استارتاپ فناوری آب و هوایی Congruent Ventures دور 300 میلیون دلاری را می بندد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارتاپ فناوری آب و هوایی Congruent Ventures دور 300 میلیون دلاری را می بندد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

صندوق جدید Congruent Ventures روند عقب نشینی سرمایه گذاری را کاهش می دهد، که نشان دهنده اعتماد مداوم به فناوری آب و هوا است.

فناوری آب و هوا ممکن است سال را با یک چهارم کاهش آغاز کرده‌اند، اما هنوز آن را حساب نکنید.

در میان پس‌زمینه‌ای از ارقام ناامیدکننده از بسیاری از بخش‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، معاملات فناوری آب و هوا هم از نظر ارزش و هم از نظر تعداد معاملات کمتر بود. اما باید دید که آیا این شروع یک روند طولانی تر است یا فقط یک ضربه کوتاه.

Congruent Ventures روز چهارشنبه بسته شدن یک صندوق جدید 300 میلیون دلاری را اعلام کرد که مانند سایر صندوق‌هایش بر فناوری آب و هوا متمرکز است. اندازه زیاد نشان می دهد که نه تنها شرکت متخصص VC به آینده این بخش اطمینان دارد، بلکه شرکای محدود آن نیز مطمئن هستند.

برخلاف صندوق‌های قبلی خود که در مراحل اولیه و سری A هستند، صندوق تداومی جدید بر تامین مالی بعدی برای شرکت‌های سبد سهام خود که شامل AMP Robotics، Servo Energy، Span.IO، Avalanche Energy و غیره می‌شود، تمرکز خواهد کرد.

با این حال، این شرکت می گوید که دور از دسترس نخواهد بود. ما در واقع این را به عنوان یک حرکت دور از مرحله اولیه نمی بینیم. شریک مدیر Abe Yokell به TechCrunch + گفت. اما پس از اجرای چند وسیله نقلیه با هدف ویژه برای تأمین مالی اضافی برای سرمایه گذاری های قبلی، اشتهای بیشتری برای سرمایه گذاری وجود داشت.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tmD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *