استراتژی تسلا برای افزایش فروش خودروهای الکتریکی؟ به کاهش قیمت ها ادامه دهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استراتژی تسلا برای افزایش فروش خودروهای الکتریکی؟ به کاهش قیمت ها ادامه دهید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تسلا ممکن است در مقایسه با شرکت های قدیمی مانند جنرال موتورز و فورد یک تازه وارد نسبتاً تازه باشد، اما یک تاکتیک قدیمی را در این صنعت اتخاذ کرده است: جنگ قیمت.

این خودروساز از پاییز گذشته بارها قیمت برچسب خودروهای خود را در ایالات متحده و چین کاهش داده است. و هر گونه گمانه زنی مبنی بر توقف کاهش در سال 2023 در ژانویه به پایان رسید، زمانی که تسلا به شدت قیمت ها را تا 20 درصد کاهش داد.

در حال حاضر، این شرکت دوباره قیمت ها را کاهش می دهد. تسلا قیمت را کاهش داد طبق این شرکت، خودروهای مدل S و مدل X رده بالاتر و قدیمی خود را با 5000 دلار هر کدام. مدل پایه S، یک نوع دو موتوره چهار چرخ متحرک، اکنون 84990 دلار است. مدل X 94990 دلار است.

مدل 3 سدان و مدل Y نیز به ترتیب 1000 دلار و 2000 دلار کمتر هستند.

تسلا قیمت ها را در ایالات متحده کاهش داده است زیرا شرایط برای واجد شرایط بودن برای اعتبار مالیاتی 7500 دلاری فدرال تشدید شده است. تسلا گفته است که بر اساس دستورالعمل جدید IRS، اعتبار 7500 دلاری برای مدل 3 دیفرانسیل عقب در 18 آوریل به 3750 دلار کاهش می یابد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این نمایشگر 3000 دلاری 32 اینچی جوهر الکترونیکی صفحات اول روزنامه را به دیوار شما می آورد.

در حالی که کاهش قیمت ها ممکن است باعث افزایش فروش شود، اما هزینه دارد. تسلا از یکی از حاشیه های بالاتر خودرویی در این بخش برخوردار بوده است. فروش خودروهای خود به قیمت های پایین تر می تواند حاشیه سود را از بین ببرد، مگر اینکه بتواند هزینه ها را در جای دیگری کاهش دهد. و کاهش قیمت نمی تواند برای همیشه ادامه یابد.

روند کاهش قیمت در اکتبر آغاز شد، زمانی که تسلا کاهش قیمت را تا 9 درصد در مدل 3 و مدل Y در چین اعلام کرد. در حال حاضر، قیمت مدل پایه Y در سال جاری 20 درصد کمتر از پایان سال 2022 است. .

کاهش قیمت ها همچنان ادامه دارد زیرا تسلا تلاش می کند تا فعالیت های خود را افزایش دهد و 1.8 میلیون خودرو در سال 2023 تولید کند. مدیر عامل شرکت ایلان ماسک در طول جلسه سه ماهه چهارم و درآمد کل سال شرکت در ژانویه گفت که این شرکت “پتانسیل تولید 2 میلیون خودرو در سال جاری را دارد.” “

تسلا روز یکشنبه اعلام کرد که در سه ماهه اول سال 2023، 422875 دستگاه خودروی الکتریکی تحویل داده است که تنها از برآوردهای وال استریت در حدود 420000 دستگاه پیشی گرفته است. این شرکت در مدت مشابه 440808 دستگاه خودرو تولید کرده است. در سه ماهه چهارم سال 2022، تسلا 405278 دستگاه و 439701 دستگاه تولید کرد. تحویل‌های سه ماهه چهارم نیز نتایج بی‌سابقه‌ای داشتند، اما انتظارات وال استریت را از دست دادند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه آسان برای ضبط صفحه نمایش در ویندوز با صدا

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ccXBdK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *