استخدام یا حفظ؟ •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سلام و خوش آمدید به Equity، پادکستی درباره کسب و کار استارت‌آپ‌ها، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل‌ها را باز می‌کنیم.

این هفته، الکس و ناتاشا در مورد جدیدترین و بزرگترین این چرخه اخبار پرمصرف بحث کردند. هدف ما از این اپیزود، مثل همیشه، فراتر رفتن از چیزی است که ممکن است در یک برداشت 140 شخصیتی ببینید. [insert big story here]. و در ضبط امروز؟ اصلا سخت نبود

  • ما با بخش اخبار خوب خود شروع کردیم: 1) Maven که اکنون 1.35 میلیارد دلار ارزش دارد، به تقاضای سراسر کشور پاسخ می دهد: مزایای باروری بیشتر و 2) علی بابا به رشد لجستیک در LatAm چشم دوخته است زیرا تجارت چین کاهش می یابد. ما عاشق فرصتی برای صحبت در مورد رشد هستیم، با وجود همه احتمالات و روندهای زوج!
  • سپس، درست پس از اولین کنفرانس شگفت‌انگیز ارزهای دیجیتال، یک دقیقه در مورد سقوط FTX صحبت می‌کنیم. بله، ما در مورد این صحبت می‌کنیم که چگونه یک استارت‌آپ Web3 آفریقایی خراب شد و چرا سافت‌بانک به Sequoia پیوست تا سرمایه‌گذاری خود را در صرافی ارز دیجیتال کاهش دهد.
  • سپس به آخرین اخراج‌ها می‌پردازیم: کاهش 3 درصدی آمازون، کاهش در Morning Brew و Protocol، و آخرین تلاش ماسک برای استخدام (یا حفظ؟) کارمندان . ما هنوز نمی دانیم آنجا چه خبر است، از ما نپرسید. باشه خوب تو میتونی
  • و ما با پرتاب این جواهر به اینجا پایان می‌دهیم، با شرایط کمی که بدانیم: من به عنوان ادای احترام داوطلب می‌شوم.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برنامه کیت توسعه دهنده اپل برای ویژن پرو

و این بسته بندی است. مثل همیشه می توانید نمایش را دنبال کنید @equitypod، در پادکست های اپل برای ما امتیاز بگذارید و از همه مهمتر با مردم خود مهربان باشید. به زودی صحبت می کنیم!

ارزش سهام در ساعت 7 صبح PT هر دوشنبه و چهارشنبه و ساعت 6 صبح PT در جمعه ها کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، و همه گران همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، برنامه‌ای که جزئیات نحوه جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EDaNOt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *