده است، نمی‌خواهد که محل خود را تغییر دهند. در مورد جدول زمانی، بنیانگذار و مدیر عامل Nura، لوک کمپبل، اضافه می کند، “ادغام نورا با Masimo AAT با هدف ارائه صدای شخصی سازی شده به مشتریان بیشتری در سراسر جهان به خوبی در حال انجام است.”

در گفتگوهای گذشته، نورا به خود می بالد که به شدت مستقل باقی مانده است. من قبلاً در مورد موضوعات مربوط به کسب یا مجوز فناوری صحبت کرده ام، اما این استارت آپ مدت ها متعهد به ساخت محصولات سخت افزاری خود بوده است. این مجموعه به سرعت رشد کرد، زیرا استارت‌آپ مدل‌های مختلف کسب درآمد را بررسی کرد، از جمله کاوش نسبتاً اولیه سخت‌افزار به‌عنوان یک مدل خدمات، که به‌عنوان یک استراتژی قابل دوام برای بازار لوازم الکترونیکی مصرفی تلقی می‌شود.

کمبلز در پاسخ به سوالی درباره تغییر جهت می‌گوید: «همیشه چشم‌انداز ما این بود که فناوری برنده جایزه را با بیشترین تعداد ممکن به اشتراک بگذاریم. ماسیمو و پلتفرم Masimo AAT به ما فرصتی دادند تا چارچوب فناوری موجود خود را بهبود بخشیم، و من نمی‌توانستم بیشتر از این هیجان‌زده باشم. قابلیت‌های پردازش سیگنال پیشرو در صنعت Masimo به همراه تعهد Denon به صدای باکیفیت، فرصت‌هایی را باز می‌کند که می‌تواند فضای صوتی شخصی‌شده را به ارتفاعات جدیدی برساند.

هیچ کس هرگز نگفته سخت افزار آسان است. و در حالی که Nura همچنان به ارائه یک متمایزکننده ادامه می‌دهد، بازار هدفون هر سال شلوغ‌تر می‌شود. همچنین می‌تواند برای سازندگان سخت‌افزاری که گوشی‌های خود را تولید نمی‌کنند، مجازاتی باشد. برای بسیاری – یا حتی بیشتر مصرف‌کنندگان – قابلیت همکاری این دستگاه‌ها یک مزیت است. اغلب اوقات کسانی که گزینه متفاوتی را انتخاب می کنند به دنبال محصولی ارزان تر هستند و متعاقباً قیمت ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در همین حال، محصولات Nura تا حد زیادی بین 150 تا 200 دلار بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم کارکرد بیکسبی در گوشی های گلکسی سامسونگ

به این مسائل زنجیره تامین و مشکلات اقتصادی به ظاهر بی پایان اضافه کنید، و به راحتی می توانید ببینید که چگونه مسیر رو به جلو ناگهان بسیار مبهم تر از آن چیزی است که ممکن است سه یا چهار سال پیش به نظر می رسید. نورا از اظهار نظر در مورد اینکه چه شرایطی در نهایت منجر به فروش آن به ماسیمو شد، خودداری کرد. یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، کایل اسلیتر، نورا را در سال 2017 ترک کرد و اخیراً به عنوان CPO شرکت فناوری پزشکی مستقر در ملبورن، Seer، خدمت کرد. سومین بنیانگذار دراگان پتروویچ در دسامبر ترک کرد.

در نسخه قبلی، این شرکت به طور کلی در مورد آینده کاربران فعلی Nura توضیح می‌دهد که در بخشی از این مقاله می‌نویسد:

تمامی محصولات نورا در طول دوره گارانتی پشتیبانی خواهند شد. مشتریان فعلی Nura می توانند مطمئن باشند که دستگاه Nura آنها از طریق این انتقال، از جمله پشتیبانی مشتری و پشتیبانی گارانتی، پشتیبانی می شود. برنامه Nura مانند امروز به کار خود ادامه می دهد، بنابراین همچنان می توانید پروفایل های شنوایی شخصی سازی شده ایجاد کنید و از همه عملکردهای برنامه استفاده کنید.

Masimo می گوید که از طریق باقیمانده موجودی Nura خود به فروش خواهد رسید، در این مرحله به نظر می رسد که برند Nura کاملاً غروب می کند. فناوری زیربنایی این استارت‌آپ یک انحصاری Denon خواهد بود که در حال حرکت رو به جلو است و برنامه‌ای برای صدور مجوز به اشخاص ثالث ندارد. جزئیات مربوط به اولین محصول Denon که از فناوری‌های صدای تطبیقی ​​ترکیبی پشتیبانی می‌کند، در تابستان امسال اعلام خواهد شد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MlcTEu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *