استارتاپ بتن کربن منفی Partanna 10 میلیون دلار جمع آوری کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارتاپ بتن کربن منفی Partanna 10 میلیون دلار جمع آوری کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شکی نیست که ریک فاکس لحظات احساسی زیادی در زندگی خود داشته است. البته فرزندانش نیز به دنیا آمدند و به عنوان عضوی از لس آنجلس لیکرز در اوایل دهه 2000، سه قهرمانی NBA را به دست آورد. اما هفته گذشته، واضح است که سومین اقدام او – موسس استارتاپ – در حال تبدیل شدن به یکی از آن لحظات است.

من بخشی از بسیاری از سفرها و صنایع شگفت انگیز، از سرگرمی گرفته تا فیلم و بوده ام. من در صحنه فیلمبرداری با گران و کارگردانان برنده اسکار بوده ام و در تیم های قهرمان NBA حضور داشته ام. فاکس به TechCrunch+ گفت: هیچ چیز برای من در زندگی من ارزشمندتر از این نیست که بخشی از این تیم باشم که در آن چیزی را پشت سر می گذاریم.

چالش جدید فاکس فقط ساخت پارتانا، استارت آپی نیست، بلکه چالشی است که می تواند تغییرات آب و هوایی را تحت تاثیر قرار دهد. برای او شخصی است. مانند بسیاری از ما، فاکس در اوایل همه‌گیری در خانه نشسته بود و چالش‌هایی را که جهان با آن روبرو بود، بررسی می‌کرد. باهاما، جایی که او در آن بزرگ شد و اکنون در آن زندگی می کند، فقط در بحبوحه یک بیماری همه گیر نبود. هنوز از ویرانی های ناشی از طوفان دوریان در سال 2019 در حال فروپاشی بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین راه حل برای عدم کارکرد Spotify در Amazon Fire TV Stick

“این من را به مرحله ای رساند که به یک بحران بزرگتر فکر کنم، بحرانی که ما در خانه در باهاما با آن روبرو بودیم، که تاثیر مداوم آب و هوا و طوفان هایی است که سالانه در سطح متفاوتی اتفاق می افتد. چیزی که با آن بزرگ شدم.»

سپس با مدیرش تماس گرفت، که در اثر آتش سوزی Woolsey که در سال 2018 در مالیبو را فرا گرفت، آواره شده بود. در تلاش های بازیابی، او با سم مارشال، معمار که برای آخرین بار روی فرمول جدیدی برای بتن کار می کرد برخورد کرد. چندین سال.

او یک روز با من تماس گرفت و گفت: “هی، باید این آقا را ملاقات کنی. فاکس به یاد می آورد که او روی بتن کار می کند که مانند یک درخت عمل می کند. و من هرگز این جمله را فراموش نخواهم کرد، زیرا به تازگی از حمام بیرون آمده بودم و داشتم خشک می‌شدم، و با خودم فکر می‌کنم بتن‌هایی که مانند درخت عمل می‌کنند – چگونه کار می‌کند؟ اما پس از آن من همچنین فکر کردم، اگر کار کند، در خط مقدم تغییر نحوه ساخت ما در جهان خواهد بود.»

مارشال سال ها با دیگر کارشناسان بتن کار کرده بود و زمان راه اندازی یک شرکت مناسب بود. TechCrunch+ به طور انحصاری دریافته است که این دو پارتانا را در سال 2021 تأسیس کردند و اکنون این شرکت در حال اعلام 12 میلیون دلار سرمایه اولیه از Cherubic Ventures است. طبق داده‌های PitchBook، ارزش این شرکت ۱۹۰ میلیون دلار پس از پول است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای دستگاه صوتی پیش فرض که همچنان در ویندوز در حال تغییر است

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hUo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *