استارت آپ های حالت مخفی کاری: برای Startup Battlefield 200 اعمال کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت آپ های حالت مخفی کاری: برای Startup Battlefield 200 اعمال کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

فراخوانی همه بنیانگذاران با استارتاپ در حالت مخفی کاری! مگر اینکه زیر یک صخره در یک مکان دورافتاده نامعلوم دفن شده باشید، از قبل می دانید که استارت آپ Battlefield 200 (SB 200) رقابت برتر جهان – و سکوی پرتاب – برای استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه است.

برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید

شانس خود را برای پیوستن به گروه نخبگان و دستچین شده بعدی که طول خواهد کشید، از دست ندهید TechCrunch Disrupt 2023 طوفان در 19-21 سپتامبر. تا 15 می در ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت محلی، برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید.

حافظه پنهان مرتبط با مهر تایید TechCrunch واقعی است و در دنیای استارتاپ ها سنگین است. کسب وضعیت SB 200 نه تنها توجه سرمایه گذاران، روزنامه نگاران و مشتریان شدیدی را در Disrupt جلب می کند، بلکه مدت ها پس از پایان کنفرانس همچنان درها را باز می کند و گفتگوها را آغاز می کند.

مزایا و امتیازات بیشتر Startup Battlefield 200

علاوه بر علاقه سرمایه گذاران و رسانه های ارزشمند، همه بنیانگذاران SB 200 موارد زیر را دریافت می کنند رایگان امتیازات:

دسترسی به Disrupt – شامل چهار مجوز اضافی و دسترسی VIP به همه ارائه‌ها، میزگردها و میزگردها.

کارگاه ها و مسترکلاس های اختصاصی – بنیانگذاران SBF 200 از کارگاه های آموزشی در هفته های منتهی به Disrupt لذت خواهند برد. آنها همچنین آموزش های ویژه ای را از کارکنان TechCrunch و یک سال عضویت رایگان در TechCrunch+ دریافت می کنند.

فلش زمین در Disrupt – این آموزش ویژه زمانی مفید خواهد بود که وارد مرحله نمایشگاهی شوید و در مقابل سرمایه‌گذاران و ویراستاران TechCrunch شرکت کنید. بازخورد ارزشمندی دریافت کنید و – چه کسی می داند؟ حتی ممکن است علاقه یک سرمایه گذار را جلب کنید.

فضای نمایشگاهی در طبقه نمایشگاه – SBF 200 تنها استارت آپی خواهد بود که در مراحل اولیه مجاز به نمایش در Disrupt است.

اسبهترین ها را برای آخر حفظ می کند – همه بنیانگذاران SB 200 شانس رقابت برای 100000 دلار در مسابقه Startup Battlefield را دارند. ویراستاران TechCrunch 20 استارت آپ را از SB 200 به عنوان فینالیست های Startup Battlefield انتخاب می کنند. بنیانگذاران این 20 شرکت در TechCrunch نمایش داده می‌شوند، مربی‌گری خصوصی دریافت می‌کنند و سپس به صورت زنده روی صحنه در مقابل تمام مخاطبان Disrupt ارائه می‌شوند. برنده نهایی جایزه 100000 دلاری بدون سهام و تمام شکوه را به خانه می برد.

ما نمی‌توانیم راه بهتری برای خروج از حالت مخفی کاری و راه‌اندازی استارت‌آپ شما به جهان بیاندیشیم. ساختن یک برنامه کاربردی به زمان نیاز دارد، بنابراین از زیر آن سنگ بالا بروید و حرکت کنید. تا 15 می در ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت محلی، برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم شما چه چیزی می سازید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WGNZrL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *