استارت آپ های اروپایی: برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت آپ های اروپایی: برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

وقتی صحبت از Startup Battlefield 200 (SB 200) به میان می‌آید، Genius مرزها را تشخیص نمی‌دهد. جستجوی جهانی برای برترین بنیانگذاران در مراحل اولیه که نسل بعدی استارت‌آپ‌ها را با تأثیری در حال تغییر جهان می‌سازند، ادامه دارد.

اروپا: Startup Battlefield 200 استارتاپ های شما را می خواهد

امروز، ما از استارت‌آپ‌های مرحله اولیه در سراسر اروپا می‌خواهیم که برای Startup Battlefield 200 در Disrupt 2023 درخواست دهند. پنجره برنامه در 15 می در ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT بسته می شود.

SB 200 رقابت برجسته جهان استارتاپ است و گستره جهانی دارد. گروه افتتاحیه که سال گذشته در Disrupt 2022 آغاز به کار کرد، شامل 35 استارت آپ از 13 کشور اروپایی، از جمله بلغارستان، فرانسه و هلند بود که فقط چند مورد را نام برد.

این قاره با انتخاب سه استارتاپ به عنوان فینالیست های SB 200 به نمایش چشمگیر خود ادامه داد. بنیانگذاران Hormona (بریتانیا)، InCooling (بریتانیا) و Reverion Gmbh (آلمان) برای تمام مخاطبان Disrupt، از جمله سرمایه‌گذاران درجه یک از سراسر جهان، با قیمت 100000 دلار در رقابت Startup Battlefield شرکت کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا شکستن موانع تامین مالی برای شرکت های تحت رهبری زنان ضروری است

برای Startup Battlefield 200 در TC Disrupt 2023 درخواست دهید

اروپا، TechCrunch تماس می گیرد – و مهلت درخواست به سرعت نزدیک می شود! معطل نکن تا 15 می در ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت محلی، برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید.

عضویت در SB 200 امتیازات خود را دارد که اولین مورد، مهر تایید TechCrunch است. سپس علاقه شدید (و ارزشمند) سرمایه گذاران و رسانه ها وجود دارد. بنیانگذاران SB 200 همچنین دارای انبوهی از مزایا، مزایا و فرصت‌ها هستند.

دسترسی به Disrupt – شامل چهار مجوز اضافی و دسترسی VIP به همه ارائه‌ها، میزگردها و میزگردها.

کارگاه ها و مسترکلاس های اختصاصی – بنیانگذاران SB 200 از کارگاه های آموزشی در هفته های منتهی به Disrupt لذت خواهند برد. آنها همچنین آموزش های ویژه ای را از کارکنان TechCrunch و یک سال عضویت رایگان در TechCrunch+ دریافت می کنند.

فلش زمین در Disrupt – این آموزش ویژه زمانی مفید خواهد بود که وارد مرحله نمایشگاهی شوید و در مقابل سرمایه‌گذاران و ویراستاران TechCrunch شرکت کنید. بازخورد ارزشمندی دریافت کنید و – چه کسی می داند؟ – حتی ممکن است علاقه یک سرمایه گذار را جلب کنید.

فضای نمایشگاهی در طبقه نمایشگاه – SB 200 تنها استارت آپی خواهد بود که در مراحل اولیه مجاز به نمایش در Disrupt است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  2 راه آسان برای ایجاد نمودار ون در Google Docs

بهترین ها را برای آخر ذخیره کنید – همه بنیانگذاران SB 200 شانس رقابت برای 100000 دلار در مسابقه Startup Battlefield را دارند. ویراستاران TechCrunch 20 استارت آپ را از SB 200 به عنوان فینالیست های Startup Battlefield انتخاب می کنند. بنیانگذاران این 20 شرکت در TechCrunch نمایش داده می‌شوند، مربی‌گری خصوصی دریافت خواهند کرد و سپس به صورت زنده روی صحنه در مقابل تمام مخاطبان Disrupt ارائه خواهند شد. برنده نهایی جایزه 100000 دلاری بدون سهام و تمام شکوه را به خانه می برد.

اروپا، بهترین استارت‌آپ‌های متحول کننده خود را به ما نشان دهید! اگر می‌خواهید در یک صحنه جهانی به جهان معرفی شوید، تا 15 می در ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت PDT برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید. ما می خواهیم شما را در سپتامبر امسال در سانفرانسیسکو ببینیم!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TDyyad
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *